TRI GENTLEMANA

25.11.2017.


objavljeno na portalu Magicus, 7.6.2011.

Image and video hosting by TinyPic

Ove tri male pjesme nastale su nedavno u Adelaideu, a potaknute su tragičnom smrću moga britanskoga prijatelja Kima.

On je, naime, bio moj susjed pa onda bio je dugogodišnji robijaš zbog zloupotrebe droga, a na koncu je i sam okončao zbog drug overdose, doista jedna jako tragična sudbina, a bio je neobično drag čovjek, tako su nastale neke moje pjesme a medu njime i ove :



Tri gentlemana

Još uvijek trebam učiti
mada se čini da sam pozne dobi,
ali kada ugledah tri gentleman,
shvatih,
da sve udarce života
i sudbine gorke
treba stoički dočekati
i izdržati,
zato, izdrži do Sudnjeg dana,
jer je to nama
kao zadatak



Kim

Kim, dušo moja,
kako za tobom ja patim
da je svaka moja koska
kao kamen teška
i od stopala bosa,
ostade svijetli trag
kako patim
to znaju samo smrtni bogovi---

Kim, dušo moja,
tako sve ostade prazno
i čitav moj san
potraje kao
oka treptaj
Kim, dušo moja...



Ne valja da ljudi budu sami

Istina je
ne valja da ljudi budu sami
reče mi jedared Faruk
pa me jos zapita:
"a kakav krevet imaš?",
a ja mu odgovorim
"Imam samački krevet",
a to nikako ne valja,
jer istina je
ne valja da ljudi budu sami...


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=63759t

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.