MATI

03.04.2017.



(slika: digital artist)


tamo gdje nosih odoru crnju od noći
da iz grudi mojih iščupanu dušu
sačuvam kao staklenu perlu
ja k'o zvijer od mržnje nategnute strune
crni pokrov nemir i vjeru tiho mi sroći

tamo gdje je mračan vidik težak od suza
moju dušu bolesnu od muza
da baci jedan mali trak u noći beskraja
kako život traje u smislu do kraja
sjeta i tuga samo su težina od kamena

tamo gdje bol zastire moje umorne oči
i gdje tijelo slabo izgubi svu svoju moć
od ponosa gorda sklonih se ispod neba
i mudrost bude mi utjeha i ljubav nježna
ja htjedoh samo slobode i nade čar

tamo gdje bol prerasta do ganuća
poražen padoh na topla njena skuta
to moj je dom mali
da i moja mati krhka
nešto od moje bolesne duše kuša





http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic35.php

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.