365 fotki u 365 dana ;)

31.08.2009., ponedjeljak

159/365

Život!
Probudila sam se rano u jutro, već u pola 7. Imala sam osjećaj da se moram na brzinu spremiti u školu, a glava mi je totalno prazna. Na trenutak me čak ulovila panika. Al' onda sam shvatila da se ovdje radi o nečem skroz drugačijem od škole i onog što osjećam prema školi. Radilo se o fotografiji! Napokon, nakon duže stanke, uzela sam Nevila u ruke i krenula u svijet.
Magla se bila spustila i to mi se neopisivo dopalo.

Photobucket

Odjurila sam na Ozrenu (bicikl) do grada, praznog grada. Vidjela sam nekoliko ljudi teškog koraka, jednog poslovnog čovjeka, jednog mamurnog pankera, jednog izgubljenog psa i kumice na placu. Ali bilo je savršeno, SAVRŠENO!
Prazan grad! Nikad ga nisam vidjela praznog. Kad bi barem više puta bio prazan.
Napravila sam brdo fotografija od kojih je tek nekoliko njih ispalo kako treba, ali ne brine me. Provela sam sama sa sobom (ne računajći Nevila i Ozrena) najljepše jutro.

Kad bih se barem svakodnevno mogla prisiliti da ne propuštam jutra.

***
Pričali smo i bilo je zabavno, čak! Osvojila sam 3. mjesto na natječaju (s fotografijom od prek'jučer). Izležavala se kod Martine i gledala Mtv s Č-om, dok su se Martina i G ljubili. Č me dopratio, a ja sam ispekla Martini kokice. Obične i od sira. On joj je odnio i sad papaju. Ili Martina sama. Nisam sigurna.
A jučer sam pričala s Farrah! Napokon. Dugo nismo.

Ali volim ovaj dan!

Photobucket
- 23:59 - Komentari (10) - Isprintaj - #

30.08.2009., nedjelja

158/365

Opet ništa. Osjećam ništa. Totalno. Trunula sam doma, pa sam s sestrom, psom i šogorem otišla do mame, i opet trunula.
Sestra isto. Cijeli dan igra igrice na fejsu i razmišljam da joj izbrišem fejs :D
Inaće, na fotografiji od jučer je ona, a fotka je rađena za potrebe natječaja na forumu - tema Recesija.
Dakle, puklo me oko 8 navećer, sjela sam na bicikl (u obleki za po doma, pusti to :D i totalno pletenice imam još sad :P) i odjurila nekud, a da ni sama nisam znala kud. Ne zaboravimo da sam dva sata prije odseksnula Č-a i rekla mu da ne idem nikud, možda samo kasnije do grada i da mu javim. Da bi onda on meni lansirao (omda) odjeb svjetskih razmjera.
Halo, kaj? Dobro, ajd' bok.
OH!
I kao što sam pretpostavljala, došla mi poruka sad da se ispričava al' film je počinjao. Ma ništa.
Jurila sam totalno sto na sat i dvjestopedeset misli mi je prolazilo kroz glavu. Ali na kraju, pročistila mi se glavica i sad sam opet nova, friška.. do sutra u jutro. Ili ne, do trenutka kad legnem u krevet i kad neću moći zaspati opet.. zbog previše gluposti u glavi, jel.
Eh! Ne znam i ne znam i neću znati.

No idemo dalje! Kreativna sam ovih dana! Želim sve, odmah sada, SAMA!

Sutra u jutro se budim rano, najranije i idem fotkati svugdje i sve. Aj čao.

Pas kroz prozor!
Photobucket
- 23:35 - Komentari (10) - Isprintaj - #

29.08.2009., subota

157/365

Želim biti vani sada. Zabavljati se. Ne želim ograničenja. Želim da ljudi to shvate i ne stavljaju pred mene izazove kojima nisam dorasla. Želim živjeti. Želim biti kraj njih. Želim biti s njima. Želim slušati njih. Želim biti dio njih. Želim se samo zabavljati!

Želim znati na čemu sam. Želim da ne gubim osjećaj za vrijeme i prostor svakog puta kad se nađem tamo. Želim da mi je isto toliko lijepo, ali ne i zasljepljujuće. Želim da sve to krene nekud i ne stane još dugo. Želim ne stiskat majicu, želim stiskati njega. Želim da se ovo ne pretvori u nešto preveliko. Želim da mi nije stalo. Ne toliko.

Želim da su oni dobri i da imaju osjećaja i za druge. Želim da ispunjavaju obećanja. Želim da ne misle samo na sebe. Želim da me vole i da ja volim njih. Želim puno ljubavi. Želim im dobro. Uvijek. Svugdje. Zauvijek.

Želim fotografirati. Puno. Želim da poziraju. Da budu moji. Želim se uživjeti. Želim čuti škljocanje. Želim fotografije. Svoje. Njene. Njihove. Želim dovršiti. Želim se za pet godina okrenuti i biti zadovoljna. Želim napredovati. Želim mahati počecima i smijati se uspijehu. Želim završiti i upisati. Bez poteškoća.

Photobucket

Želim crno šarenilo. Želim tužnu sreću. Želim ružnu ljepotu. Želim noćni dan. Želim čisto smeće. Želim leteće krave. Eto.

Danas je dan za želje. Ostvarile se one ili ne!

I kiša je padala, mm.
- 23:59 - Komentari (11) - Isprintaj - #

28.08.2009., petak

156/365

Danas sam radila svašta i promjenih dvestopedesetdva mišljenja koju da fotku stavim danas. Prvo pehoh palačinke, pa pofotkah to. Zatim sam krenula raditi novo mjesto za Anthonyja :) Prije je izgledalo ovak (molim vas ne budite picajzle jer je ovo jedina fotka di se vidi (uz pomoć cropanja, ofc.) jesam, budalica sam i nisam fotkala to nikad :P), al' mi je od prvog dana smetalo kaj su boje svugde, pa ne dolazi baš do izražaja i sad sam napravila nešto novo, nešto ludo :D NE!
Dobro! Onda sam fotkala vodu u bazenu koja je pozelenila. Fuj!
Pa sam našla fotku kaj smo se seka i ja fotkale na kolodvoru. Ajde, bude ta za projekt, mislim si ja. Kad ono, donjela mi Martina muffin prekokrasan i izgubih se. Tak da sad imate triptih :P

Photobucket

I odnjeh slike na razvijanje napkon, oh da.
I da, nije mi ono herpes, neko drugo sranje kojeg jutros više nije bilo :)

Doma sam sad i idem gledati film ili čitati Ožiljke, još moram odlučiti, čao!
- 22:37 - Komentari (8) - Isprintaj - #

27.08.2009., četvrtak

155/365

Sori ak vam se ovo gadi al' natekla mi usnica :(
Al' dobra stvar je da me oko više ne boli :D

Photobucket

I bili smo na šanciru opet, al neplanirano ovaj put. I vidjela sam razrednicu -.-
i jela sam langoš.. Ah! I razočarala sam nekog. I nije mi se htio javiti poslje. Sad vidi kak je meni. Al' sam zato cijelu noć opet tiskala majicu i kad bi je slučajno ispustila, probudila bi se i tražila je.
Nadam se da se to ne zove ljubav, ili tak neka gluposti -.-'
- 23:48 - Komentari (9) - Isprintaj - #

26.08.2009., srijeda

154/365

.. when u dont want to go to sleep coz reality is better than a dream..


Photobucket

Kasniš. Ti. Ne, ti. Ti. Svađa. Ne, ali kasniš. Dobro, nema veze. Budalo Roditelji i rođaci. Sereš! Ne, ozbiljno. Daj ne zajebavaj. Ne zajebavam. Nejdem. Zajebavam. Budaloo! Pločice. Abba. Narukvica. Nađena. Lažeš! Ne lažem. I ne dam. Neću jer lažeš. Daljinski. Film. Akcija. Daaaj, makneš? Sve sam ne to. Vestern? Daj. Ozbiljno? Aha. Čuđenje Iznenađenje. Oh, vidi vidi. Spavanje. Napetost. Spavanje. Pusa Buđenje. Mmm. Hvala najljepša. Gledaj. Gledam! Pusu. Mobitel. Moj. Tvoj. Rođendan. A bed. Sori. Spavanje. Idem. Nejdi. Idem. Nejdi. Nejdem. Nejdi. Pusa. Padanje s kreveta. Budalico Vjerujem! Poklon. Napokon. Hladno pivo. Pijan. Dva put. Čokolada evriver Stolica. Još malo. Malo. Malo. Uuuu. Fontana :D Oko. Nos. Fuj. Usta. Da. Bed. Krevet. Kakač. A zezam te. Majica Jess! Slovo i. Oko me boli. Ej, oko me boli! Nije valjda? Ne znam. Nisam sigurna. Ajme! A boli, jebemu. A šta? A ništa. Petak? Petak! Pusa. Bokić.
- 23:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #

25.08.2009., utorak

153/365

Jeeij opet Zagreb :D NAT!
Opet vlak, fuj!
Ne volim putovati u Zagreb vlakom!
Pogotovo kad moram ustati u 5 u jutro -.-
No da, išle smo majka, sestra za društvo i ja, razlog putovanja.
Majka se brani time da ne zna po Zg-u vozit jer su toooolike gužve i da nam je vlak super. Bunila sam se, naravno. Al' kaj ću sad, zubi ne pitaju :D
Naime, išle smo mojoj ortodontici. Kul je teta, neka arapkinja ili nešto. Uglavnom, rekla je da ne trebam aparatić, da će mi se te male nepravilnosti same izravnati i neka ne brinem. Pa dobro, bolje za mene, neću trpit bolove :)
Poslje toga smo imali još preko previše vremena pa smo otišle malo šopingirati. Kupila sam majičicu na točkice koja mi dođe ko haljinica, crvene najlončice (naaaapokon!) i hlače. Zadovoljan sam, nadasve.
Još smo se malo prošetale zagrebom, ja sam fotkala malo (Nevil je sretan i voli me :D) i eto, krenule na stanicu.

Photobucket
Minutu kasnije su se ljubili, aww. Ak' ih poznajete, pozdravite ih ;)

Tad sam shvatila (na stanici, jel) da želim biti bekpeker! Al' totalno. Druge godine budem 18 i idem putovati ovak. Milijun ih ima na stanici i zaljubila sam se, nemrem to drugačije opisat :D Plus, super za mršavljenje :P

Doma smo došle oko 17h, kad ono, stigle dvije tete u posjetu. S njima smo potračali malo i ja sam odjurila vani s Č. Išli smo posjetiti Martinu koja je bila na operaciji nekih izbočina ili kaj to već je. Kod nje smo malo gledali televiziju i ja sam zaspala na 2minute, pa sam odlučila da je vrijeme da odem doma. I otišla sam. Došla sam doma, oprala zube i bacila se na krevet. Gud najt.

NADASVE UMORAN DAN!
- 23:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

24.08.2009., ponedjeljak

152/365

Trebalo je biti zabavno, ali drago mi je da nije. Ako je razlog istinit. Pametno moje :) ili ne?
Stoga, fotkica isto takva - unfun :D

Photobucket
- 23:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #

23.08.2009., nedjelja

151/365

Lollobrigida

Photobucket

Slušam ih već dosta dugo, fora su mi, treš totalno, nema takvih kod nas puno (ako ih uopće i ima.. um da) i kad sam čula da će biti na Španciru ove godine, mojoj sreći nije bilo kraja !

Trebalo je ići nas petero, a na kraju išli samo dvoje. Mi, pravi fanovi :D
Jedna je bolesna, jedna je otišla prije, jedna ne znam. Dobro, s trećom smo se tam sreli tak da ono, bar nešto.
Prvo sam na kolodvoru u Čku morala čekati Č-a, pa je došao D s kojim sam malo pričao, a isto je išao u Vž. I stiže Č! Napokon! Super je to kaj nije zakasnil :)
Krenuli smo, pun vlak. Curice (jesam, svjesna sam da izgledam mlađe od njih -.-) idu na Lollobrigidu i vidjeti onog seksana iz Vatre. Pun vlak, dakle.
Dobro, nije bed. Stižemo, idemo sve okolo do Starog grada kako bi izbjegli gužvu u gradu. Srećemo poznate ljude (a idem u školu tamo, kaj drugo?) i tak. Odmah smo krenuli prema tam jer je M javila da čuva mjesta u prvom redu. Jehouu! Prvi red, di ćeš bolje :D
Lollobrigida girls su kasnile, a mogle su svirati do 21h sam tak da koncert nije trajao ni sat vremena. Al' je bilo kul. Došle su obučene u časne sestre, a dečki u svećenike :D
Poslje su se svukli u tigrasto, ou jea :D Totalno kul!
Poslje koncerta sam se srela s totalno kul ljudima koji su me digli i prestrašili, i ja sam morala cviliti.
Malo smo ostali na Vatri, koji zapravo nisu ni toliko loši. M se slikala s Idom, pizdica :D A mi smo ju zvali, al' je rekla da dođemo za sat vremena jer je kao na večeri, pa smo se otišli špancirati. U pola 12 nam je išao zadnji vlakić tak da nam nije ostalo nekaj vremena al' oke..
Na putu do stanice smo opet sreli zbunjenog D-a :D
A na stanici kaos, sve puno Čakovčanaca. Totalno su ono, nadasve :D
U vlaku je neka curica povraćala, fuj fuj. Alkohol - fuj fuj!

I oču fotkati opet s mojim Nevilom, toliko dugo već nisam (ako izuzmemo ovo za projekt) da boli :(
- 23:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

22.08.2009., subota

150/365

Photobucket

Eto, to sam radila cijeli dan. Opet sam se prerano probudila, otišla do Martine odnjeti joj fotošop i recept.. pa izležavanje, čitanje Ožiljaka po pedeseti put (nikad do kraja -.-), mazala sam se kremom za opekline po nosu (peče peče, užasno peče) jer me popeklo sunčeko jučer, slušala Lollobrigidu i drkala po mobaču i kompaču :D Nisam išla vani, štedim se za sutra, za Lollike, jeeeeij! A bio je Tony Cetinski i bilo je pol Čk-a i valjda cijeli Vž tak da mi je drago kaj nisam išla. Gužvači!
I sad je to to! Lollačiiiiiiiiiiiiiiiiii jeeeeeij! Kak se veselim, ko mala curica :) i vjerojatno bu puno puno manje od onog kaj očekujem al' oke, veselit ću se i dalje. Ida Ida Ida Lollobrigida Jessss! :) NapokoN!
Nosit ću fotić valjda, pa bum fotkala, osim ak' ne. Al bum fotkala svejedno :P
- 23:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

21.08.2009., petak

149/365

Crknuta saaaam! Cijeli dan me nema doma. Na kupanju smo opet bili u toplicama Sv. Martin. Cijeli dan ovaj put. Pa još kod Martine poslje, pa kod mene umorni pojesti još to malo muffina kaj je ostalo. I oni su sad otišli, a ja jedva čekam da legnem u krevetič! Jeij i jeij i jej!

A još smo mislili i na špancir ići, beed!
Idem spavati!
BokiĆ!

Photobucket
- 23:02 - Komentari (8) - Isprintaj - #

20.08.2009., četvrtak

148/365

Frustrirajući dan! Nešto mi je mutno, ali mislim da su Martina i Č po najvećem suncu došli do mene i išli smo do moje mame, i K i A!
Martina se svađala s kokičarem :D Nadasve zanimljivo i uzbudljivo, te smiješno. Kad smo se vratili, oni su se okupali kod mene u bazenu. Martina obučena! Aliiii neću staviti fotke toga, već mojih kolačiča, tj. muffina koje sam ispekla nakon ručka.
Svi ih vole. Ne da se hvalim al ono, kuiš, ne? :D

Poslje smo još išle u novootvoreni trgovački centar u Vž.u. Napokon je New Yorker, Tally Weijl i sva ljubav došla bliže meni! ŠopiiinG!

Photobucket
- 23:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

19.08.2009., srijeda

147/365

I can't do the talk, like the talk on the TV
And I can't do a love song, like the way it's meant to be
I can't do everything, but I'd do anything for you
I can't do anything except be in love with you


Photobucket

Ovo sam ja. Imam zelenu jabuku u sobi na stolu. Stoji tu od jedne subote prije dva tjedna, ako se ne varam. Igrali smo se njome i nekim čudom završila je u mojoj torbici. U nedjelju sam je izvadila i stavila na stol. Od tada, to je njezin dom. Danas sam ju odlučila ugristi za grančicu i fotkati se s njom. Nije ju boljelo. Nije plakala. Zapravo, ni glasa nije pustila. Hrabra Julia.
Julia ima modrice. Bili smo okrutni prema njoj, ali eto, preživjela je.
Julia je noćas dobila ime. Upravo malo prije. Dva tjedna ga nije imala. Jadna.

Sve u svemu, Julia od danas započinje nov život! Sretno ti bilo, Julio najdraža. Nije lako živjeti na mom stolu!

There's a place for us, you know the movie song
When you gonna realize, it was just that the time was wrong, Juliet?


Kasno je, a ja pričam s jabukom i dajem joj ime, ma divno!
- 23:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

18.08.2009., utorak

146/365

Neki danas imaju naporan dan, neki ne. Svađala sam se s majkom i sestrom. Ali ne dugo. Crnu listu sam po peti put skinula i napokon printala, tak da si ju zaljepim negdje na vidljivo mjesto. Neću više to koristit, neka seru pizde opet. Fak ju!
U gradu sam bila, snimalu su ono za HRT1, nekaj nekaj. Zanimljivo. Sutra su u Nedelišću. Ajme da.
Upoznala sam K s kul imenom, nadasve.
Dalje? Kupila sam Neskvik sirup za nove pustolovine :P
I da, posvađale smo se opet.. na 20minut. Onda sam izbacila par mudrosti i ona je došla do meni jesti kukuruz. Sestra je previše ispekla sve, fuj fuj. A pužići su se seksali, totalno kul inaće!

Photobucket
Onak, poseksali su se, ljubili (al fakat, fakat) i onda je otišla. One night stand ;)

I zub me boli. I ortodontu idem za aparatić skoro, 25.
Do sad je bilo kul kad su drugi imali, al ja ne bi. Ajme, već me sad boli :D Bed.
A ništa, šta?
Opet čitam Ožiljke po dvadeseti put (a nikad do kraja, bed)!
Idem spavati sad.

Photobucket
Ova je još nekak najbolje ispala, bez blica ovo ono. A ne znam.
- 23:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

17.08.2009., ponedjeljak

145/365

U toplicama smo bili. Tek što sam smirila dojmove i zaspala, već sam se morala probuditi i otići do Martine. H je već bio tamo. Falio je samo Č. al to je bilo i očekivano. Uvijek kasni. Kupali smo se opet puno, puno. Jeli, naravno. Jer kaj su toplice bez hrane? :D Nisam ljepljiva više. Oh Ah :)
A lijepo je bilo. Imam tehniku novu na toboganima :D A dugo mi je trebalo inaće al oke, nije bed.
I tak.. za telo :D
Derali smo se ispod tuša. A šta? Ništa. Kul.
Završetak dana najljepši, hihi. Bubuu mali!
Bok.

Photobucket
A bokeh
- 23:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

16.08.2009., nedjelja

144/365

Dan je bio naprosto neočekivano divan!

Med je bio najljepše i najmmm iznenađenje :) Kad se sjetim, osjetim miris pod nosom, mmm.
Nije da pretjerano volim med.. barem ga nisam do sada, al ovo.. too good to be true!

Photobucket

Iščekivanje. Poruka. Poziv. Iznenađenje. Bicikl. NE! Automobilom. Utakmica. Tata. York. Pločice. Nema. Mama. Gosti. Medvjedići. Ljub Ljub. Johnny. Ne ovaj put. Jezik. Zubi. Pusa. Nema više za mene. Ljut. Tužan. Zbunjena. Šta li se desilo? Zašto? Nemoj! Neću. Ljub Ljub. Najbolje do sad. Pojačaj. Makni strelicu. Prozirni stolac. A guza. Nemiran si. Sori. Dosadan? Ma ne. Brat. Laptop. Gače. Bed. Čini ti se. Robert De Niro i Bruce Willis. Kul. Ideja. Med Tata. Oh. Puding. Budalica. Med. Konačno. Mmmm. I još jednom Mmmm. Jezik. Klizi. Polako. Brzo. Najbolje. Dugo. Dva put. Mokro. Oh! Ljepljivo. Prozor. Bed. Tony. Nestašan. Dugo. Gledaj me. Ne gledaj me. Gledaj me opet. Užitak. Sram. Prskanje. Nestašan si opet. Hvali se. Bez razloga. Nadasve. Pranje. Ljepljivo. Traženje. Pogled. Mmmm. Odlazak. Umor. Sklapa oči. Nemoj! Muzika. Glasna muzika. Fešta. Fuj! Pusa. Ljub. Bokić. Pusa. Bokić. Pusa. Idi. Briga. Sirene. Još veća briga. Dobro si? Jesam. Laku noć.

- 23:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

15.08.2009., subota

143/365

Isuse, počeo je turnir (malonogometni, dolaze dječica iz cijele Hrvatske i susjednih zemalja) i već u 8 u jutro me komentator na igralištu (dve kuće dalje sam od igrališta, jel) me probudio. Dražen Zečić! Ako ga do sad nisam voljela, onda ga sad volim još manje. Fuj!
Fotka je tak neki trener, dio atmosfere, jel?

Photobucket

Bila sam s B vani. Napokon. Kumaaa, daj čurkuuu :D Neki lik nas je za travu ispitivao, dosadaaaan :D Onda smo mu uvalili druge ljude i pobjegle :P
Bubuu je opet bio pijan, fuj!
Nikaj posebno subota al' smo napokon bile vani i to mi je kul!
Jedva čekam Lollobrigidu i Dubiozu, ouu jeaa!
- 23:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #

14.08.2009., petak

142/365

Rolala sam se.. NapokoN! I zaletila sam se u stup na Dravi i lanac mi je pao. Č se smijao, pa se i on zaletio u ogradu :P

Bubuu.ov dobri pas je uspavan :( S kime ću sad tračati kad Bubuu ne bude gledao? :(

Photobucket
- 23:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

13.08.2009., četvrtak

141/365

Photobucket

Danas provodim kvalitetno vrijeme s obitelji, jej!
Posjetili smo malu bebu Ebu i sad OPET želim i ja jednu. A mala je, slatka, mala curica, juuuj ^^

- 23:59 - Komentari (8) - Isprintaj - #

12.08.2009., srijeda

140/365

Hihi, bila sam u Sloveniji s biciklom :) Nismo normalni, ne.
Kupili smo si u Free Shopu čips i mersi čokoladice s marcipanom.
Bilo je totalno kul. Muru smo vidjeli.
To nam nije bilo dovoljno kul pa smo otišli još i do Drave. :) Tam smo gledali kišu meterora. Vidjeli smo jednog cijelog :D
Guzica me boljela jako. A šta ;)
Lijepo! A ovako, tko zna, možda je gotovo, možda nije. Tko to zna -.-

Photobucket

I kak vi znate da nisam debela?
- 23:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #

11.08.2009., utorak

139/365

Slušam GG (čakovečki pankeri :D) i kul su mi baš.
Netko se odlučio javiti, o mda!
Bile smo majka, sestra D i ja u Sloveniji. Debela sam. To je to!

Opet Drava, skoro Donja Dubrava -.-
Danas smo fakat pretjerali.
Jeli smo na benzinskoj, i policija s nama :)

Čuču evo!

Photobucket
- 23:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

10.08.2009., ponedjeljak

138/365

Imam dredlu :)

Bili smo opet na Dravi, ali u Kuršancu. To nam je poprilično blizu (iako nismo tako mislili) pa smo malo prerano bili gotovi s vožnjom. Otišli smo do Martine pričekati G. On je kasnio. Onda smo bili vani svo četvero dok nije počela kapkati kiša. Otišli smo nutra i gledali tv. Č mi je popravljao dredlu i skoro iščupao svu kosu. Nije bed.

To je to!

Photobucket


- 23:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

09.08.2009., nedjelja

137/365

Gledali smo Kuma. Igrali Uno. Gledali Dude, where is my car.
Glupirali se. Gledali kak se rade dredle. Nismo smijeli -.-
Č.u je pukla guma. Haha.
Zbudil se moj tata.
Bok! :D

Kolačiči!

Photobucket
- 23:37 - Komentari (8) - Isprintaj - #

08.08.2009., subota

136/365

Ne znam, pekla sam kolačiće, to je sve! Nisam nikud išla, leeejm.
BOK!

Photobucket
- 23:37 - Komentari (8) - Isprintaj - #

07.08.2009., petak

135/365

Jouuu! Kako nadasve kul dan :)
U jutro sam se planirala probudit da idem u knjižnicu (koja je radila do 13.30h - ljetno radno vrijeme) ali mi se nije dalo. :D Tak da sam se probudila tek u 12h. Srećom nije bilo vruće jako i mogla sam odjuriti do grada.
Vratila sam napokon, sad moram produžit još članstvo. ALi ne čitam u zadnje vrijeme baš puno.
Poslje podne smo Č i ja otišli do Preloga, do Drave. Bilo je totalno kul. Samo jednom sam bila tamo. Lijepo je :)
Zmajevi lete, ljudi se sunčaju i tak. Zanimljivo. Č si je malo namočio nožice, učio me bacati žabice ali ništa od mene, jednom mi je uspilo samo.
Zvao ga je K, da dođemo do Czma ali na kraju smo išli do K-ovog stana. A mi je isplela torbicu i baš mi je kul, zelenasta, kul kul kul :)
Nagovorili su nas da idemo gore u stan, pa je jedna stvar vodila drugoj i počeli smo igrati Čovječe ne ljuti se :D Nisam to igrala već jako jako dugo. Kasnije su oni još i REMI igrali, a ja nisam znala i još ne znam, tak su me dobro naučili :D
Tu je Č-a zvao brat da dođemo po pizzu (radi u pizzeriji). Uzeli smo vegetarijnsku jer je K vegetarijanac. Svo četvero smo je pojeli i bila je baš finasta :)
Mi smo otišli doma i oni su otišli doma i svi smo otišli doma :D
Ali smo mi sjedili na klupčici još dva sata i zajebavali se al oke, nije bed.
Kul je bilo.
Jup!

Photobucket
- 23:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

06.08.2009., četvrtak

134/365

Mislim da sam bila doma. Um?
Znam da imam fotku napolitanki za kojima sam dobila želju kad sam ih vidjela na dva bloga (orange i još nečiji :|).
Dalje ne znam.

Photobucket
- 23:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

05.08.2009., srijeda

133/365

To je bilo jučer. Zadnji dan Porcinkulova, Dana Zrinskih. Neka modna revija je bila. Bila je Stefani Hohnjec (valjda :D), Dino Bubičić i još neke poznate face koje meni nisu bile poznate, al su ljudi pričali pa valjda jesu poznati :D
No dakle, nismo vidjeli ove kak vrte i pljuju vatru :( i nismo dobili svjetleće al oke!
Dobili smo pizzu od Č.ovog brata i skoro sam se upoznala s njim, al mi je onda baš zvonil mobitel pa ono, ništa od toga -.-
Nego, Martina je otpratila sestričnu s mojim biciklom, a kasnije se vratila s G (koji ima auto), a G je moj bicikl stavio u auto, tak da smo se dogovorili da me oni voze doma, bicikl i mene zajedno.
Nego, krenuli smo se nešto gubiti, kad ono Bojaaaan :D Bojan je bio u kavani i taman došo vani pričati s nekim na mobitel.
Ja onako iz zajebancije nabavila kemijsku, napisala si na ruku: Bojanov potpis ovdje __________
i otišla do njega da se potpiše. :D :D
Onak lik se smijal, pitao dal' sam ja to napisala ovo ono, pokazao prijatelju, smijali se skupa :D Sestra mi je bilo tamo isto, pa se cijeli njezin stol smijao i tako :D Smijali smo se svi ko krave :D :D
Sad imam na ruki njegov potpis i onako, kul sam si :D Sad budu sve curice ljubomorne na mene, hihi huhu haha :)
Nadasve.
Poslje ne znam što je bilo osim kaj su me sise boljele jer su me tukli :D
Ah djeca :P

To je to. Bok!

Photobucket
- 23:58 - Komentari (8) - Isprintaj - #

04.08.2009., utorak

132/365

U utorak smo išli na groblje - totalno ne znam zakaj al oke.
Vidjela sam grobove kremiranih ljudi, samo 2 su. Tam budem ja jednog dana.
Na putu do grada smo čuli nasilje u obitelji, ali je Č rekao da se to igraju tak i da neka ne zovem policiju, ionako me ne bi ozbiljno shvatili -.-'
ONDA! Vrhunac večeri! IDA PRESTER :)
Zvali smo ju na broj iz jedne pjesme i Č je pričao s njom (ja sam sramežljiv bijo ^^), rekla je da ćemo se upoznati na Španciru i da će obući najljepšu haljinicu. Ou jea! Č je rekao isto :D :D
NADASVE!
Dalje!
U gradu nam je bilo malo malo dosadno pošto je bio plesnjak i previše ljudi, a ni ovi iz Czm nisu vrtili tu večer.
Htjeli smo do Czm gledati filmiČ, čak smo otišli do K po ključeve ali smo onda ostali tamo na kolačima i igrati plej stejšn s njim i A. Totalno sam rasturila u autima :D
Tam smo se zadržali malo predugo i onako, idemo danas ranije doma, pogledamo u gradu pa idemo.
Kad ono, stigli do grada, a tamo Martina i G upravo stigli na plesnjak.
Jaooooo!
Naravno, ostali smo s njima, glupirali se i tako.
Na kraju smo opet došli doma oko 3h jer Č nije htio doma otići :P :P :P
Okrivimo njega.
Ida.

Photobucket
- 23:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

03.08.2009., ponedjeljak

131/365

Tog sam jutra došla doma oko pola 4, pa sam mislila malo duže odspavati, no to je nekako bilo nemoguće pošto sam Bubuu-u obečala da dođem do njega u jutro. Odspavala sam nešto sitno i u pola 9 se probudila, spremila, obišla sve i u 10 bila kod njega.
Grizli smo se i tukli i sve to lijepo, nadasve divno :)
Išla sam doma odmah poslje i tu večer odlučila ostati doma. Zaspala sam u trenutku kad sam legla u krevet. Spavala do navećer. Mislila sam da odem onda do grada, ali to bi ipak bilo previše :D Pospremila sam se spavati natrag.
Bio je to dan za krevetac!

Photobucket

- 23:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.08.2009., nedjelja

130/365

I stigla je nedjelja. Jedan seksi Bubuu me probudio točno 15 do 12h da dođem do njega (obećala sam), malo sam se izderala na njega jer ne volim kad me probude al oke, nije bed. Spremila sam se i po sunčeku teškome išla do Martine najprije da mi ispriča pričicu, pa do sestrične koja je u gradu na štandovima, do mame i sladača i na kraju do Bubuu-a.
Bio je nećak kod njega i stariji brat pa mi je bio bed malo al ono.
I pazi sad, soba mu je bila ko da je atomska bomba pala u nju. Bilo je nekoliko prijatelja kod njega pa ono, užas napravili.
Počistili smo cijelu kuću i sve se vrtilo oko Domestosa.
Nakon toga smo bili preumorni pa smo se samo bacili na krevet i skoro zaspali. ALi nismo! Ja sam dosađivala i nisam htjela odustati! Na kraju ipak jesam.. no nema veze :D

Photobucket
to su te svjetleće. imala sam ih na startasicama, u kosi i još sam vrtila ovaj debeli po gradu, baš sam bio atrakcija.

Kasnije sam otišo do grada s Č-om. Opet smo se malo gubili, nikaj zanimljivo tam nije bilo. Otišli smo do ovih kaj vrte, ne znam kak se zovu to, nisu akrobati, jesu?
No uglavnom, oni kaj vrte i pljuju vatru, vrte diablo, žongliraju.. i tak.
Bili smo s njima, oni su završili, mi smo malo vrtili al nije nam išlo :D i onda smo krenuli do benzinske po još rukavica. Sad ih imam pun stol.
I jabuku imam. Opet smo se igrali.
Sjedili smo na Sunčanom Hvaru.
I išli doma, meni je netko htio ukrasti biciklO! Baš nepristojno.

I idem na Dubiozu Kolektiv, jeeeeehouuu!
Kul kuL! Jedva si čekam.

- 23:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

01.08.2009., subota

129/365

U subotu sam bila na fešti u Zagorju povodom dolaska Ujaka iz Amerike. To je već postao običaj.
Probudila sam se dosta kasno, pa sam odma morala krenuti na tuširanje, spremanje. Pa sam se zapričala sa B vani, a tata zaspao tako da smo malo zakasnili (a morali smo nas dvoje doći malo ranije da pomognemo pripremiti :D) i stigli tek oko 17.30h.
Nema veze. Feštica je bila vrh :D Muzika onako baš za fešte, ovaj lik kaj je sviral je bil vrh vrhova, jeate :D Smijali smo se ko budale.
Ujak me hvalio stalno, pa sam se crvenila :D
Bratić je išo pušiti u kukuruz (NE!) pa smo odlazili tu i tam protračati. A šta, dugo ga nisam vidjela :D
Čagica je pala, jeli smo fino. Isuse, koliko sam se najela! Nisam pila alkohol, ali skoro jesam. Onak, bili su toliko dosadni da probam da sam skoro popustila. Ali NISAM!

Photobucket

Moj otac je bio zadužen za fotkanje. Ja sam tu i tamo nešto kliknula ali nikaj veliko :P
Eto, kul feštica. Mislila sam da ću stići do grada kasnije ali smo doma došli tek oko 2-3h tak da sam se spremila na spavanje samo!
- 23:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2010 (25)
Veljača 2010 (28)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (31)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (30)
Kolovoz 2009 (31)
Srpanj 2009 (30)
Lipanj 2009 (30)
Svibanj 2009 (31)
Travanj 2009 (30)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

THA project!

Počela sam 25.3. 2009., a završiti ću 25.3.2010.
To je 365 dana, a ovaj projekt zove se 365project.
Ovo je moj dio puta prema fotografiji koju volim i želim. Istražujem.
Ne volim varati i nastojim biti redovita.
Imam likove i često ih spominjem.
Martina (najbolja), B (crna i iznenađujuća), Č (brbljav i nemoguce dobar), Nevil (močni umjetnik, Canon eos 1000d), Ozren (što je hladnije on je sve manje važan, ali nikad zaboravljen, bicikl), Marko (glupi Soni Erikson).

Mene linkate jednostavno s L ili L365. Ništa drugo, molim lijepo!

Molim Vas da ne uzimate fotografije sa ovog bloga bez pitanja. Ne bih htjela ići toliko daleko da svaku od njih moram potpisivati jer nema smisla, premale su da bi ih za bilo što upotrebljavali osim za postanje na vlastitim blogovima. Dakle, ako već imate neku potrebu stavljati MOJE fotografije na SVOJ blog (ili bilo gdje drugdje) obavjestite me u komentarima, tek toliko da znam.

Likovi e