četvrtak, 12.01.2006.

...nastavak


M
islim da je tema iz prethodnog posta važna, pa evo i nastavak. Složite se s beskorisnom kritikom. Znam da zvuči čudno, to što vam savjetujem, ali probajte tako reagirati barem jednom, pa onda sami odlučite.
Nema mi ništa draže nego složiti se s beskorisnom kritikom. Ma, znate koje su to kritike. One koje su izrečene samo zato da bi se onaj koji ih je izrekao osjećao bolje, jer je njima pokazao koliko je bolji od vas, odnosno, koliko ste lošiji od njega. Takve su kritike često izrečene u trenutku slabosti.
Reagiravši oštro na takvu kritiku samo ćete pogoršati situaciju za sebe. Naživcirati ćete se, a on će i dalje tupiti svoje i pokušavati iznositi nove argumente u svoju korist.
Takvima sigurno nećete moći dokazati suprotno, a situacija može prijeći u ozbiljnu svađu.
Suočen s neočekivanim slaganjem, kritičar često ostaje bez riječi, tj. bez daljnjeg povoda za beskorisnom diskusijom, a vi ostavljate dojam smirenosti, ozbiljnosti i sigurnosti u sebe (jer jedino su samopouzdani ljudi spremni priznati svoju pogrešku).
Primjera ima bezbroj, evo vam jedan.

verzija prva
ON: Riješio sam onaj zadatak, prilično je lagan. Hmm... vidim, ti ga nisi uspio riješiti!
JA: Pa ni ti nisi prošli tjedan znao riješiti onaj zadatak, nego sam ti ja dao rješenje!
ON: To je bilo drugačije.... bla bla bla.... [I](i tako u nedogled)
[/I]

verzija druga
ON: Riješio sam onaj zadatak, prilično je lagan. Hmm... vidim, ti ga nisi uspio riješiti!
JA: Ma, nešto sam glup danas!
ON: [I](on ostaje bez riječi, a vama ostaje prokleto dobar smiješak na licu)
(KRAJ)
[/I]
Ako još odgovorite na duhovit način to je plus za vas, jer se znate šaliti na svoj račun (opet, odlika samopouzdanih ljudi)

Ako se i vi sjetite nekih primjera u kojima ste reagirali smireno ili u kojima ste požalili što ste burno reagirali, slobodno ih napišite u komentarima, baš me zanima.

Dakle nemojte ulaziti u diskusiju oko beskorisne kritike, jer time si štedite živce, glasnice, prijateljstvo, vrijeme (a možda i novac :))


- 19:11 - Komentari (12) - Isprintaj - #



ponedjeljak, 09.01.2006.

Kako se nositi s beskorisnom kritikom


Č
esto čujemo beskorisne kritike koje nas samo naživciraju, a ponekad se znamo i posvađati zbog njih. Nemojte se previše uzrujavati zbog njih. Evo par savjeta:
-Kod takvih kritika važno je ostati smiren
-Složite se s činjenicama. Pažljivo poslušajte kritiku i zatim se složite sa svim činjenicama koje su iznesene
-Kada odgovarate na njih, odgovorite na točno ono što je rečeno, a ne na to što vam sugovornik kritikom implicira


- 09:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #



četvrtak, 05.01.2006.

Usporedba


A
ko želite nekoga kritizirati tako da ga uspoređujete s nekim, činite to tako da ga svojim komentarom potaknete na razmišljanje, a ne da ga potaknete da viče na vas i da se ljuti.
Svi se sjećate kako su vam mame govorile ''Vidi Pericu kako je uvijek počešljan'' ili ''Vidi Maricu, ima sve petice!'' Svi dobro znamo da nam to mama nije govorila kako bi nam se rugala. Ona je htijela da se popravimo, a budemo bolji, ali jedino što je postigla je da okrećemo očima i govorimo joj kako je dosadna!
Balašević je o tome napisao cijelu pjesmu, jer nije htio biti ''Nikad kao Bane''. :)
Kada je riječ o djeci, ja mislim da je to vrhunac opiranja takvim komentarima, no kada je riječ o odraslima, tu je priča drugačija. Mnogi bi se ozbiljno naljutili kada bismo ih tako kritizirali.
Radije kod usporedbe navedite nekoga tko je već napravio takvu grešku. Još bolje, navedite svoju pogrešku koju ste učinili i predložite način na koji bi se osoba mogla popraviti.


- 19:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #



ponedjeljak, 02.01.2006.

Sve najbolje u 2006. godini!


E
vo ga! Prvi post u novoj godini! Nije me bilo nekoliko dana i sada nastavljam gdje sam stao!

Nikada ne reci ''nikada'' i ''uvijek''
Te dvije riječi se najčešće koriste u svađi. Sigurno vam je barem jednom zazvonilo u ušima kada vam je netko u svađi rekao da vi UVIJEK radite po svome ili da NIKADA ne slušate druge, a vi znate da to nije istina. Riječ ''uvijek'' ljudima ostavlja dojam da su njihove pogreške stalno primjetne. Kada čuju tu riječ ljudi se odmah postavljaju u obrambeni položaj i tada je puno teže objasniti im njihove pogreške.
''Uglavnom'' ili ''ponekad'' su puno bolje za opisivanje nečijeg ponašanja.


- 12:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #



<< Arhiva >>



Free Hit Counters website counter