hit counter eXTReMe Tracker city centar one - prvih sto godina je najteže - Blog.hr

prvih sto godina je najteže

city centar one

bila sam u srijedu na otvorenju novog šoping centra, po službenoj dužnosti sam dobila pozivnicu. a da nisam išla službeno, išla bih privatno s frendicom koja je isto dobila službeno popzivnicu smijeh

elem, šopnig centar je super! isti kao i u austriji cerek
ja sam baš zadovoljna da se konačno i u zg otvorilo nešto stvarno svjetsko, jer do sada osim king crossa tako nečeg nije bilo (ove importane centre i galerije ne volim, ne volim te tzv. butike, meni to sve neka sumjiva roba).

nije meni šoping smisao života, tri godine (iz posta dolje) sam provela svaku subotu u šopingu u austriji dok je on radio, tako da je meni šopinga - pogotovo subotom kad je najveća gužva - preko glave.
samo mi je jako drago da se konačno tako nešto i kod nas otvorilo, mislim da potrošači od toga mogu samo profitirati.

jedino što me rastužuje: još nije došla zara u zg nonono
tako da ću ja i dalje po povratku sa službenog puta iz austrije stajati u mariboru i hodočastiti tamo u zaru zujo

14.10.2006. u 11:18 | 2 privida demokracije | nije ekološki printat | # | ^ molim ostavite poruku, nema zvučnog signala

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

tko drugome jamu kopa, ne čini proljeće!


radije bih da mi dijete bude peder nego nacionalista - copyright by edo maajka



zašto privremena?

nekako mi je lakše kad pomislim da je sve ovo privremeno, da je prvih sto godina najteže... znam da zvuči crnjak, ali eto, trenutno tako razmišljam. s time da si uvijek dozvoljavam pravo da promijenim misli (namjerno ne kažem stavove). i opet. i opet...

Linkovi

Blog.hr
Blogger.ba
Forum.hr
Monitor.hr
sarajevo-x
coolinarka
gastro
skijanje.yu
skijanje.hr
skijanje.slo
virtual tourist
via michelin

ljudi na čijim blogovima dosta vremena provedoh, a da oni to ni ne znaju (u random poretku):

alexxx
zeko
indija
japan
hong kong, ali i puno više
septy
jazzie
zrinska
xiola
marisi
annie de meni
fashion
she devil
poliglotna
ptica trkačica
wanda
rahatli
umorni konj
ribafish

baklava
švedska hanuma
phata
mirnesa
elisabeth
moke
dervo
plava žaba
corto maltese
dinash
traty
elvis

brojač

Free Counter
Free Counter




mail & chat

tu piši ako nećeš da svi vide ;)