AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ej palacinkice,nisi bila na maturalnoj zabavi.. izlila sam se , napokon, a tek u veneciji u subotu jjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !!!!
Joj ljudi...
Ja fakat ne mogu imat jedan miran dan, svasta se dogadalo ovaj tjedan, u biti se svaki dan nesto dogodi, a ja jedva uspijem progutat sve i vise ne znam gdje mi je glava , a gdje rep. mogu samo reci da mi je petak bio najgori u ovom mjesecu a subota je bila najbolja, ali jos mjesec nije zavrsio pa se moze jos svasta dogoditi. jedva cekam da dodu praznici da mogu spavat duze od 8.. a jos matura..
Profesor nam ide ca, tj mentor mi ide i dolazi nam jedna praznoglava glupaca koja nema dvije ciste o in designu ni photoshopu ali zato zna corel, koji nam NE treba..
joj ljudi, sto cu sada !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????????????????????
Dajte nesto pozitivno ovdje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawz swima !!!!!!

27.03.2006. u 10:30 | 12 Komentara | Print | # | ^

Hm, Hm.. :)

Zene u svojim srednjim godinama su zaista kadkada gore nego sto smo mi teenagerke u svojim nezrelim pms fazama a i tim ranim godinama dok se jos ne naucimo na
njegov tocan tajming.
To govorim, tj pisem zbog toga sto sam pocela to ocitovati kod svoje drage mame, koja je za razkliku od mene zaista gora sto se tice toga, jer ja to-hm, grubo receno,
mrzim, mrzim reci ajme imam pms, i dere me pms, i mogu se pohvaliti s time da zaista i toliko uopce ne patim od pms napadaja , nije zato sto konroliram to tabletama ili
tko zna cime, nego je to vec nesto s cime sam samu sebe navikla tokom ovih 5 ili vise godina sto imam stvari, zbog previse druzenja s muskim rodom.
Ali naravno, kao i obicno, otisla sam s teme....
Ono sto sam zapravo htjela reci jest taj osvrt na moju mamu tih dana.. koji ju zaista potrefe u meni krivo vrijme, ali, tko sam ja da se zalim, jer tko zna kako je njoj samnom,
to se jednostavno ne pita. A tim je gore sto je prestala s hormonalnom terapijom pa je sada to cudoviste koje se prije pojavljalo u tocno tajmirano vrijeme, sada izmaklo
kontroli i ne mozes znati koju minutu ce te ono napasti, jedan od znakova je onaj naravno, najpoznatiji - lov za slatkime, ili zivcanost koja se pojavila iz cak NLO nepoznatim
razlozima...
A to zasto su gore, to bas i nisam tako mislila, vec -znaci ako mi imamo taj pms i muski rod nas u to vrijeme vec kalkulirano izbjegava, a mi same jednostavno - ono kuzis
nismo svjesne toga , i gnjavimo ljude do pakla sa svojim amaterskim ispadima slatkisa,promjenama raspolozenja - utapanje u suzama jer nam se trbuscic malo napuhao,a
sreca zbog toga sto su nam grudi malo "nabrekle" (iako,znamo da ce se prestankom stvari,trbuscic smanjit i slavit oko toga,a onda plakati jer su nam se grudi smanjile..),
moramo znaci razumijet i njih.. i pokusati njima malo manje otezavati situaciju u kojoj se nalaze, jer one znaju da ulaze u starije doba svojega zivota..i toga se tesko hvataju
i tesko postaju svjesne toga.. a mi moramo stisnuti zube i biti dobre curice..
A sto se tice muskoga roda, u ovom podrucju (jer imam frenda koji vodi mjesecni kalkulator skoro svake cure u raz da zna kada ju treba izbjegavati ?!) mislim da bi nam i
oni malo izaci ususret !!
A ne ujutro u busu kada mi crkne bat na diskacu moram slusat njihove "šprehe" kako im cure idu na jetra (one s kojima su u vezi) pogotovo kada ima stvari, jer ne mogu
znate-vec-sto s njima, jer nemogu biti skoncentrirane na ono sto im dragi prica o svom najdrazem nogometasu dana ili o tome dali da kupi novi Hugo boss ili Old Spice..
Nadam se da se netko nece uvrijediti od muskoga roda na ovo,iako skoro nitko ovo ne cita, taj dio se samo odnosio na neke ljude zanci muski rod u godinam oko 15-18 njih
7-8 koji zaista trebaju na koji sat unapredenja u 21.st i u obrazovanje opce kulture. :)

22.03.2006. u 20:47 | 4 Komentara | Print | # | ^

Slusam Mikrofoniju.....

Ponovno lezim doma, uhatio me neki x-y virus, prvo sinusa, totalno zacepljenje svih otvora koji mi se nalaze na glavi , a da ne spominjem neko sranje koje upucuje na upalu slijepog crijeva??! I da, naravno tablete -penicilin- doza za konja... very kul.. Yeah right.. ma, bit ce sve okej, cim potrosim cijeli kamion papirnatih maramica...
Ma nije to vazno, iako znam da najvaznija stvar u zivotu koju trebas imati jest zdravlje, ali ja sam u roku od 9 mjeseca do sada vec operirala 2 zuba,koljeno i sad ovo.. strava, ajde dobro, bar mi se nesto dogada, - pocinjem bit bolja as svojom doktoricom malo vise, jedino je bed to sto moras placati 10kn za pregled, mozda bi onda bilo bolje da je musko..:)
Nemam bas neke prevelike inspiracije za pisat nerazumljive stvari kao u posljednja dva posta, nego ..
Iako djelujem nekako happy, opet , bas i nisam, ok izvlacim se na bolest.. :)
Ali ono sto sam htjela reci jest to da.. kako znas kada ti je netko frend,a netko nije?
To zaista ne volim kod ljudi, kada se netko pravi da mu je stalo, a zapravo nije .
Kako ces onda i znati da li ti je to pravi frand. Da, onaj koji ce uvijek biti tu kada ti treba,znati ce reci pravu stvar u praavo vrijeme, nece biti sebican, znat ce te oraspoloziti itd,itd..
Ali opet, osobe ne mozes procijenjivati na temelju toga, tu mora biti i vise, naravno. Ali sto ako ti nakon ne znam .nekoliko godina zapravo shvatis da si za svog najboljeg prijatelja smatrao osobu koja je zapravo jedno vrlo sebicno bice kojega ukratko receno nije bas previse briga za tebe, jer ako napravis jednu stvar koja mu se ne svidi, okrene se drugome, misleci da ti to neces primjetiti i pocne se ponasati ..drugacije..
Pocne ti uzimati stvari koje si mu ti jucer dan rekao, pocne ti uzimati ono sto volis, kako bi bio bolji od tebe.. (mislim na neka postignuca i tako te stvari,a ne materijalne stvari)
I onda ne znas dali je to zbog toga da te povrijedi, ili nema rijeci kojima bi rekao da mu vise nije stalo do tebe i ...
Utucena sam zbog toga, sto ljudi to ne vide, ne vide to sto oni misle da necu primjetiti.
Misle da dobro glume, a zapravo su tako losi u tome jer su zaboravili jednu stvar - znam ih predobro da bi mi lagali..
Rijetki su ti koje mozes zvati svojim - ali zaista,best frendovima.
Jer vecinu zaista niti nije briga, samo misle na svoj drustveni status i brinu se oko takvih gluposti za koje misle da su vazne (pare.izgled.tipovi/tipice) ako bi mozda bili bolje prihvaceni unutar neke skupine, koja im iskreno receno ne odgovara, ali oni to zele samo kako bi bili Face....
Onda su tu oni drugi koji iz petnih zila se trude da budu dobri sa svima - a na kraju se svi sa njime igraju kao s ping-pongom...
I oni skoro pa najgori su ti koji te iskoristavaju samo kako bi preko tebe dosli do nekih ciljeva koji nebi sami mogli proci..
Ah i tako bih mogla u nedogled...
Eto palacinkice, nije nesto filozofski ali je ipak nesto malo sto me muci..
Ali ne brini se, jos sam uvijek ona ista dobra stara Leggy koja jedva ceka da se skine s ovih tableta i izbije se kao stoka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17.03.2006. u 18:41 | 7 Komentara | Print | # | ^

Okrecemo se od onoga mjesta kamo su mene odvele moje noge, i jedan uz drugoga,sa znatnim razmakom izmedu nasih tijela,koji prije nije bio prisutan vodi nas
natrag,ponovno tom istom cestom kojom smo prvi puta zajedno krocili i koja ce nam sada,svaki puta nakon sto prodemo kraj nje ostati u neugodnoj memoriji. Kisa pocinje
polako padati, sada sam je pocela biti svjesnija,cak stovise i svega ostaloga oko sebe. Tisina koja se nasla izmedu nas je postal neugodna, ali prekinulo ju je znano jacanje
kise. I tako hodamo, hodamo, sutnja sve nepodnosljivija, ali bar suze su pocele prestajat poplavljat moje lice,malo sam se smirila. Kisa pokusava smanjiti napor tisine.
Postaje jaca. Odjednom, tisina prestaje. Na koljenima je. Ne moze izdrzati. Trenutak kasnije niti ne mogu opisati, niam ga bila toliko svjesna, suze su mi ponovno preplavile
lice. Opet sam bila u soku, ali ne znam kakvome. Sve mi je to bilo prenaglo za pratiti. Ostala sam bez rijeci koje bih mogla uopce izustiti kroz svoja usta. Ali jedne stvari
sam bila svjesna, sada ,opet vise nismo samo frendovi..

13.03.2006. u 19:33 | 7 Komentara | Print | # | ^

Petak

Kisilo je. Bio je petak. Nakon jako dugo vremena mislilo se da ce biti kao i svi prijasnji ..naizgled obicni, (ali onim kojima se to dogada,mozda jos ne sasvim "normalni" ) ali ono sto se unutar toga dogadalo, zaista to nije bio. Slijed dogadaja bio je malo izmijenjen. Dolazak je bio nestrpljiv, videnje olaksavajuce i lijepo. Pripremanje za izlazak je bilo kobno. Jedna jako mala sitna stvar u tome je trenutku znacila previse. (Nazovimo ju mala) Slika, videna od onoga tko ju nije trebao vidjeti je taj trenutak prouzocila jako veliki ..preokret. Ali prikrivanje videnoga nije uspijelo, emocije su previse djelovale. Nije to bila ljubomora,barem nije tako ispalo. Bilo je to vise prikazivanje ljubavi na neki svoj neobican nacin. Nekakovo stanje osjecanja koje je bilo iskazano na izravan nacin. Nista od toga nije bilo ugodno. Niti najmanje. Krenulo se na staro mjesto, ali nije se dugo tamo odvijala ta neugodna situacija. Bol,povrijedenost,neshvacenost i ljutnja odvele su situaciju dalje. Prestalo je kisiti, bura je prestala puhati, postalo je mirnije, nije bilo toliko ljudi, ili je, ne znam. Ne znam, nisam sigurna zapravo, nista od toga svega nije bilo vazno, ni dali pada kisa,dali je zima, koga ima,koga nema, nista od toga nije bilo prisutno a jos manje vazno. Nije bila vazna ni bol - ona fizicka koja nije bilo taj trenutak kada ti je mozak bez ikakvog razmisljanja o posljedicama vodio noge u jednom smjeru kojime nije nikada mislio da ce proci. Naglo zaustavljanje, prisutnost osobe za koju nisi ocekivao da ce te pratiti u stopu zaustavila te i gledala nijemo, sasvim, bez rijeci. Mozda rijeci nisu bile potrebne, ali mozda isto tako nikada nemozes upoznati osobu do kraja da joj mozes procitati misli, koliko god ti to nekada uspijevalo. Suze nisu isle iz mene. Nisam ih mogla pustiti, nisam znala u cemu je problem. Htjela sam cuti tu recenicu, recenice, rijeci, bilo sto sto bi mi mozda barem priblizno objasnilo to nenadano ponasanje. I nakon duge sutnje, razilazenja pogleda, nezeljenog kontakta, doslo je do toga. Cula sam to .. Tada, tada su suze krenule. I nisam ih mogla zausataviti, iako sam se zaista trudila. Nije mi uspijevalo. Bila sam zbunjena, stvar koju sam cula bila je suprotna onome koju sam ocekivala. potrebno mu je vrijeme, vrijeme bez -cure. Ne zna. Mozda treba. Ne zna. Mozda je pogresno. Ne zna. Mozda trebamo biti prijatelji. Ne zna. Mozda treba samo otici. Ne zna. Okrecem se. Razumijem. Placem. Vraca se. Ostajemo prijatelji. Kleci predamnom. Jos, jos. Prestajem polako plakati zbog stiska njegovih ruku oko mojeg tijela. Brise mi suze. Okrecemo se oboje. Krecemo natrag. Postajemo - Samo frendovi..

12.03.2006. u 22:22 | 3 Komentara | Print | # | ^

Buahahahaha

Buahahahaha
Buahahahahaahahahahahaha
Here I am again, I'm back to bore your f brains out with my stupid things..
I sada cu kao obicno, nesto napisati i onda ce netko doci i reci - napisati- why the f are u feeling like that !?
zar se itko od vas nije nikada bez nekog posebnog razloga (a da nije pms-ako je zenskog roda) ?! NIKAD !??
ZNACI - danas se nije dopusteno nekako odredeno-na svoj nacin-osjecati u nekim situacijam jer drugi ljudi misle da to nije u redu..
ali opet, svatko ima pravo na svoje misljenje.. da..
ja nisam jedna od onih koja ajme misli da je je sve savrseno- tj mora biti savrseno ..
ja samo mislim , da savrsenstvo postoji - ako vi to sami dopustite-
gledate neku ..sliku na primjer i gledate i gledate..
i kazete, ajme odlicna je,super je, skoro je savrsena da nema ovog ovdje ovo tu.. bla bla..
a da pustite tu cjelinu takvu kakva je i ne zahtijevate previse od sebe samih i pustite ju da bude takva- sasvim svoja kakva i je.
savrsena sama po sebi.
takvi smo i svi mi, sa svim svojim manama i vrlinama, jer opet, one su dio nas, zar ne ?
zato zaista ne znam sto je doslo danas u glave mladih oko tog izgleda, previse kritike, premalo uzivanj u nekim stvarima .. previse ukocenosti o tome dali ces se nekome svidjeti ili ne..
nije stvar u tome.. stvar je u tome da malo oslobodis glavu tih ukocenih misli, otvoris horizonte i budes onakav kakav ti zaista zelis biti, umjesto da se skrivas unutar maski..
danas ih je previse..
ja jesam cudna sama po sebi, znam ja to,
ali hej, ja sam ja i da, totalno sam si ok i to cak sa svim svojim ispadima koje prezentiram okolini..
prevelika tvrdoglavost.. i zaj.. drugih.. ok .. necu tamo.. raspolozena sam za pisanje, ali ..
moram se malo skulirati da drugi post ispadne malo bolji..
ovaj je presmusen.. nadam se da sam ok napisala.. jer ne bih htjela da opet netko pomisli da sam u depri, jer nisam.
sada, jucer, danas, sam apsolutno happy
iako jos uvijek ne mogu otic van, izbit se ko stoka i ismijat si zeludac van..
opet sam happy..
to je u onim malim stvarima !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)

08.03.2006. u 17:50 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Joecartoon.com
Posljednji pozdrav
Simplasticno
Zanica
Ona s Krka
Samo za odrasle
Neozbiljno
Bar se trudi,priznajte
Leica
vjetrom nosena
vjeshalica
angysh
tochkica!
mladi pisac u usponu..
moonwalker

Savršenstvo postoji, ali samo onda kada ti to prihvatiš sebi savršenim; ne traži nedostatke onome što ih nema.


INCUBUS - THE WARMTH

I'd like to close my eyes, go numb
but there's a cold wind coming from
the top of the highest high-rise today.
It's not a breeze 'cause it blows hard.
Yes and it wants me to discard the humanity I know,
watch the warmth blow away.

So don't let the world bring you down.
Not everyone here is that fucked up and cold.
Remember why you came and while you're alive
experience the warmth before you grow old.

So do you think I should adhere to that pressing new frontier?
And leave in my wake a trail of fear?
Or should I hold my head up high
and throw a wrench in spokes by
leaving the air behind me clear?

So don't let the world bring you down.
Not everyone here is that fucked up and cold
Remember why you came and while you're alive
experience the warmth before you go.

So don't let the world bring you down.
Not everyone here is that fucked up and cold.
Remember why you came and while you're alive
experience the warmth before you grow old.

Before you grow old.
Where did it go?

Image Hosted by ImageShack.us

AUDIOSLAVE- LIGHT MY WAY
In my hour of need
On a sea of gray
On my knees I pray to you
Help me find the dawn


Won't you light my way
Won't you light my way

A bullet is a man
From time to time he strays
I compare my life to this
To this I relate
And I'm willing
To listen to your answers
And I'm not ashamed
To tell you I need you today


Won't you light my way
Won't you light my way

So when I'm lost
Or I'm tired and depraved
Or when my high bullet mind
Goes astray won't you light my way

AUDIOSLAVE-COCHISE
I've been watching
While you've been coughing
I've been drinking life
While you've been nauseous
And so I drink to health
While you kill yourself
And I've got just one thing
That I can offer

Go on and save yourself

And with the early dawn
Moving right along
I couldn't buy an eyeful of sleep
And in the aching night under satellites
I was not received
Built with stolen parts
A telephone in my heart
Someone get me a priest
To put my mind to bed
This ringing in my head
Is this a cure or is this a disease

Nail in my hand
From my creator
You gave me life
Now show me how to live

And in the after birth
On the quiet earth
Let the stains remind you
You thought you made a man
You better think again
Before my role defines you

Nail in my hand
From my creator
You gave me life
Now show me how to live

And in your waiting hands
I will land
And roll out of my skin
And in your final hours I will stand
Ready to begin
And take it out on me

I'm not a martyr
I'm not a prophet
And I won't preach to you
But here's a caution
You better understand
That I won't hold your hand
But if it helps you mend
Then I won't stop it

Go on and save yourself
And take it out on me

Drown if you want
And I'll see you at the bottom
Where you'll crawl on my skin
And put the blame on me
So you don't feel a thing

Image Hosted by ImageShack.us

Slusa se : Incubus Audioslave A Perfect Circle Blink 182 Box Car Racer Angels And Airwawes Guzva u 16-ercu Pasi Debeli Predcjednik Mikrofonija Urban Laufer Foo Fighters Pennywise Rancid Ramones Depeche Mode The Reel Big Fish Pink Floyd Soundgarden Pearl Jam Prodigy
Cita se : Jerome D. Salinger Goethe Dostojevski Tolstoj Whitman Kamov E.A.Poe A.G.Matos J.R.R.Tolkien Dickens