<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








"Sumnjati u vlastitu smrtnost, značilo je upoznati početak straha; neupitna spoznaja vlastite smrtnosti značila je upoznati kraj straha"

"Svi dokazi neizbježno vode do tvrdnji za koje ne postoje dokazi! Sve stvari su poznate zato jer želimo vjerovati u njih."

Frank Herbert


"Život nema nikakvu obavezu pružiti nam ono što čekujemo!".
Margaret Mitchell


"Između "jest" i "nije" razlika je u odluci da nešto bude ili ne bude."



"Veliki umovi raspravljaju o idejama.
Srednji umovi raspravljaju o događajima.
Sitni umovi raspravljaju o ljudima."

Eleanor Rooselvett

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Loš sex, ne hvala
ponedjeljak, 06.04.2009.
640

Da li veza može biti dobra ako sex ne valja?
Po meni NE. Možda nekome može, ali meni je to nije dobra veza. Sve može biti dobro, ali ako taj dio veze ne funkcionira kako treba sve se polako počinje urušavati, htjela ja to ili ne , jer sam jednostavno nezadovoljna ili bolje rečeno razočarana.
Čitala sam već ranije komentare da je to prezahtjevno ili ne znam što sve ne odbacivati dobru vezu samo zbog sexa, e pa meni to nije dobra veza. I neke fore kako bi na tome trebalo raditi. Hmmm, možeš raditi na novim sexualnim vještinama kada si već neko vrijeme u vezi, ali podučavati nekoga na samom početcima: ne pada mi na pamet.
Prvo što rušim nekom ego, drugo to nije moj problem, imamo svi dovoljno godina i iskreno ne da mi se natezati s nekim tko nije dovoljno upućen po tom pitanju.
Prvi puta ionako ne bude nešto posebno- uglavnom, ali ako se nastavlja i dalje u u istome tonu i uz moje razumjevanje i trud ne ide na bolje, po meni je bolje odustati od cijele veze.
Jedna od "boljih " situacija je kad se nakon sexa zapitaš što je to bilo, a on je sav sretan i čeka da i ti tako odreagiraš.
Koliko god se neki ljudi pravili fini i uglađeni i pričali kako je ljubav i razumijevanje osnova svake dobre veze, mogu im samo reći da su zaboravili i treći jednako važan faktor: SEX. Jer onaj tko je imao dobru vezu zajedno s dobrim sexom nikada se ne može vratiti na staro i praviti se da to nije bitno.
Kada kažem dobar sex ne mislim na dubljenje na glavi i svršavanje po po 5 puta, to je jednostavno onaj nakon koga se osjeća dobro i sretno i to je to, a ne da se nakon njega sjedi s plahtom preko glave da bi skrili lice jer se ne može dovoljno sabrati da se ne pokaže teško razočarenje. Za sve je potrebno dvoje, ali ako nam se pojmovi o tome što i kako treba u osnovi razlikuju onda je bolje ići dalje.
Sexualna frustracije nije nešto što se može zanemarivati, mislim može, ali onda postane potisnuta frustracija iliti zelenooko čudovište koje napada kada se najmanje nadaš pa vrištiš na partnera zbog gluposti koja u biti nema veze sa pravim razlogom.
Zato mislim ako ne ide, ne ide, probati se potruditi, ali ako i dalje ne ide, hvala lijepo i doviđenja.
Čemu trošiti svoje i tuđe vrijeme i dovoditi se u mučnu situaciju i nepotrebne rasprave, jer nekad je bolje ostaviti ljude u njihovom uvjerenju i krenuti dalje.
Čovjek je biće koje treba proći svoje cikluse i ispuniti potrebe koje mu je priroda dala, jer sex je preduvjet za bolje i lakše funkciniranje organizma. Ljudi koji nemaju dovoljno sexa kroz život to pokazuju, možda ne svjesno, ali svatko je sreo ili vidio nekoga za koga je pomislio da bi mu dobro došlo da se s vremena na vrijeme posexa.
Pa kada je sve to tako onda je dobro da ta osoba bude kompatibilna, jer ako tražimo kompatibilnost u drugim stvarima meni je sasvim normalno da je tražimo i u ovome. Ne mora biti savršena kompatibilnost, ali dobra da.
Čemu se trošiti na nešto u čemu nismo sretni i ispunjeni u svakom smislu. cerekBolje je biti i sam nego nezadovoljan u paru.

| 21:02 | Komentari (18) | On/Off | Print | # |