utorak, 24.04.2007.

psiho-ljubavne i jedna koja to nije


Image Hosted by ImageShack.us

Zadatak mi je uvalila naša draga Amber
i baš mi je drago zbog toga!
Ovo je jedna od rijetkih štafeta koje kruže blogovima, a da se meni sviđa.
Inače u životu uvijek proleterski odbijam sve što je po nekoj naredbi ali ovo neću.
Jer mi se danas tako hoće!;o)
Znaju mi doma reći da im je čudno ako se ja koji put slučajno ne usprotivim prije nego nešto napravim. Scarlett čangrizalo.
Al ovaj post, to je nešto drugo...
Možda zato što mi je glazba tako važna u životu.
Možda zato što sam raspoložena za tipkanje.
A možda i zato jer imam barem 30 pjesama koje bi mogle na ovaj popis.
Uhm...to je zapravo problem, ne prednost.
Nisam baš upućena u pravila ali mislim da ih mora biti manje.
Evo ovako; ja ću skratiti koliko uspijem, a vi nećete zamjeriti ako ipak ispadne koja previše. Ipak se zna tko je tu proleter!;)

1. Bee Gees - Words


...Smile, an ever lasting smile, a smile could bring you near to me.
Don't ever let me find you gone 'cause that would bring a tear to me...

Zato jer su ponekad riječi sve što nam je od nečega ostalo.
Zato jer predstavlja toliko toga na tako jednostavan način.
Govori ono što ja sama često nemam snage reći.

2. Chris Isaak - Wicked game



...Strange what desire will make foolish people do
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you...

Zaljubljena sam u ovu stvar, u njoj ima nešto posebno.
Svaki stih je istina, samo jedna velika životna istina. Moja, prije svega.
Valjda sam zato toliko vezana za nju. A i neodoljivo me podsjeća na nekoga.
To je dovoljan, možda i najveći, razlog.

3. Ozzy Osbourne - Dreamer



...After all there's only just the two of us
And here we are still fighting for our lives
Watching all of history repeat itself
Time after time...

Jednostavno zbog toga što sam to ja. Mogla bi se slobodno potpisati kao autor stihova.
Sve ono što jesam, sve što drugima želim reći o sebi - u ovoj je pjesmi.

4.Chris Rea - On the beach



...The sands of time will blow a mystery
No-one but you and I, underneath that moonlight sky
Take me back to the place that I know
On the beach...

Veže me za jedno ljeto. Lažem, veže me za dva ljeta.
Za najljepša dva ljeta u mom životu. I za osobu koju nikada neću zaboraviti.
Zna se dogoditi da mi, slušajući ovo, suze same krenu, a da i ne primjetim.
Melankonična ja.

5. U2 - With or without you



...Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And I'm waiting for you...

Bilo bi dobro reći da je svejedno...sa ili bez...ali nije.
Nije svejedno. I zato toliko volim ovu pjesmu i volim U2.
Od trenutka kada sam prvi put čula njihovu glazbu, a to je bilo davno.
A tek ova pjesma...ostavila me bez riječi.
Ostavila me i bez ponosa, zgaženu i samu, tamo negdje prije godinu, dvije.
Ali o tome ne volim...

6. Coldplay - Clocks




...Come out upon my seas, curse missed opportunities,
Am I a part of the cure, or am I part of the disease...

Ponekad se pitam. Ni sama ne znam...
Ovo je odlična pjesma...nije se dovoljno samo boriti...život prolazi, odnosi prilike...
Jer, bez snage ostaju i oni koji se bore bez prestanka.
Slušam je kad sam izgubljena i pesimistična. Često, znači!;)

7. Zucchero - Baila morena




...Baby, the night is on fire
Seamos fuego en el cielo,
escandalo en lo obscuro... what you say
Baila, baila morena
bajo de esta luna llena
Under the moonlight...

Vruće noći. Pijesak pod nogama. Pogled. Osmijeh. Opet pogled.
Ples i samo ples. Dok ne padnem s nogu...i dok me netko opet ne podigne!;)

Ima njih još. O, da...ima ih još puno!
Previše da bi ih sve nabrojila pa se zaustavljam tu gdje jesam, da se ne otme kontroli.
Nismo daleko od toga!;)
Au...sad bi trebalo nekome proslijediti?
Problem je u tome što ja nisam sigurna tko je štafetu već odradio, a tko nije. A kažu mi da dobro pamtim.
Ajmo, na vama je red:
Demny,
Jinx,
Junac,
Južnjačka utjeha,
Vrag s licem anđela

- 19:43 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>