subota, 07.04.2007.

Sretan Uskrs! :o)


Image Hosted by ImageShack.us

Uskrs je najveći, i mnogima omiljeni, kršćanski blagdan. Ja sam jedna od njih.
Volim ovo proljetno vrijeme u koje slavimo Uskrs, ovo buđenje života i prirode.
Volim i ono što ovaj blagdan simbolizira, a to je ponovno rađanje, nova prilika, svijetlo za sve one koji su bez njega ostali.
Uskrs je blagdan radosti i novih početaka.
Kao i Božić, posvećen je obitelji ali i samome sebi.
Uskrs u ljudima budi želju za upoznajvanjem samih sebe i svojih bližnjih,
za obnovom duha i tijela, ohrabruje ih za nastavak puta.
Sjećam se da sam se od malena veselila Uskrsu...bojanju jaja, sirnicama, Uskrsnim pjesmama u crkvi,
šarenim ukrasima po stolovima, kolačima, ali i onom osjećaju ushita, radosti koji me obuzme svake godine u ovo vrijeme.
Niti ove godine nije drugačije. Uskrs je za mene poseban blagdan koji svake godine proslavim na poseban način!;)

Dragi moji, svima vam želim sretan Uskrs!
Neka vam i ove godine donese puno radosti, vedrine i osmijeha koji će još dugo ostati na vašim licima!
veliki poljubac i ugodne praznike!:)

- 12:12 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>