Wish You Weren´t Here

srijeda, 15.11.2006.

meni je svejedno

boljela bi me brga.
isto bi mi bilo svejedno.
pa isto sam mu rekla da bi mi bilo svejedno.

uvjek želiš da zajedno sjednemo i razgovaramo, ali to nije naš život.
znam da moj nije.
pa neznam dal mi paše, niti ne osjećam.
to što sam sama dobro je.
ako nema vas nisam ja sama.

pa, bilo bi mi svejedno.
ne ne bi mi bio veliki bed.
pa to nema veze sa mnom.
to nije moj bed.
pa ja znam da ću se ja snać, al za tebe ne znam.

ništa, ama baš ništa mi se ne čini.
ja ću sve moći. to nije samo moj stav.
ja ne želim suradnju i dogovor, ja živim sama.
sve je nametnuto....
SVE je MEni isprva nametnuto.
pa zašto ne stvoriš svoj život.
...jer...ona je vidjela da nije svima tako!
to je samo nama tako, nitko nas ne mora cijeniti zato
nikad vam neću reći što smo stvorili i na koji način smo to uništili.
zapravo, oni.
više neznam što mi je važno...
možda neka druga ljubav...
pa da, imam drugu ljubav
zato mi je svejedno...
...i nikad se neću pitat ono -zašto-
samo mi je ostalo -zato-
zato jer ću umrijeti u četrdesetoj i moj muž neće biti kao tvoj


Hvala, i ti si jako dobra...
- 11:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>