debljina

subota, 25.10.2008.

Pala je još jedna kilica:))))
Nikako da kupim digitalnu vagu, neki dan sam gledala u dučanu i opet sam zaboravila. Nisam povračala i ne znam jesam li sretna zbog toga ili nisam. Čudim se kaj sam uspjela skinuti i ovu jednu kilu jer sam se cijeli tjedan prežderavala pečenih kestena, a on su užasno kalorični.
E sada, mene nekaj zanima. Da li je netko od vas čuo kaj o onom centru za mršavljenje u Vlaškoj ulici u Zagrebu?
Bila sam na njihovoj stranici i kažu da mogu puno pomoći osobi koja želi smršaviti, navodno uz pomoč magnetne rezonance.
Namjeravam ih nazvati u ponedjeljak, ali bih ipak htjela čuti vaše savjete. Vi me bar razumijete.
Ljubim vas!!!!!!

- 16:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.