debljina

utorak, 12.08.2008.

5. dan

Joj, puno vam hvala na podršci, jer ste jedine. Oko sebe slušam samo nekakva filozofiranja.
Pitala me jučer moja mama (nakon kaj sam odbila njene kremšnite), da kaj ja sada mislim postati anoreksična?
Ja ne kužim ljude oko sebe: PA JA IMAM 90 ODVRATNIH KILA, kakva anoreksija!!!!!!!!!??????
Kaj su svi slijepi???????
Ali ja se nedam, moram izdržati. Sada lijepo, kada počnu komentari o mojoj težini, ja uzmem psa i odem u šetnju, ako ne prestanu dok se vratim, nas dvoje si popijemo vodice i odemo opet u šetnjicu.
Skoro sam zaboravila on jako važno: krenula sam na aerobik i jako sam ponosna na sebe.
Čujemo se opet sutra!!!!!!

- 17:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.