debljina

ponedjeljak, 11.08.2008.

4. dan

njamiJoš uvijek sam na dijeti. Za sada je pala samo jedna kilica, ali nema veze, malo po malo i doći ću ja na svoje.
Najviše me živciraju komentari mojih prijatelja. Kada sam ogromna, onda govore kako moram smršaviti jer to nije zdravo, a kada krenem s dijetom, onda su komentari opet suprotni. Ono u stilu "daj nemoj tak naglo na dijetu, to ti je nezdravo" ili "najbolje ti je jesti sve po malo" ili bla, bla, bla. Užas!!!!
A ja sam isprobala sve i opet ništa.
Najbolji su mi bili savjeti nutricionista, uspjela sam izdržati 2 tjedna, jela sam zdravo, bila sam gladna i nisam mršavila.
Sada sam isto gladna, ali bar ima pomaka.
Osjećam glad, idem skuhati jednu kavicu da zavaram želudac

- 14:41 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.