utorak, 06.03.2007.

Plivanje ...

Jednoga dana grupa učenika i studenata ukrca se na ladju u yelji da se, ploveći, malo malo zabave. Bili su izuzetno raspoloženi, a tome u prilog je išao i nepismeni ladjar, koji im je poslužio kao najbolje sredstvo za zabavu i šalu.
Tako ga odmah na početku putovanja jedan oštroumni dječak upita: "Koje si sve nauke izučavao?" A on mu, bez razmišljanja, odmah odgovori: "Nijednu, sinko moj!" Učenik se iznenadi, pa ga ponovo upita: "Zar nisi izučavao prirodne nauke?" A on mu odgovori: "Nisam ti čuo za njih!" U razgovor se umiješao i drugi učenik, pa ga upita: !Sigurno si, onda, izčavao aritmetiku, algebru i jednačine!" A on mu odgovori: "To je još čudnije i zanovjetnije. Vjerujte mi da prvi put čujem ta čudna i zastrašujuća imena!" Sada se već uključi i treći omladinac iz redova učenika i studenata i upita ga: "Uvjeren sam da si studirao historiju i geografiju?!" A on mu reče: !Jesu li to imena ljudi ili gradova!, na što učenici i studenti prasnuše u gromoglasan smijeh, koji nikako nisu mogli zaustaviti, niti stišati. Nakon toga ga upitaše: "Koliko ti je godina?! Na što im ladjar reče: !Četrdeset!" A oni mu dodadoše: "Upropastio si pola života!"
Ladjaru nije bilo lahko, ćutao je i plovio kao na iglama, čekajući svoj trenutak. Nakon izvjesnog vremena more se uzburkalo, a ladja se počela neobično ljuljati na ogromnim talasima. Mladići su se uzbunili jer im je to bilo prvo putovanje na vodi, a nisu imali nikakvoh pomorskog iskustva. Ladja gotovo da nestane u talasima, što je pogodovalo nepismenom ladjaru, koji ih mirno i dostojanstveno upita:" Koje ste ono nauke, omladino, izučavali?" Na to oni počeše navoditi čitavu listu raznih predmeta što su ih učili u školi i na fakultetu. Nakon toga, ladjar ih zapita: "A da li ste učili, pored tih silnih predmeta, plivanje? Znate li kako ćete, ako se ladja, daj Bože, prevrne, plivati i stići na kopno?" Oni odmah odgovorise: "Ne. To je jedina nauka koju nismo izučavali i u koju nismo upućeni!" Na te riječi ladjar se nasmija i reče: "Ako sam ja upropastio pola, vi ste, eto upropastili čitav život, jer sve te nauke koje ste učili ne pomažu vam u ovom potopu. Pomoglo bi vam samo jedno znanje - plivanje, ali ga vi ne poznajete!"



Mnogi narodi su se ponosili i ponose razvojem nauke i tehnike, pa zbog svoje oholosti i tvrdoglavosti, zaboravljaju plivanje ka oprostu Uzvišenog Tvorca svih njih. Otuda, Allah Uzvišeni upozorava takve narode da ne zaborave na znanje koje ne doalzi od njih, nego od njihovog Stvoritelja:
"Kada su im poslanici njihovi jasne dokaze donosili, oni su se znanjem koje su imali dičili, i snašlo ih je ono čemu su se stalno rugali."

- 17:02 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Musafira do sad:





Opis bloga

Zanimljive priče koje sa sobom nose puno
po(r)uka...
Hajmo, inšaAllah (ako Bog da), izvucimo po(r)uku...


Hvala Tebi Gospodaru

Hvala Tebi Gospodaru
što mi dade ruke dvije
i što imam ovo srce
u grudima što se krije

Kad bi cijeli život svoj
ja na sedždi Tebi bio
ni tad ne bih Gospodaru
dovoljno Ti zahvalio

Hvala Tebi Gospodaru
što mi razum podari
koji samo Tvojom Moći
zlo od dobrog odvoji

Kad bi cijeli život svoj
ja na sedždi Tebi bio
ni tad ne bih Gospodaru
dovoljno Ti zahvalio

Hvala Tebi Gospodaru
što me tako lijepog stvori
i dade mi jezik ovaj
koji Tebi hvalu zbori

Kad bi cijeli život svoj
ja na sedždi Tebi bio
ni tad ne bih Gospodaru
dovoljno Ti zahvalio

Odabrani stih

KAD BIH ZNALA


Kad bi znala Gospodaru Svjetova
Koja dova od nas ti je najdraža
Svakim trenom ja bih Ti je učila
Svakim dahom njome bih Te slavila

Kad bi mogla svijet bi probudila
Da Te voli…da Ti se pokorava
Ali i ja griješnica sam velika
Tvom rahmetu život svoj sam predala

Sama sebi štetu sam nanosila
Grijehe griješnim rukama sam grlila
I sad grlim al ne hrlim za njima
Jer bezgrješnik od insana ne ima

Da sam samo liska u Tvom Dzennetu
Sto će vječno da boravi u Njemu
I da vidim Tvoje sve džennetlije
Što iskreno vjerovaše u Tebe

Da sam gnjezdo ptica Tvojih zelenih
Što živote svoje nisu žalili
I što rane njihovi su ukrasi
U džihadu sto postaše šehidi

Da sam grana koja će im pravit hlad
Ili trava koja će ih milovat
Kaplja rose s kojom će se umivat
Ili kamen pokraj vječnih izvora

Da sam nitna odijelu Džennetskom
Ili treptaj na pogledu mu’minskom
Osjet kojim osjetiće mirise
Što pronose tvoje časne hurije

Ja Te molim o ljepoto vječita
Otvori i nama vrata Dženneta
I s mirisom da nam duša pohita
Kad pozoveš i nas s ovog svijeta

Svjedočenje

Vjetrovi njišu krošnje sve
Allahovu volju svjedoče

Kapljice kiše zikre sve
Allahovu Milost svjedoče

Subhanallah vel-hamdulillah
ve la illahe illallah, hu vallahu ekber

Ya Rabbi, Ya Rabbi, Ya Allah

Lagane snježne pahulje
Allahovu blagost svjedoče

Visoke čvrste planine
Allahovu svemoć svjedoče

Subhanallah vel-hamdulillah
ve la illahe illallah, hu vallahu ekber

Ya Rabbi, Ya Rabbi, Ya Allah

Gromovi jaki svjetlite
Allahovu snagu svjedoče

Mu'mini Kur'an kad uče
Allahovu mudrost svjedoče

Subhanallah vel-hamdulillah
ve la illahe illallah, hu vallahu ekber

Ya Rabbi, Ya Rabbi, Ya Allah


BUJRUM



eXTReMe Tracker