18

petak

ožujak

2011

Truth is out there... and sex is everywhere

Zašto je seks toliko zanimljiv? Ljudi stalno o tome pričaju, o tome stalno čuješ na TV-u, gledaš u reklamama, s nestrpljenjem ga očekuješ u nekom filmu, a neke jedino i gledaš zbog tih četrdesetak sekundi strasti. Seks je fiziološka potreba, ali je puno zanimljiviji od pišanja recimo. Nije baš da se ljudi ubijaju od želje da čuju kako je strastveno netko pišao ili gledaju sam čin. Zašto je to tako?

U prilog pišanju ide i činjenica da ćeš umrijeti ako ne obavljaš fiziološku potrebu uriniranja, dok je sa seksom stvar malo drugčija, iako ima iznimaka. Jel netko ikad umro zato što se cijeli život nije seksao? Ipak, znam da netko tko cijeli život nije piš'o i srao sigurno nije dugo živio.

I šta sad s tim?! Jel stvarno potrebno da skoro svaka reklama direktno ili indirektno podsjeća na seks.

"Muškarci vole visoke i vitke... govorimo o čašama naravno!"

To je primjer reklame za pšenično. Tu je i cijela paleta reklami za ožujsko gdje se bez suzdržavanja podupiru stereotipi o muškarcima-svinjama koji samo žderu-piju-jebu. Većina nas se samo osmjehne na te reklame, jer smo ipak dobili neku vrstu priznanja za stil života koji se često ne odobrava. S druge strane, žene dobiju etiketu seks objekata, one postoje zato da se međusobnom ševom zajednički rješavamo seksualnih poriva.

"Muškarci primjećuju samo bitno"

"Muškarci vole visoke i vitke. Govorimo o čašama naravno..."

Ekipi iz reklame za ožujsko svaka je napeta. Visoka, niska, debljuca, mršavica, plava, crnka; Rene može dvije noći za redom, na opće čuđenje i nevjericu kolega.

Reklama za bon bon. "I samo ti znaš koja te kombinacija zadovoljava" dok se pred vjerodostojnim predstavnikom muške populacije tipična ženska izvija "kombinirajući" razne fetiše, a on kombinirajući tarifu. Naravno, i žene su dobile svoju verziju iste stvari: "Zadovolji se sama".

Coca-cola, najbolji primjer kako najgori proizvodi imaju najbolje reklame. Barem vizualno. Genijalci iza tih reklama uspjeli su naći vezu između 0 posto šećera Coca Cole zero i jednog "jutra poslije". Cijeli metež nastaje kada starci mladoj curki s naglašenom guzicom udaraju na vrata, a njezin jebač u stotinki sekunde uspjeva zahvaljujući timu specijalaca nestati prije nego starci uđu u stan. Perfekcija.

Nastojim se sjetiti još kojeg primjera.

Prije je bila reklama za žvakaće gume. On jadan, nije žvakao baš tu žvaku koja se reklamira te ga ona baš iz tog razloga nije "pozvala da uđe". U Americi je taj eufemizam za dođi i poševi me uobličen u pitanje "Do you want to come up?" koji uslijedi nakon uspješnog date-a, na "rastanku" pred njezinim stanom.

Tu je i cijeli koncept reklama za Gavrilović proizvode. Znate već, o snaši i "kobasici".

Seks sve više privlači pažnju i sve više dobiva na važnosti. O tome se pišu kolumne, rade članci o tome kako što bolje ševiti, kako duže izdržati, kako pravilno zadovoljavati... Seks je još jedna vrhunska distrakcija od bitnih stvari u životu, odmah je tu do ostalih poriva: auta, igrački, krpica i ostalih pizdarija.

Nevjerojatno je da seks kao osobna stvar pojedinca privlači takvu pažnju, a nevjerojatne su i fabrikacije koje iz prvenstveno potrošačkih razloga kruže okolo, kao izjava da muškarac u prosjeku svakih 7 sekundi pomisli na seks. S obzirom na takvu informaciju, apsolutno se slažem s tim da mlade žene, ali i tinejdžerice o životu uče iz Cosmopolitana, jer najbitnije je "upoznati neprijatelja".

Pitam se o čemu onda razmišljamo u vremenu između prve i sedme sekunde? O hrani i piću vjerojatno. Što još, osim toga, uopće postoji na ovome svijetu?



<< Arhiva >>