buddha u supermarketu

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

buddha u supermarketu

Opis bloga 
buddha u supermarketu
by porto


na ovom blogu mogli ste pratiti moju potragu za buddhom po supermarketima u hrvata.
čak i nedjeljom, na dan gospodnji.

email Porto:
porto.blog@gmail.com

Blog opcije 
Technorati search
hr.digg|prijavi blog

Komentari On/Off

online

 blogovi
SFera




lighthouse


 Izbor objavljenih priča
PUTOVANJE NA ISTOK, istrakonska zbirka Dobar ulov* ŽIVJETI I UMRIJETI DALEKO OD LAS VEGASA, zbornik Kikinda Short 02 * ČARDAK NI NA NEBU NI NA ZEMLJI, sferakonska zbirka XIII krug bezdana * PRIJE KIŠE, istrakonska zbirka Krivo stvoreni * TRAMBULIN ZA SNOVE, zbirka Blog priče * TRI ŠTENCA ZA JELENU SRETENOVIĆ, zbrika Bundolo-offlline * DJEVOJKA KOJA ČITA NEBA * KOVAČI I ALKEMIČARI, zbornik Najkraće priče 2006. * PRIČA O ANĐELI NOVAK * HORVATOVA ZONA SUMRAKA, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * MOJ PRIJATELJ PAS, Večernji list * MALA ZEMLJA ZA VELIKI ODMOR, Večernji list, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * GOSPODAR GORE, SFerina zbirka Zagrob * IMA LI PILJAKA TAMO GORE, NA JUGU?, zbirka blog.sf * KRALJEVA PJESMA ZA KRAJ, zbirka Vamirske priče * IMA LI RAJA ZA TRKAČE? , Vijenac * NEBO NAD HERMINOM, Val * KUPLUNG SAJLA, Karlovački tjednik * DUGO TOPLO LJETO , portal Lupiga * NIZ RIJEKU, OFF VU * GRMLJAVINA GRADA, UV4 * * DOKTOR NIKO NEMA KOM DA PIŠE, UV4 * O AKVARIJSKIM RIBICAMA,Cosmopolitan * NAJSEKSI STVAR ŠTO JE IKADA OBUKLA, Cosmopolitan BUDDHA U SUPERMARKETU, DVD Agrest 3D *, I WISH YOU WERE HERE, Kameleon * JUTARNJI ZEN ŽANETE BAJS, Književna radionica Booksa * SHELLSHOCK, Ekran priče 01 * POKAZUJE LI OVAJ GRAD SVOJE ZUBE?, Ekran priče 01 * ON THE ROAD, Ekran priče 02 * CATCH THAT ZEPPELIN! Ekran priče 03 * SANAJU LI MURJACI EKLEKTIČNE SOVCE?, Ekran priče 03 *

Iz bibliografije:

Zbirka poezije
TRI DANA
Naklada MD, 2005.

Zbirka kratkih priča s bloga
BUDDHA U SUPERMARKETU
Naklada Ljevak, 2006.

* Wish you were here * Casablanca * On the road * Catch that zeppelin! * Šlauf za more tuge * Buddha u supermarketu * Volite li Jergovića? * Dugo u noć * Hey Ya!* Mjera tajne * Zar je dotle došlo, Denise? * Moj prijatelj Goks * Stric Atif * O akvarijskim ribicama * Voodoo instalater * Munchmallow! * Noć kad je ispadao Hamdija * Mnogo vike nizašto * Nebo nad Herminom * Bang Bang * Došljaci s Andromede * Shellshock * Pokazuje li još ovaj grad svoje zube? * Godine u kojima smo zakapali lonce pod lijeske * Doktor Niko nema kome da piše * Kao haljina kada se rašiva * Priča o bezglavom Turčinu * Samba Pa Ti * Moj prijatelj pas *

Zbirka kratkih priča
BRZ KAO BRUCE LEE
Hena Com, 2015.


Brz kao Bruce Lee

Buddha u supermarketu

Tri dana

 09.11.2004., utorak

BAKALAR

Baka baka bakalar to je fina stvar. Ova riba obitava u dubinama hladnih mora, a najviše je ima u sjevernom Atlantiku. Naraste do jednog metra i doseže do 30 kg. Bakalar je u prošlosti uvijek slovio kao hrana za siromašne, onako dok visi s klina poput stare ofucane čarape s kojom se itekako trebate pomučiti da je omekšate za vašu trpezu. E fino je bilo tim siromašnima! Bliži se Badnjak, nezamisliv bez bakalara. Ljudi vjeruju da jedenje ribe u petak, a posebno bakalara na badnjak ima veze s odricanjem od mesa. Ja sam svetac božji pa ne jedem meso. Šjor pa riba nije meso, cesto sam imao prilike ćuti od uvrijeđenih dalmatinskim kuhara kad sam ih žicao imaju li koju mrkvicu, brokulicu ili barem blitve. Ehehe, imam uvijek spreman odgovor na takvu provokaciju, riba nije meso isto tako ko sto dalmatinac nije Čovik. Ali bakalar...uhuhuhu bakalar je mjera čovika! I to ne bilo kojeg! Nego bogočovika! Jedenjem bakalara za badnjak, bakalara kao ribe svih riba, kršćani se upuštaju u stare dobre paganske običaje, jedući tijelo svog Spasitelja, jer upravo je riba simbol kršćanstva, simbol Isusa. Isukrsta mu, često sam pitao, kakve veze ima bakalar sa našim podnebljem? Odgovor na to pitanje dao mi je l'enfant terrible naše književnosti Predrag Raos ćaskajući ugodno s Mineom u nekom ženskom časopisu kojeg sam prelistavao čekajući malu kovrčavu dok se frizirala. Meni bakalar smrdi, ispalila je Minea. Joooj, zavapio je Raos. Ja radije jedem punjene lignje, pravdala se Mineica. Jooooj, zavapio je opet Raos, ne radi toga što ne voli lignje, nego što se je morao suzdržati svoju poganu jezičinu da ne ispali neku svoju seksističku asocijaciju u gladno novinarsko pero glede punjenih lignji i Mineice. Negdje je, veli, pročitao da svaka ribarska bratovština ima svoj totem. Ona svoj totem jede, ali ga ne lovi. Tko zna što norveški ribari jedu za Badnjak, možda flufaste lignjice, ali kod naših ribara je totemska životinja upravo-balakar!

Zašto ovo pišem? Pa zahladilo ovih dana vani. Mogao bih se zakleti da sam ovu nedjelju pri šetnji Samoborom spazio prvu pahuljicu. Pahuljica me podsjetila na badnjak, a badnjak mmmmm na bakalar! Možda bi ova tema bila primjerenija oko badnjaka, ali uslovljeni refleks prozvan paulovljevim prozrokovao je obilno slinjenje kojeg ne bi moglo utažiti ni protvajn samoborskih kremšnita skup s kestenpireom. A prošlog badnjaka, uh tako sam i prošlog badnjaka slinio nad bakalarom. Prolazio sam gradom i upijao mirise. Bakalar na mornarski, bakalar bianco, juha od bakalara, bakalar u pećnici, bakalar s krumpirom, brudet od bakalara ili istrijanski bakalar s mlijekom, bakalar u pećnici s dodatkom kapara...

Joooooooj. Stenjao sam pred iskušenjem napasnika. Jooooj.... Nekako sam uspio doći do svoje zgrade. Vele da vrag dobro imitira sina božjeg. A tek ovaj ubakalareni bogočovik !?? ... Zlo nikad ne dolazi samo, sami mu otvaramo vrata. Ili dozvolimo da to umjesto nas učini susjed. Zaskočio me ispred zgrade da mu pomognem unijeti neke kutije. Iskrcali smo kutije u kuhinji kojom je vladao zanosni miris bakalara, sjeli malo za stol i popričali, a onda je susjed pred mene tutnuo tanjurić bakalara, tek tako za probu, da ga ne uvrijedim. Joooooj, Isukrste oprosti mi, ne znam što činim, zakovrnuo sam očima.

- Gdje si do sada, dreknula je mala kovrčava kada sam se potiho ušuljao u stan. - jer znaš da idemo kod moje mame na ručak?!
- Ovaj, susjed, kutije, pomoć bližnjem, dobri Samarićanin..- trabunjao sam.
- Smrdiš po češnjaku i po bakalaru, licemjeru jedan..- frknula je mala kovrčava.
- Smrdim, pa što?!

Tijelo je slabo, eno piše ti u Bibliji.

- 14:16 - Ostavi POST! (12) - Isprintaj - # - prijavi hr.digg