buddha u supermarketu

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

buddha u supermarketu

Opis bloga 
buddha u supermarketu
by porto


na ovom blogu mogli ste pratiti moju potragu za buddhom po supermarketima u hrvata.
čak i nedjeljom, na dan gospodnji.

email Porto:
porto.blog@gmail.com

Blog opcije 
Technorati search
hr.digg|prijavi blog

Komentari On/Off

online

 blogovi
SFera




lighthouse


 Izbor objavljenih priča
PUTOVANJE NA ISTOK, istrakonska zbirka Dobar ulov* ŽIVJETI I UMRIJETI DALEKO OD LAS VEGASA, zbornik Kikinda Short 02 * ČARDAK NI NA NEBU NI NA ZEMLJI, sferakonska zbirka XIII krug bezdana * PRIJE KIŠE, istrakonska zbirka Krivo stvoreni * TRAMBULIN ZA SNOVE, zbirka Blog priče * TRI ŠTENCA ZA JELENU SRETENOVIĆ, zbrika Bundolo-offlline * DJEVOJKA KOJA ČITA NEBA * KOVAČI I ALKEMIČARI, zbornik Najkraće priče 2006. * PRIČA O ANĐELI NOVAK * HORVATOVA ZONA SUMRAKA, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * MOJ PRIJATELJ PAS, Večernji list * MALA ZEMLJA ZA VELIKI ODMOR, Večernji list, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * GOSPODAR GORE, SFerina zbirka Zagrob * IMA LI PILJAKA TAMO GORE, NA JUGU?, zbirka blog.sf * KRALJEVA PJESMA ZA KRAJ, zbirka Vamirske priče * IMA LI RAJA ZA TRKAČE? , Vijenac * NEBO NAD HERMINOM, Val * KUPLUNG SAJLA, Karlovački tjednik * DUGO TOPLO LJETO , portal Lupiga * NIZ RIJEKU, OFF VU * GRMLJAVINA GRADA, UV4 * * DOKTOR NIKO NEMA KOM DA PIŠE, UV4 * O AKVARIJSKIM RIBICAMA,Cosmopolitan * NAJSEKSI STVAR ŠTO JE IKADA OBUKLA, Cosmopolitan BUDDHA U SUPERMARKETU, DVD Agrest 3D *, I WISH YOU WERE HERE, Kameleon * JUTARNJI ZEN ŽANETE BAJS, Književna radionica Booksa * SHELLSHOCK, Ekran priče 01 * POKAZUJE LI OVAJ GRAD SVOJE ZUBE?, Ekran priče 01 * ON THE ROAD, Ekran priče 02 * CATCH THAT ZEPPELIN! Ekran priče 03 * SANAJU LI MURJACI EKLEKTIČNE SOVCE?, Ekran priče 03 *

Iz bibliografije:

Zbirka poezije
TRI DANA
Naklada MD, 2005.

Zbirka kratkih priča s bloga
BUDDHA U SUPERMARKETU
Naklada Ljevak, 2006.

* Wish you were here * Casablanca * On the road * Catch that zeppelin! * Šlauf za more tuge * Buddha u supermarketu * Volite li Jergovića? * Dugo u noć * Hey Ya!* Mjera tajne * Zar je dotle došlo, Denise? * Moj prijatelj Goks * Stric Atif * O akvarijskim ribicama * Voodoo instalater * Munchmallow! * Noć kad je ispadao Hamdija * Mnogo vike nizašto * Nebo nad Herminom * Bang Bang * Došljaci s Andromede * Shellshock * Pokazuje li još ovaj grad svoje zube? * Godine u kojima smo zakapali lonce pod lijeske * Doktor Niko nema kome da piše * Kao haljina kada se rašiva * Priča o bezglavom Turčinu * Samba Pa Ti * Moj prijatelj pas *

Zbirka kratkih priča
BRZ KAO BRUCE LEE
Hena Com, 2015.


Brz kao Bruce Lee

Buddha u supermarketu

Tri dana

 21.09.2004., utorak

LOVAC NA JELENE

Što sam radio prošle jeseni? Prvog dana jeseni, veli mi jedan račun pronađen u ladici, išao sam tankirati službeni auto pri povratku sa bušotine. Poskupio je benzin. Čovjek ispred mene psovao je INU i komuniste dok je tankao u svoj skupocjeni automobil. Do vrha mali, dobacio je u prolazu radniku na pumpi. Na zadnjem sjedištu komad lovačke uniforme, na bočnom staklu naljepnica nekog lovačkog društva i lik jelena.

- Vi ste lovac ? – upitah
- Da jesam - ozari se čovjek.
- Jel' vi isto onako, ko de Niro, ono, jedan metak... ili?
- Ništa ja vas ne razumijem, mladiću moj, jedino znam da je poskupio benzin i da će komunjare letit naglavačke odakle su i došle.
- Mislim, jel' mu dajete šansu?
- Kome Račanu? Hahahaha ma nema šanse..vjeruj meni...znam ja...
- Jelenu...-
- Ma što ću mu dat šansu, čovječe, kad se je i ekipa postavimo nema toga koji će pobjeć... što leži to ne bježi eeeee... Što, zanima te lov na jelene?-
- Pa na neki način .., u stvari mi smo kolege. I ja sam isto lovac na jelene. One nebeske. Jeste li ikad vidjeli nebeskog jelena?
- Kakvog ?
- Nebeskog... - ponavljam - Niste čuli?
- Da ti nisi malo napušen ko i onaj tvoj Račan?-

Čudno me gleda, brže bolje sjeda u svoju mečku i odlazi.

Borges je bio u pravu. Apsolutno ništa ne znamo o izgledu nebeskih jelena (možda i stoga što ih nitko nije pomno zagledao). No ja znam čovjeka koji ih je jako dobro zagledao: Josip Generalić. Ako ste ikada bili u Hlebinama možete vidjeti jelenske svatove koje je naslikao kriomice ih promatravši. Maku Dizdaru dolazili su u pohode dok je obilazio patarenske stećke, grobove naših starih dobrih Krstjana. Te nesretne životinje, kaže kineska legenda koju je zapisao G. Willboughby-Meade u knjizi “Kineski duhovi i vilenjaci”, žive pod zemljom i kao ne žele ništa drugo nego doprijeti do danjeg svjetla. Imaju dar govora i preklinju rudare da im pomognu dočepati se površine i pri tom se služe svim trikovima. Obećavaju rudarima da će im otkriti skrivene žile srebra i zlata. No stari rudari su uvijek bili oprezni i nisu nasjedali jer su znali da na ovom svijetu, a pogotovo u njegovim donjim svjetovima, sve ima svoju cijenu. Zašto bi riskirali živote za svoju bijednu nadnicu za strah? Legenda kaže da će se nebeski jelen ako pronađe put do svježeg zraka pretvoriti u smrdljivu tekućinu iz koje se mogu izleći smrt i kuga.

Nisam lagao onom čovjeku. Stvarno sam lovac na nebeske jelene.
Slušao sam njihov bijes u dubinama Mramor Brda. Tamo se nitko nije usudio zaći već skoro pola stoljeća. Pratili smo njihove tragove od Ravene, pa preko mora sve do obala Istre. Kod ruševina Al Dara u sjeveroistočnoj egipatskoj pustinji pronašli smo mjesto gdje su neki od njih nastali, no nismo ih našli. Pred libijskom obalom slušali smo njihov šapat i molbe u tami da ih oslobodimo, no ili nismo bili dovoljno vješti pa su otišli ili nismo imali dovoljno vjere da istrajemo do kraja, a možda smo već bili pomalo umorni od svega pa smo podlegli halucinacijama. U šumama Žutice, u Slavoniji i Podravini pronašli smo mjesta gdje su se neki od njih oslobodili iz podzemlja. Možda isti oni koje je naslikao Generalić? Kod Ivanić Grada osjetio sam tek miris smrti jednog od njih, toplinu i ljepljivost pod prstima od smrdljive tekućine u koju se bio pretvorio. Tko zna. Možda ću se jednog dana i naći oči u oči sa jednim od njih.
- 12:11 - Ostavi POST! (13) - Isprintaj - # - prijavi hr.digg