buddha u supermarketu

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

buddha u supermarketu

Opis bloga 
buddha u supermarketu
by porto


na ovom blogu mogli ste pratiti moju potragu za buddhom po supermarketima u hrvata.
čak i nedjeljom, na dan gospodnji.

email Porto:
porto.blog@gmail.com

Blog opcije 
Technorati search
hr.digg|prijavi blog

Komentari On/Off

online

 blogovi
SFera




lighthouse


 Izbor objavljenih priča
PUTOVANJE NA ISTOK, istrakonska zbirka Dobar ulov* ŽIVJETI I UMRIJETI DALEKO OD LAS VEGASA, zbornik Kikinda Short 02 * ČARDAK NI NA NEBU NI NA ZEMLJI, sferakonska zbirka XIII krug bezdana * PRIJE KIŠE, istrakonska zbirka Krivo stvoreni * TRAMBULIN ZA SNOVE, zbirka Blog priče * TRI ŠTENCA ZA JELENU SRETENOVIĆ, zbrika Bundolo-offlline * DJEVOJKA KOJA ČITA NEBA * KOVAČI I ALKEMIČARI, zbornik Najkraće priče 2006. * PRIČA O ANĐELI NOVAK * HORVATOVA ZONA SUMRAKA, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * MOJ PRIJATELJ PAS, Večernji list * MALA ZEMLJA ZA VELIKI ODMOR, Večernji list, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * GOSPODAR GORE, SFerina zbirka Zagrob * IMA LI PILJAKA TAMO GORE, NA JUGU?, zbirka blog.sf * KRALJEVA PJESMA ZA KRAJ, zbirka Vamirske priče * IMA LI RAJA ZA TRKAČE? , Vijenac * NEBO NAD HERMINOM, Val * KUPLUNG SAJLA, Karlovački tjednik * DUGO TOPLO LJETO , portal Lupiga * NIZ RIJEKU, OFF VU * GRMLJAVINA GRADA, UV4 * * DOKTOR NIKO NEMA KOM DA PIŠE, UV4 * O AKVARIJSKIM RIBICAMA,Cosmopolitan * NAJSEKSI STVAR ŠTO JE IKADA OBUKLA, Cosmopolitan BUDDHA U SUPERMARKETU, DVD Agrest 3D *, I WISH YOU WERE HERE, Kameleon * JUTARNJI ZEN ŽANETE BAJS, Književna radionica Booksa * SHELLSHOCK, Ekran priče 01 * POKAZUJE LI OVAJ GRAD SVOJE ZUBE?, Ekran priče 01 * ON THE ROAD, Ekran priče 02 * CATCH THAT ZEPPELIN! Ekran priče 03 * SANAJU LI MURJACI EKLEKTIČNE SOVCE?, Ekran priče 03 *

Iz bibliografije:

Zbirka poezije
TRI DANA
Naklada MD, 2005.

Zbirka kratkih priča s bloga
BUDDHA U SUPERMARKETU
Naklada Ljevak, 2006.

* Wish you were here * Casablanca * On the road * Catch that zeppelin! * Šlauf za more tuge * Buddha u supermarketu * Volite li Jergovića? * Dugo u noć * Hey Ya!* Mjera tajne * Zar je dotle došlo, Denise? * Moj prijatelj Goks * Stric Atif * O akvarijskim ribicama * Voodoo instalater * Munchmallow! * Noć kad je ispadao Hamdija * Mnogo vike nizašto * Nebo nad Herminom * Bang Bang * Došljaci s Andromede * Shellshock * Pokazuje li još ovaj grad svoje zube? * Godine u kojima smo zakapali lonce pod lijeske * Doktor Niko nema kome da piše * Kao haljina kada se rašiva * Priča o bezglavom Turčinu * Samba Pa Ti * Moj prijatelj pas *

Zbirka kratkih priča
BRZ KAO BRUCE LEE
Hena Com, 2015.


Brz kao Bruce Lee

Buddha u supermarketu

Tri dana

 15.05.2004., subota

medo u frizeraju

Medo u frizeraju Provodim subotu u ženskom frizeraju. Čitam "Cosmopolitan", "Milu", "Gloriju" i "Moje tajne". Uspoređujem se sa svim onim likovima za koje ovi časopisi pripremaju prosječnu Hrvaticu. Ok. Seksualna inteligencija mi je iber.., kolko vidim, žena upotrebljava sve naputke kako da me zadrži, jednom riječju, ja sam Cosmo dečko. Tvrda sexy guza? Nekad bila, sad se spominjala. Žena se cvrlji pod haubom, lista časopise i s vremena na vrijeme baca pogled, onako ispod oka, na ono što posjeduje. Uspoređuje. Mjerka. I tješi se… Bolje išta nego ništa. Jest da nisam plavooki mulat, trbuha popločenog ko u rimskog centuriona, jest da nisam sklon seksualnim akrobacijama, ali je barem ne tučem i ne ševim njene prijateljice kao što to svjedoči statistika u časopisu. Na trenutak vidim bljesak u njenom oku. Voli me. Voli svog medu. Nuna ga i nina. Budim u njoj majčinske osječaje. Cink, cink na vratima. Fadila.

- Ahaha, šo radiš ovdje, pa nisi valjda posto peder…oš da ti gatam?
- Pa jebemu, kolko se znamo? Kolko puta si mi već došla?
- Pa znamo se oduvek…
- I kad si mi gatala? Nikad. Ne dam da mi gataju.
- Šo si taki, šo neš' da ti gatam?
- Oš' da ja tebi gatam?
- Eeeee, aj da i to vidim?
(Šutim. Zajebala me…šta da joj kažem?)
- Aj onda ću ja tebi...

Ogledavam se po frizeraju. Sve je stalo. Tišina. Ne čuje se ni cvjetanje vrhova kose.
Sve oči su uprte u mene. Kao u nekoj meksičkoj sapunici. Dali ću imati muda? Tu, pred ženom, da me stara ciganka razotkrije, da me ogoli do srži? Ok, Cosmopolipe, htjele ste igru, imate je…
- Ajd, okreni.., da vidimo šta piše…
Razvukla je krezubi osmijeh i namignula.
Frit, frit frit, - Evo preseci - predižem karte. Nisu Tarot nego Sudbinske karte. Ciganske.
- E da vidimoooo…, mnogo te voli žena.., i dobra ti je, vjerna ti je. Opće ne gleda druge ! Ček, ček, auuu što je tvrdoglava. Da sam ja ovoliko tvrdoglava mene bi moj čovek isprepuco.
- Je, ne popušta…
- Aii, važno je da ti je dobra. Stvarno imaš sreće.
- Je, imam…
Moje zlato ispod haube likuje. Ženske u frizeraju su pomalo razočarane i ne mogu sakriti prezrive poglede. Bah, još jedna ženica, a fura se na cool poslovnjaču.
- Evo ima da otputuješ daleko…i ima jedna osoba, sa ženine strane, koja vam oće zlo. Auuu, al te pare neće… neće te pare. Šteta, a tako lep mlad čovek. Šutimo.
- I to je sve? Pa to i ja znam.
- E aj sad udjeli nešto.
- Nemam para, sorry.
- Aiiii, a što si taki, ne mogu da verujeeem !!!
- Pa jel si sama lijepo rekla da me pare neće? Ha?
- Ne verujem, otvori novčanik…
(Otvaram novčanik) ..evo..pustinja…
- Pa piiiička mu mater’na, e jesi me zajebo. A šta radiš onda u frizeraju !?
- Eh, pa pogodila si na početku. Postao sam peder. A pederi vole biti u ženskom frizeraju, ne?

Jednostavno uživam provoditi subotu ovdje.

- 11:40 - Ostavi POST! (1) - Isprintaj - # - prijavi hr.digg