buddha u supermarketu

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

buddha u supermarketu

Opis bloga 
buddha u supermarketu
by porto


na ovom blogu mogli ste pratiti moju potragu za buddhom po supermarketima u hrvata.
čak i nedjeljom, na dan gospodnji.

email Porto:
porto.blog@gmail.com

Blog opcije 
Technorati search
hr.digg|prijavi blog

Komentari On/Off

online

 blogovi
SFera




lighthouse


 Izbor objavljenih priča
PUTOVANJE NA ISTOK, istrakonska zbirka Dobar ulov* ŽIVJETI I UMRIJETI DALEKO OD LAS VEGASA, zbornik Kikinda Short 02 * ČARDAK NI NA NEBU NI NA ZEMLJI, sferakonska zbirka XIII krug bezdana * PRIJE KIŠE, istrakonska zbirka Krivo stvoreni * TRAMBULIN ZA SNOVE, zbirka Blog priče * TRI ŠTENCA ZA JELENU SRETENOVIĆ, zbrika Bundolo-offlline * DJEVOJKA KOJA ČITA NEBA * KOVAČI I ALKEMIČARI, zbornik Najkraće priče 2006. * PRIČA O ANĐELI NOVAK * HORVATOVA ZONA SUMRAKA, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * MOJ PRIJATELJ PAS, Večernji list * MALA ZEMLJA ZA VELIKI ODMOR, Večernji list, essekonska zbirka Priča o Anđeli Novak * GOSPODAR GORE, SFerina zbirka Zagrob * IMA LI PILJAKA TAMO GORE, NA JUGU?, zbirka blog.sf * KRALJEVA PJESMA ZA KRAJ, zbirka Vamirske priče * IMA LI RAJA ZA TRKAČE? , Vijenac * NEBO NAD HERMINOM, Val * KUPLUNG SAJLA, Karlovački tjednik * DUGO TOPLO LJETO , portal Lupiga * NIZ RIJEKU, OFF VU * GRMLJAVINA GRADA, UV4 * * DOKTOR NIKO NEMA KOM DA PIŠE, UV4 * O AKVARIJSKIM RIBICAMA,Cosmopolitan * NAJSEKSI STVAR ŠTO JE IKADA OBUKLA, Cosmopolitan BUDDHA U SUPERMARKETU, DVD Agrest 3D *, I WISH YOU WERE HERE, Kameleon * JUTARNJI ZEN ŽANETE BAJS, Književna radionica Booksa * SHELLSHOCK, Ekran priče 01 * POKAZUJE LI OVAJ GRAD SVOJE ZUBE?, Ekran priče 01 * ON THE ROAD, Ekran priče 02 * CATCH THAT ZEPPELIN! Ekran priče 03 * SANAJU LI MURJACI EKLEKTIČNE SOVCE?, Ekran priče 03 *

Iz bibliografije:

Zbirka poezije
TRI DANA
Naklada MD, 2005.

Zbirka kratkih priča s bloga
BUDDHA U SUPERMARKETU
Naklada Ljevak, 2006.

* Wish you were here * Casablanca * On the road * Catch that zeppelin! * Šlauf za more tuge * Buddha u supermarketu * Volite li Jergovića? * Dugo u noć * Hey Ya!* Mjera tajne * Zar je dotle došlo, Denise? * Moj prijatelj Goks * Stric Atif * O akvarijskim ribicama * Voodoo instalater * Munchmallow! * Noć kad je ispadao Hamdija * Mnogo vike nizašto * Nebo nad Herminom * Bang Bang * Došljaci s Andromede * Shellshock * Pokazuje li još ovaj grad svoje zube? * Godine u kojima smo zakapali lonce pod lijeske * Doktor Niko nema kome da piše * Kao haljina kada se rašiva * Priča o bezglavom Turčinu * Samba Pa Ti * Moj prijatelj pas *

Zbirka kratkih priča
BRZ KAO BRUCE LEE
Hena Com, 2015.


Brz kao Bruce Lee

Buddha u supermarketu

Tri dana

 30.05.2004., nedjelja

U BIJEGU

bačkizagre stuhpa šeja, mojne muse stavljatsupro... "Bježiš od mene.
To je najlakše
Bježiš od sebe
To ti ide najbolje"
(Mnijem da ide tako nekako... ko zna text nek mi ga pošalje na mail)

Pisarovićka & Guliano definitvno su još uvijek hit na svim lokalnim radio postajama. Vrte se u svakoj birtiji širom Podravine.

Nemam grbu, nemam ni zadah iz usta, a svi bježe od mene. No duga je to priča. Naime, rikava mi je službeni auto. I kako se svi osim mene kuže u aute, dižu haubu, prčkaju i postavljaju dijagnoze, vuku kablove i oživljavaju ga. Ko u Hitnoj Službi; Give me 200!! Clear...BZZK!! Riknula elektronika vele. No pali na guranje. U prirodi mog posla je da se zaustavim u birtiji da dogovorim sljedeću fazu radova. Kada je netko nedostupan na mobitel, a uglavnom su svi nedostupni, samo zauzmem busiju u birtiji. Ili patoliram lagano u trećoj. Klizim kroz selendru i kad prepoznam nečiji auto.., hop! Stajem. No cuga izvan Zagreba je nevjerojatno jeftina. Nemreš se dignut i otić ako ne okreneš rundu. A autiću entropija ispusti dušu za 20 minuta. I onda opet ulazim u birtiju ili se muvam po upravnoj zgradi i molim ljude da ga gurnu. I zato sada sjedim i pijem sam.
Nitko ne ulazi kad vidi moj auto jer zna da će gurati. Kada prilazim nekome da se pozdravim svi misle da ću ga moliti za guranje, razbježe se. I tako ostajem sam.

Ako ste ikad vidjeli kako izgleda terenski auto, ali ne onaj šminkerski koje fura novokomponirana poduzetnička kasta u Hrvata i njihove gurtne, nego onaj pravi koji se vozi offroad i po makadamu, onakav kakav gledate na Discovery Channelu, onako blatan, s gumama s kojih frcaju blatne tortice, e onda imate samo tek približnu sliku.

No uočio sam još jednu dimenziju te samoće. Preselio sam svoj meditativni hram u đurđevačku Gradsku kavanu. Tako se valjda zove jer prednjači u količini mesinga i mramora. I ima kolače. Isfuravam se na usamljenog rangera..new kid in the town. Bjež'te cure, bačkizagre stuhpa šeja, mojne muse stavljatsupro... Obavijam se mističnom aureolom i furam "Zarez" pod rukom. Naručujem makijato, mineralnu i kremšnitu, da se odma vidi štih mitteleurope. Krajičkom oka pogledavam prema gomili mladih cura zasjelih oko dva spojena stola. Ni da bi trepnule. Melju na onom svom lokalnom dijalektu takvom brzinom da je nemoguće pohvatati niti razgovora. Ono malo štokavskog književnog hrvatskog koji razabirem kao neku subliminalnu poruku, opstalo je kao očit utjecaj naših zabavnjaka. Razabirem riječi: ostavljena, suze, venem, plačem, duša, gorko, sudbina. A frajeri? Oni su se zbili na hrpu uz suprotni zid kavane, u samo njima znanoj sigurnosti, dobro skriveni iza svojih pivkana. Dva svijeta. U bijegu jedan od drugoga. Potpuno polarizirana. A između njih, u nekom međuprostoru, nalazim se ja.

- Makijato, dva deci mineralne i...kremšnitu ! - naglašavam konobarici da svi čuju.
No nitko ne trza.
- Nemamo kremšnita! ispali ona u prolazu prazneći pepljare.
- Hmm, gospođice, znači ona četiri žuta drhtava tijela što me gledaju iza stakla su kanarinci, ne?
- Kaj?! Ma kakvih kanarincof.... To su kolači.
- Fakat... kolači !
- Ah, veli ona, odmahujuči rukom, to nis' prave. Of su sa šlagom i zgor s čokoladom. To su Zagrebačke kremšnite....
- Odlično, osmjehujem se, i ja sam iz Zagreba.
Konobarica šutke odlazi, a ja gledam prema ženskom stolu. Ništa...
Umišljam si, da možda djelujem potpuno irealno u ovom okruženju, poput lika iz bajke, pa se boje povjerovat u to što vide. Ali ne. S vremena na vrijeme zvrcne mobitel. Vadim projekt iz torbe i čitam podatke. Nek se vidi da sam inžinjer. Tipovi mrtvi hladni. Nisu čak ni zavidni, onako ružni, u trenirki od buraza, nezaposleni, bez love, bez perspektive, bez ženske. Pričaju o lokalnoj tekmi, autolimariji i kak je ko bluval v goricama. Da bar neki onak baci pogled u stilu; šta je pederu, oš da ti pičku razbijemo...Ali ne.

I tako sjedim sam. U društvu dvije slatke male zagrebačke kremšnite. Koketiram s njima. Flertujem. Namigujem im. Zavodim ih. Tebe ću prvu. Onako naglo. A tebe uzimam za kraj.

- 11:50 - Ostavi POST! (2) - Isprintaj - # - prijavi hr.digg