pookapookapookapookapooka

četvrtak, 28.04.2005.

"Fear not till Birnan Wood do come do Dunsinane"

Ja posadim čempres, oni ga isčupaju. Nije da je prvi put.
Ljudi ne vole drveće jer živi dulje od njih. Pa ga zato sakate.
I ubijaju. Jebe se drveću za njihove modne krikove i sportska
prvenstva, jebe se drveću za njihove metalik automobile i
tješiteljska božanstva, jebe se drveću za njihove liposukcije i
teretane, jebe se drveću za njihove srednjovječne krize i
pripadajuće Harley Davidson motorkotače, jebe se drveću za
njihov osjećaj sigurnosti unutar političkog stampeda koji uvijek
vodi u klaonicu rata, jebe se drveću za njihovo licemjerje kad
kažu da vole svoju djecu. Kad crknu, drveće će malim, malim
korjenčićima doći do one kaše koju su raspojasane bakterije iz
probavnog trakta napravile od svojih domačina i pokupit što im
treba za još jedan god. Drveće je tu da ostane. Ljudi? Ne znam.
Jebe mi se, ja sam lud. Idem čempres posadit na drugo mjesto.

I'gin to be aweary of the sun,
And wish the estate o'the world were now undone.
uf... ajde, ODJEBI OD MENE!!!

- 21:11 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>