pookapookapookapookapooka

nedjelja, 17.04.2005.

Mirogoj i ja smo gledali stoku kako pase. Mirogoj mi je
suznih očiju pričao o svojim seksualnim disfunkcijama
koje po njegovom mišljenju proizlaze iz toga što su ga
roditelji nazvali prema mjestu gdje je začet. Nakom dugo
vremena našao sam se u prilici da pričam o nečemu drugom
osim o gabaritima. I taman kad sam Mirogoju objasnio kako
Freud nije mogao psihoanalitički objasniti fenomen ljepljivosti
libida te mu predložio jedan od selektivnih inhibitora ponovne
pohrane serotonina, koji bi mu, uz rješavanje simptoma
njegovog osnovnog psihičkog poremećaja, još mogao i direktno
pomoći kod njegove seksualne disfunkcije, jer mu je to nuspojava,
Mirogoj se ustao i počeo vikati da je stoka izašla iz gabarita.
Ja sam se malo odmaknuo i čekao, ali se ništa nije dogodilo. Kad
je došao do mene, ponovno sjeo i upitao me da ponovim kako se
zove ono o čemu sam mu bio pričao, Mirogoja je ubio grom.

- 22:24 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>