pookapookapookapookapooka

petak, 08.04.2005.

Koliko je Dado rintao da bi meni poslao 500 kuna...

Na naslovnoj stranici Bloga.hr pojavio se 19. 03. prilog o Danijelu Subanoviću koji boluje od bulozne epidermolize . Bio je tamo par dana i nestao, možete ga naći u arhivi. Danijel je bolestan. I to je njegov život. On se s time nosi snagom nekoga ko želi živjeti. Danijelova bolest iz perspektive nas zdravih izgleda užasno, ali Danijelu je njegova bolest njegova svakodnevna stvarnost. Za detalje o Danijelovom stanju pođite na http://www.blog.hr/arhiva/?id=531 Prilog je nestao poprilično brzo, zamijenile su ga raznorazne gluposti. Blog.hr financira se putem propagande i sponzora, a Danijelova stvarnost nije nešto što će privući našu potrošački razdraganu pažnju. Ona je po svim marketinškim zakonitostima nešto što ne smije biti niti blizu bilo kakve reklame jer ljudi automatski povezuju Danijelovu bolest sa svim drugim putem čega se Blog.hr financira. To što je prilog, na inicijativu film.blog-a, uopće došao na Blog naslovnicu, hrabar je potez nekoga ko mora pregovarati sa financijerima željnim samo našeg veselog i bezbrižnog rasipanja novca. I Danijel je tako na brzinu došao i na brzinu otišao. I to je, po zdravom marketinškom razumu, sasvim normalno.
E, sad. Ja se ne financiram reklamom i mogu o Danijelu govoriti koliko god hoću. I to mi je namjera. Blog.hr ima 20 000 blogera. Ako bi svaki od njih uplatio 15 kuna, koliko košta jedna kutija jebenih cigareta, Danijel bi dobio 300 000 kuna i bio bi zbrinut za duže vrijeme. A zbog prirode njegove bolesti, briga drugih mu je nužno potrebna da bi bio živ. Pa neka samo 10% blogera uplati po 15 kuna, to je trideset tisuća kuna. A to nije malo.
E, sad. Ja nemam namjeru pustiti da Danijel na brzinu proleti. Eto, on će u mene ostati. Do daljnjega. I svi vi koji dođete na moj blog, moći ćete pročitati broj računa na koji možete uplatiti 15 kuna što je cijena kutije cigareta, pive u kafiću ili nekih novina o mobitelima. A mogli bi i vi staviti takvo nešto na svoj blog, umjesto nekog citata ili opisa nekog životnog stava, pa makar na sedam dana. Ja mislim da preko tri, četiri blogera, možemo doći do svih blogera; blogosfera je dobro umrežena. Tu svako može doći do svakoga preko tri, četiri otvorene stranice i komentara na njima.
Pa hajde, stavite svi broj Danijelovog računa i link na prilog o njemu na svoj blog, ajde svi uplatite barem 15 kuna na taj račun. Stvarno nije puno.
Možete misliti da je ovo emocionalna ucjena... ali iskreno, boli me kurac ako tako mislite. Danijel ostaje na mom blogu. Ostaje, jer mu život ovisi o odlukama drugih, a moja je odluka da ću mu pomoći da ostane živ. Eto. Jedna moja odluka. I broj njegovog računa će mi biti u mobitelu pa kad mi padne na pamet da kupim neku polu beskorisnu glupost, tu i tamo ću se sjetiti njega i poslati mu taj novac.
Vi, kako god hoćete... možete izabrati nekoga drugog da mu pomognete, na neki drugi način... možete izabrati da ne pomognete nikome jer niko ne pomaže ni vama, a i vama je teško. Možda ne kao Danijelu, ali vam je ipak teško. I to je ok.
Meni stvarno nije teško. A pomažu mi, svejedno. Ljudi kojima je stalo do mene. Pomažu mi iako mi stvarno nije teško. A Danijelu se stvaraju rane na koži pri dodiru sa bilo čime čvrstim. I jede samo tekuću hranu jer bi mu bilo što kruto moglo ozljediti osjetljivi probavni sustav iznutra. Sve vam piše u prilogu i linkovima u prilogu.
Ovo je ozbiljna stvar. Kad vidite kako živi Danijel Subanović, imati će te emocionalnu reakciju nelagode i žaljenja. Nemojte. To njemu ne treba i to kratko traje. Ovo je ozbiljna stvar. Njemu treba pomoć, novčana pomoć da bi ostao živ. Ne trebaju mu vaše 45 sekundi zamagljene oči i uzdah s kojim će te ga maknuti iz misli, treba mu vaša pomoć. Pa budite ozbiljni. Učinite nešto. Ne zato jer će vam se to nekako vratiti, nego zato jer je to jedina stvar zbog koje se svi mi imamo pravo nazivati ljudima. Žrtva. Pa makar u visini cijene kutija cigareta. Ili kokica.

Broj Danijelovog računa je:

Danijel Subanović
Zagrebačka banka, Zagreb

Kod plaćanja e-zabom u račun primatelja treba upisati slijedeće: 2360000 - 3112916704.
Poziv na broj ostaje prazan.

Za plaćanje u pošti, banci ili Fini, Nalog za plaćanje (opća uplatnica) treba ispuniti na sljedeći način:

Primatelj: Danijel Subanović

Model: 14, Broj računa primatelja: 2360000-1000000013

Poziv na broj: 3112916704

(ako se uplaćuje u Zagrebačkoj banci nema naknade, naknada za plaćanje u pošti ili banci je 5 kuna)

- 02:11 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>