< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




she falls to the ground… once again…

priznajem…

… da ne mogu prihvatiti sreću, jer unatoč svemu ja se i dalje uništavam…
… da me ljudi doživljavaju kao jaku osobu jakog karaktera…
… da to nije istina…
… da dopuštam ljudima da me povrijede…
… da patim u tišini dok ne puknem i učinim gluposti…
… da često mrzim svoje roditelje zbog načina na koji me uništavaju…
… da ne bih mogla preživjeti ni jedan dan bez glazbe…
… da volim biti voljena…
… da mi je često teško otvoriti oči ujutro…
… da su me povrijedile osobe koje to ni ne znaju…
… da se često izgubim u mašti…
… da volim tamu…
… da su moje rane dublje i teže nego to misle…
… da ne mogu prihvatiti ljepotu života zbog mraka u svojim mislima…
… da me ljudi uopće ne poznaju…
… da često povrijedim ljude, namjerno ili ne…
… da sam zamalo zauvijek otišla…
… da se skrivam iza mnogih lica…
… da se često izgubim u vlastitim lažima, kojih je tako mnogo…

priznajem da sam netko, ali da ne mogu shvatiti tko…
priznajem da ovo nisam ja…
priznajem da ne znam tko sam…


18.11.2007. u 14:34

| Comments (7) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.