< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




drunk on shadows and lost in a lie

ovi moji postevi znaju podiči mnogo prašine, a čak nisu ni interesantni… hahah…
no, smatram da je red za novi post jer se dosta toga promijenilo. na primjer moj dragi se vratio.
vratio se u nedjelju, a našli smo se u ponedjeljak. blaženstvo. kako je bilo lijepo ga poljubiti nakon toliko vremena… uh… našli smo se i jučer, unatoč činjenici da sam dobila zabranu izlazaka. da… i to mjesec dana… no već znam što ću obući ovu subotu… haha… nemam ja namjeru poštivati tu zabranu… mislim…
iako bih baš mogla… da… hm… ocjene su mi koma… iz nekih predmeta barem. kvartal je sve bliže i svi profesori šize. trebaju imati barem jednu ocjenu tako da smo zabukirani s kontrolnima do kraja mjeseca. i nema mjesta odgodama. ova pita, kod ovoga pišemo, kod nekih imamo i po nekoliko ocjena, ali ipak ili pišemo ili pita… to nije fer.
sada je zbrka i neki profesori nam ne mogu ugurati kontrolne jer ih imamo previše. najgore je što pišemo uglavnom predmete iz kojih već imamo ocjene… čudno, ne?
povijest mi je trenutačno crna rupa… ali ne samo meni… marija ima dvije petice i kolac. a to je pad na kvartalu. a pitanje je hoće li ju uspjeti ispraviti s obzirom da nemali broj nas ima dva komada iz neke retardirane kontrolne u kojoj je ocjenjivao pitaj boga kaj…
toliko o tome… još ću jedino spomenuti tjedan ksavera šandora gjalskog. mislim da ću napraviti cijeli post na tu temu… vidjet ću još… no sve u svemu i ja imam svojih pet minuta i to 24.
rekla sam nekim ljudima, koji su me zamolili da im velim, kada i gdje, a vi ostali ako želite doći i krepati dok mi čitamo svoje priče samo recite…

toliko od mene… idem se učit…


18.10.2007. u 08:53

| Comments (4) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.