< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




back in his arms is where she'll be

više ne znam što da napišem kao prvu rečenicu… sve sam ispucala…haha…
malo sam izbedirana, pa sam se sjetila napisati novi post… nikakvo čudo…
čemu bed?! pa ne znam ni sama… nešto me drži i ne pušta… ah… proći će…
jedina pjesma koja me malo oraspoloži je over the hills od nightwisha…
djelomično je to zbog mog dragog na kojega onda mislim, a djelomično zbog nečeg drugog o čemu dosta često opet mislim… ah… komplicirana sam ja…
e da… javio mi se moj mali...da, da… više nije mačak…
no, sve u svemu dopisivali smo se neko vrijeme preko msna i sve je dao pozdraviti, pa pozdravljeni bili…haha… ozlijedio se malo… igrač slovačke ga je na utakmici napucao u desnu ruku i zamalo mu je mišić pukao… jebote… ali nije…hehe… a slovačku su sprašili 6-0…čuda se dešavaju, a dokaz toga je i pobjeda dinama nad ajaxom… pa da mi je to netko rekao dan ranije umrla bih od smijeha… a neki su umrli od čuđenja ovu subotu u tropicu… naime, blondie je došla u tropic i svojom pojavom šokirala sve koji ju znaju… ona inače ne smije van, ali starci su joj iskoristili ovaj produženi vikend i otišli na more, pa je blondie iskoristila tu priliku…tako treba mala… zadnje kaj sam čula od nje je da ju noge ubijaju od plesanja…
ranije ove subote, blondie i ja smo bile kod stele… kako je bilo dobro… malo smo se zezale, a onda je stela došla na ideju da mi “gata” o ljubavi… to su one igrice riječima i brojevima koje svako dijete zna… igrale smo to iz šale, a takvi su ispali i rezultati… jedna velika šala…
apokalypsa ima problem s jednim profesorom koji nema blage tko su metalci pa tamo sere i sere, šalatici je sutra ročkaz, hellyx je bila u petak u zaboku i zabavile smo se… kissu sam dokazala koliko sam zapravo luda, doda je već punih tjedan dana sa svojim dečkom, a ekonomistica još nije objavila novi post…
kaj još… danas smo bili u gori brali kestene.. opako sam se poskliznula i oderala si malo nogu. vraški boli, a ja vraški cvilim… idem ja sada gledat tv i čekat film romeo mora umrijeti… obožavam ga… toliko od mene…
postevi su mi glupi, ali i to ću promijeniti i počet ću više pisati o svakodnevnim temama, a ne samo o svom životu…
pozz


08.10.2007. u 21:26

| Comments (6) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.