< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

.lost on the road to nowhere.

Život izjednačuje sve ljude,
Smrt otkriva istaknute.

boomp3.com

her imagination

Image Hosted by ImageShack.us


dijete mašte, snova
izgubljeno cestom luta
moli noć da joj nađe druga
izgubljena

voli
crno
ruže
glazbu
dobru knjigu
frendove
msn
nekoga...

boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us

sluša
him
bullet for my valentine
linkin park
nightwish
slipknot
billy talent
s.o.a.d.
evergrey
korn
avantasia
soil
iced earth
apocalyptica
children of bodom
guns n´ roses
good charlote
falconer
death
cradle of filth
...
boomp3.com

lost in dreams

boomp3.com


blondie lady

apocalypsa

the dark lady

crna utopia

herside

embraced

blacken

unknown angel

tajchy

sister

boomp3.com




happiness is killing her

pozdrav… kaj se radi… tako, ja sam doma sama i neda mi se pisati zadaća pa odlučih napraviti novi post…
prvo… mnogi mi se žale kaj svog mačka tako zovem. ne kužim zašto… kaj vam smeta to ime… mislim nadimak… a nije to bez veze… khm… kod mene sve ima svoj razlog, pa tako i to…
joj, kako mi nedostaje… danas sam imala žutu minutu i razbijala si glavu o tome hoće li željeti opet biti sa mnom kada se vrati… mislim rekao mi je da naravno da će željeti , ali ipak je muško…
hm… a zatim me napala ljubomora… hoće li me prevariti?! ja sam mu rekla da se zabavi, da se dobro provede i sve to… ali to ne znači da me mora poslušati… uh… moram prestati… odgovore na ta pitanja dobit ću tek za trinaest dana… poludjet ću… kaj se stalno moram zaljubiti?!?!?!?!?!
ova količina sreće me doslovno ubija…haha…
no, nije da sam ja jedina…hehehe… i blondie je happy… mislim tko ne bi bio sretan nakon što je ju je jedan tip zamalo bacio u potok? kaj je sada ovo, ha?
nemojte se čuditi… čudna je blondie, ali recimo da joj je opet krenulo… sam ti rekla stara… tako to ide…toliko je toga o čemu pisati, ali meni se ne da… lijena sam…heheh….
starci su sada na pizzi i živi mi je mir, pa ću to iskoristi…

pozz


02.10.2007. u 20:23

| Comments (11) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.