sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

petak, 23.06.2006.

HA HA HA

FALA NA KOMENTARIMA!!!!! JOJ MOJI PRVI KOMENTARI!!! A NITKO ME NIJE POPLJUVO!!! KAKVI STE VI TO LJUDI??? SMRADOVI JEDNI NE ZASLUŽUJETE PUZATI OVIM SVIJETOM... nutnutnut
SORRY LJUDI MALO SAM SE ZANIJELA.... AL FALA FALA...

Inače neam pojma šta bi danas pisala!! O egzistenciji ljudskoj?? O neuzvraćenoj ljubavi??? Iskreno rečeno već mi nakurac idu takve teme... Čemu pisati o besmislu života kad već svi dobro znamo da je to besmisleno!!!! (pazi ti taj bogati vokabular)!!! Htjela bi samo reći da je jedini čovjek koji je hodao ovim planetom, a da je zaslužio da hoda njime, Sid Vicious!!! I mislim da nema većeg čovjeka od njega...
E ovo kaj ću sad napisat nema veze s time dal ja ili ne mrzim muški rod... Samo mi je bilo komično (a zna se da u svakoj šali.... smijehsmijeh)

Evo nekoliko primjera kako najlakše "ubiti u pojam" muškarca sa malom "spravicom"...

• Pušila sam deblje cigare od toga.
• Vidi gaaaa... kako je slaaadak...
• Neka, zabavnije je samo ga gledati.
• Jel mu mogu nacrtati usta i okice?
• Mom zadnjem momku je bio 20 cm duži.
• Hoće li cviliti ako ga stisnem?
• Ništa strašno... i moj osmogodišnji brat ima isti takav...
• Možda će porasti ako ga zalijemo?
• E, hvala, baš mi je trebala čačkalica.
• Jesi li ikad pomislio da radiš u cirkusu?
• Zašto te je Bog kaznio?
• Šta je ovo?!!
• Uf, mrzim da radim kao babysiterica
• Možda izgleda veće na prirodnom svetlu.
• Zašto ne preskočimo ovaj dio i odmah ne pređemo na cigarete?
• Vidi, sakrio se!
• Jel to optička iluzija?
• Dobro je što imaš toliko drugih talenata.
• Taman za moju Barbi odjeću.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.