utorak, 03.10.2017.

O UPRAVO DODIJELJENOM NOBELU ZA FIZIKU

Zar Nobela za otkriće gravitacijskih valova?

N-ti bokca
Ja sam to davno otkrio. Dokaz?

Eto, moja draga je emitirala prema meni
Vrlo snažne gravitone, vidjelo se to po tome
Što sam neprestano kružio oko nje i trčao za njom,
Kao malo štene.

Neki viđeniji kolege fizičari
Predložili su me za Nobela,
No drugi, još viđeniji, rekli su,
Je, ali, to je samo pola dokaza,
On i sam mora emitirati gravitacijske valove.

Ja sam rekao: pa emitiram, zar ne primjećujete?

O, da, odgovorili su oni,
Ali zašto je onda tvoja draga na njih posve indiferentna,
A onako jedna, reć ćemo, baš kvantizirana ženska?

- 21:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.