MoonRiver

09.03.2009., ponedjeljak

...pometena, ometena?!

Photobucket


Kao da nebo slika svoje raspoloženje mojim očima.
Zrak biva ispunjen težinom. Dah je nemoguče udahnuti!
Osjećam se kao riba... neugoda me ljušti.
Vlati trave trepču mojim očima, jer trepavice pogubih u hodu, kao i korake...
Ostavljam tragove, kako bih vješto pronašla povratak.
Možda kad nas nebo naslika Suncem!
Iako je i to upitna slika!
Mislim da bunim samu sebe nekim nepostoječim osjetilom, koje mi diktira stanje svijesti ili bolje rečeno nesvijesti.
Koliko još vremena treba da oživim?
Koliko molbi trebam uputiti put neba?
Da li me itko može počastiti toliko traženim odgovorom?
Neka mi kaže taj veliki Netko kada počinje život za ovo Čudo koje je stvorio na svoju sliku i priliku.
Iako prilike ne vidim na oknu svog prozora kroz koji učestalo buljim.
Gledam prirodu u sjeni smoga. Nalikuje na mene!
Možda sam trebala biti promuklo stablo!
Koje je odčašćeno mislima. Živi zato da bude...
Koliko još šamara koje sebi učestalo nabijam o glavu, u glavu, na glavu?
Kako sam napisala, naslovnice dana kod mene su svedene na neekskluzivne vijesti.
Vjerojatno jer nisam članak pisala ja, iako sam molila autorizaciju.
Moram shvatiti da Autor ipak nisam ja!
Autor oslikanog stabla koje želim biti, daruje svoje autograme nama, vječnim lutalicama u vlastitoj duši, kako bi nam ukazao koliko još i kamo krenuti.
Ponekad otkrijem neki trag, ali ga zametem mislima.
Zameo, omeo, pomeo me vjetar!


- 12:40 - Komentari (7) - #

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2014 (1)
Veljača 2011 (5)
Siječanj 2011 (6)
Travanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (8)
Svibanj 2009 (18)
Travanj 2009 (29)
Ožujak 2009 (42)
Veljača 2009 (16)

On/Off

Wonderland Pictures, Images and Photos

Poetic Overlay


Tragačica vlastitog života, s ponekom pjesmom da obznani moje postojanje i tragikomičnost.
Sve ono što nisam, a mogla sam biti. Život piše neke svoje pjesme, a ja mu bezuspješno kontriram.


Copyright © 2009 - 2014 by MoonRiver
All rights reserved.






Moon River, wider than a mile,
I'm crossing you in style some day.
Oh, dream maker, you heart breaker,
wherever you're going I'm going your way.
Two drifters off to see the world.
There's such a lot of world to see.
We're after the same rainbow's end--
waiting 'round the bend,
my huckleberry friend,
Moon River and me.

© 1961 Paramount Music Corporation, ASCAP


Page copy protected against web site content infringement by Copyscape




“Follow your inner moonlight; don't hide the madness.”
Allen Ginsberg

"Every act of creation is first an act of destruction."
Pablo Picasso




Leptiri:


Nina

Toni

E.T.

Zauzeti

Orion of Love

Poeta*

Nisa vas gleda

Z.OKI

Ivana

vidrin smijeh

teuta

Zarina

zoccao

promatram, razmišljam

Treće oko i 3 treptaja

Raj nije na Zemlji

Tiha Sjena

Lips of tragedy

Dežurna Vještica

slatka paprika

nadripjesnik





raining Pictures, Images and Photos