Sorryman

utorak, 02.01.2007.

Umjesto čestitke. Strava.


Proslavio sam dolazak nove godine gledajući CSI. Može li išta biti bijednije? Ne vjerujete? Mogu vam prepričati koje su epizode bile. Mogu – jer sam ih gledao po drugi put...
Zanimljiva mi je epizoda u kojoj baba izgori tako što se zapali cigaretom a popila je previše tableta za spavanje da bi se probudila... I Izgori potpuno, do temelja, izgore i kosti – ostane samo jedno stopalo i gomilica pepela, fotelja se niti ne zagrije. A oni iz CSI to jednostavno objasne time da tijelo – mast kao gorivo - gori prema unutra u zato prvo izgore kosti... Pa to provjere paleći prase. Baš dobar izbor za Novu Godinu.

Ima jedna knjiga koju sam davno čitao – naslov joj je: „Krevet je već gorio kada sam legao na njega” ili tako nekako. Uglavnom, tip ju je nazvao prema istinitom intervjuu sa preživjelim iz požara. Ja mislim da bih i ja legao.

Što ćemo raditi ove godine?
Moj psihijatar mi je uz čestitku poslao neke linkove. Vjerujem da bi to zanimalo I moje čitatelje. Praktični vodiči za samoubojstvo – imate sve, od zašto do kako te do preporuke prateče glazbe. http://www.satanservice.org/coe/suicide/guide/

Ako bi ipak pogledali neki malo duhovitiji prikaz, preporučujem sljedeću stranicu:
http://www.pointlesswasteoftime.com/suicide.html
ili još bolje – čitavu knjigu:
http://www.cummingsdesign.com/Laymans_Guide_Suicide_Cover.htm.
Autori tvrde da su knjigu napisali nakon što su neki njihovi kolege izvršili samoubojstvo. Valjda vrlo nespretno. Uglavnom, po njima - gledajući na vedriju stranu cijele priče – ljudi bi mogli vidjeti da ništa u životu nije toliko tragično da se tome ne može čovjek smijati. Pojma nemaju, ha?

Ja osobno mislim da je francuski poljubac s utičnicom idealna kombinacija s plinom. Bacanje pod automobile je malo previše osobno – nekome stvarno možete pokvariti dan. Ali otići na koncert Slayera sa majicom Backstreet boysa – e to je već nešto drugo.

Zaželio bih Vam sretnu ovu novu godinu, ali kad ja to kažem zvuči sarkastično pa neću.

02.01.2007. u 09:36 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Sorryman. Najtužniji čovjek na svijetu. Jedan me poznanik (koji se u međuvremenu ubio) vrlo lijepo opisao na svojem blogu. Citiram:
“Kako ga slikovito opisati - najbolje na čaši dopola popunjenoj – mrzovoljni ljudi mrze čašu i tebe, za pesimiste je poluprazna, za ultra pesimiste je poluprazna i još i isparava užasnom brzinom i bez nade, a Sorryman zna da je još uz sve to i staklo napuknuto i ako pokuša piti otkrhnuti će se, porezati usnu, progutat će ga, zapesti će mu u grlu i ugušit će se. To je Sorryman.”

Recite mi koliko me mrzite


pob.sorryman@gmail.com