|
NEXUS 64213 kao blog
četvrtak 26.06.2008.
Zvjezdojedac, hvatanje zamaha
Inspiriran čarima objektnog programiranja koje naučih na tečaju Jave, zadao sam si zadatak da prekodiram engine Zvjezdojedca. Nakon dana posla, cijela stvar je uspješno prebačena u puno ljepši OOP kod. Nisam doduše ništa dodao u aplikaciju, ta ipak još traju ispiti ali sam si uvelike olakšao stvari oko budućih dodavanja. Slijedeći tjedan, kad ću biti na moru, dat ću si oduška da napravim našt igrivo, makar da se može ući u igru, micati mapu i izaći. Pošto ću taj tjedan biti na moru, neću bit u mogućnosti da objavim napredak (osim ako ne uhvatim nezaštićenu wireless mrežu :)).
|
četvrtak 19.06.2008.
Solsticij
Od početka 4. semestra moja djelovanja po forumu su naglo zatajila. Očito. Taj semestar se lagano bliži kraju i uskoro (cca. mjesec dana, dakle ne tak skoro) bih mogao nastaviti rad na Zvjezdojedcu i poliranju ostalih projekata. U među vremenu, učinio sam par malih promjena u Zlim poligonima (poboljšana funkcija pauze) i započeo koderski rad na Zvjezdojedcu.
Koncepti Zvjezdojedca: brodovi i bitke
Prošlo je dosta vremena od prethodnog objavljivanja ideja za ovaj projekt i još nisam na čisto sa svim parametrima. Ono što je sigurno jest da će naglasak u igri (bar u prvoj verziji) biti na rad s planetima a bitke i diplomacije da će biti pojednostavljene. O diplomacijama nekom drugom prilikom. Bitke kanim pojednostaviti na nešto tipa izvještaji u OGame-u samo što će igrač moći utjecat u kojem krugu se želi povući. Znam da je to premala kontrola nad tako bitnim aspektom strateških igara, ali ne smijem uzimati prevelik zalogaj. Ono što neće bit previše pojednostavljeno jest dizajn brodova. Dizajn će se vršiti praktički kao u Sid Mayer's Alpha Centauri (SMAC), dakle izabrao bi se "trup" (u ovom slučaju veličina broda), tip naoružanja, tip obrane, po koji komad specijalne opreme i to je to. Malo detaljnije, u nastavku:
Veličina broda, kao prvo svojstvo o kojem igrač treba odlučiti tokom dizajniranja. Veličina bi utjecala na broj jedinica prostora za opremu, izdržljivost trupa, izdržljivost štitova, tromost, sposobnost prikrivanja te osnovni broj senzora. Nisam još odlučio koliko veličina će biti, al za početak sam siguran 6: lovac (dimenzija tipa F-16 zrakoplovi), korveta (veličina tipa space shuttle), razarač (1.5x veći po svakoj dimenziji od space shuttle-a), krstarica (2x puta veći od razarača), bojni brod (1.5x veći od krstarice) te tvrđava (puno veći od svega nabrojanog). Dakle kanim imati raspon veličina od lovca pa do omanjeg mjeseca, samo trebam smisliti dovoljno imena. Također trebat ću poraditi na alternativnim imenima za slučajeve kada brod nije namjenjen za bitku, npr. brod veličine razarača opremljen s opremom za uspostavljanje kolonije: Takav brod ne mogu nazvati "razaračem".
Tip naoružanja je sljedeća stvar na koju će trebati obratiti pažnju tokom dizajna broda jer ono određuje samu prijemu dotične jedinice. To će se potkrijepiti i mogućnošću odabira drugačije opreme umjesto naoružanja, npr. oprema za kolonizaciju ili oprema za špijunažu, dakle još jedna paralela s SMAC-em. Osim navedene dvije vrste opreme, mjesto oružja će se moći staviti dodatni senzori, dodatni sustavi za međuzvjezdani let (kako bi se mogli tegliti brodovi bez mogućnosti međuzvjezdanog leta) te oprema za invaziju planeta. Svaki tip opreme i oružja će se dodatno razlikovati po broju jedinica prostora za jedinicu opreme te po energetskim zahtjevima. Oružja će se međusobno razlikovati po vatrenoj moći, preciznosti te učinkom štitova na njih. Tako će npr. strojnice biti manje precizne nego laseri ali će imati i manje energetske zahtjeve. U razmatranju za ovaj apekt dizajna su još projektili tipa rakete i mogućnost varijacije preciznosti u ovisnosti o pokretljivosti broda (tako da bi mitraljezi bili učinkovitiji na lovcima nego na krstaricama).
Tip obrane, tu bih objedinio, odnosno svrstao u isti koš i "štitove" i sustave za prikrivanje tako da će igrač tokom dizajna morati birati između dizajna kojeg je teže uništiti i dizajna kojeg je teže pogoditi. "Štitovi" bi bili izvedeni slično kao u Master of Orion-u 2, imali bi osobinu upijanja (utječe na izdržljivost obrane) i osobinu poništavanja napada (ne utječe na izdržljivost obrane). Također sam razmišljao da ograničim količinu napada koji se upija tako da neki lošiji obrambeni sustavi ne bi mogli potpuno zaštit brod od koncentriranih napada. Pod sustave za prikrivanje bi spadale bi stvari tipa famozni cloaking device. Ti sustavi bi drastično smanjivali preciznost neprijateljskih napada i bili bi vrlo dobra zaštita protiv preciznih oružja (tipa laser) ako protivnik nema dovoljno razvijene senzore.
Sljedeći aspekt i zadnje svojstvo funkcionalnosti broda na koji će igrač moći utjecati je mogućnost samostalnog međuzvjezdanog leta. Sve ostalo bi se izvodilo iz prethodna tri svojstva ili bi bilo određeno tehologijama koje igrač posjeduje (npr. tip oklopa, tip senzora, tip međuplanetarnog pogona, tip međuzvjezdanog pogona i tip reaktora) ali to ne znači da su ti koncepti manje bitni. Jedan od najvažniji koncepata je tip reaktora jer bi on određivao kakve tipove opreme brod može imati i koliko ih učinkovito može koristiti. Drugi, malo manje bitan koncept bila bi tromost, ona bi određivala manevarske sposobnosti broda. Naime, s istim potisnicima svi bordovi su jednako brzi, ali ovisno o veličini nisu jednako okretni.
To je to koliko se mogu sjetiti zapisanih ideja za ovu temu, ako sam nešto izostavio, vidjet će te u igri :).
|
|
|
< |
lipanj, 2008 |
> |
P |
U |
S |
Č |
P |
S |
N |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
|
|
|
|
Dnevnik.hr Gol.hr Zadovoljna.hr Novaplus.hr NovaTV.hr DomaTV.hr Mojamini.tv |
Opis bloga
Mjesto di uglavnom pišem o svojim radovima. Vrijeme objave posta: četvrtkom u 23:59
Zrnce mudrosti
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
- Antoine de Saint-Exupry
|
|