... Stara vijest od tjedan dana. Prošli tjedan sam uploadao al nisam ništa napisao jer sam u petak putovao. Novosti koje su dodane su mogućnost uvećavanja i umanjivanja glavne mape i kretanje po mapi jednostavnim klikom. Ništa pretjerano. Također ispravih bug kod imenovanja zvijezda (veličina zviježđa se nije dobro ograničavala pa bi ponestalo prefiksa) i popravih rutinu za određivanje redosljeda crtanja poligona. Projekt stvarno ide sporo i ak ovako nastavim, brzo će mi dojadit sve igre koje imam i neće mi biti druge nego programirati :)
|
Ovaj projekt iz Jave nikako da se završi, stalno nešt treba prepravljat a imamo još samo tri dana za dovršiti i prezentirati. Sam da to prođe i da idem doma...
U Zvijezdojedcu sam napravio par malih promjena:
- odabir veličina mape, ne sjećam se da li je bio u prošloj verziji, al sada je definitivno tu :)
- imena zvijezda
- otkrivena greška u redoslijedu iscrtavanja poligona, greška još nije ispravljena
Novu verziju uploadam sutra.
|
Akademska godina je gotova, ali Java tečaj još uvijek ne popušta. Do određenog datuma u ovom mjesecu moj tim i ja trebamo napravit projekt, isprezentirati ga i po mogućnosti sudjelovati na svim prezentacijama ostalih timova. Uza sve to uspio sam izdvojiti čak tjedan dana za ljetovanje. Tamo sam pak bio produktivniji nego kad sam se vratio u Zagreb (jer nisam imo pristup internetu pa nisam igro s prijateljima Diabla :)). Novosti u Zvijezdojedcu:
- Dodano novo sučelje, "IgraMapa" u kojem će igrač raditi glavnom mapom. Funkcionalnost tog sučelja za sada obuhvaća crtanje zvijezda i 2D kretanje po mapi (za sad samo uz držanje desnog klika).
- Dodana vrsta objekata za izbor pomoću padajućeg izbornika odnosno combo box, kako se to u programerskim vodama zove. Fina zafrkancija za napravit, ali stavio sam malo više od osnovne funkcionalnosti pa će se kad vrijeme dođe to isplatiti.
- Malo ušminkah glavni izbornik, smanjih zvijezde i povećah njihov broj.
- Napravih funkciju za generiranje nasumičnog broja oko zadane vrijednosti.
Pokušavao sam malo raditi na rebalansiranju Zlih poligona, al to je pakao, za sada sam tek na 2. nivou. Odlučio sam pomaknuti "brzi program" da se može odmah istraživati te potpuno izmijeniti karakteristike neprijatelja i igračeve obrane. Htio bih da igrač može igrati s većim brojem obrambenih jedinica, da nije toliko jako prisiljen nadograđivati ih i da ipak ima koristi od manje više svake vrste obrane. U tom pokušaju rebalansa, otkrio sam jedan bug, kada se igra pauzira, istraživanje se nastavlja normalno. Ispravih to, al još neću uploadati promejnu. Zapravo, za sada neću uopće uploadati nove Zle poligone. To je za danas to, uživaj te.
|