|
NEXUS 64213 kao blog
četvrtak 21.02.2008.
Zli poligoni: update XI, koncepti Zvjezdojedca: planeti
Zli poligoni
Dodane težine. Sada stavka "Nova igra" više ne vodi direktno u igru nego u novi izbornik u kojem se bira težina (i či odabir vodi u igru). Težine su klasično "lagano", "normalno", "teško" s dodatkom težine "jako teško" koja osim težine neprijatelja mijenja i dinamiku nivoa. Što htjedoh reći, prve tri težine samo modificiraju izdržljivost neprijatelja (s time da "teško" malčice povećava prihode, ne toliko koliko pojača neprijatelje) dok četvrta povećava razmak između njih kako bi se igrač mogao lakše koncentrirati paljbu na manji broj meta odjednom. Naravno na višim težinama ("teško" i "jako teško") izdržljivost neprijatelja nadmašuje bonuse koje igrač dobiva. Na balans se nemojte ljutiti jer imanje 4 razina težine znači 4 puta više testiranja balansa. Ako imate konkretne prijedloge za balans, bilo brojke bilo neprijatelj x je prejak / preslab, slobodno javite.
Druga izmjena jer ispravak jedne logičke greške. Kad se gradi obrana, klikom na željeni tip programa, miš bi trebao biti u modu gradnje tog tipa sve dok se ne klikne u prazno na desnoj ploči ili dok se ne odabere drugi tip. Ono što se znalo događati je da se tokom nadogradnje (pomoću tipkovnice) taj mod isključi. Ono što je stvar činilo još nelogičnijom je da se to nije događalo svaki put nego onako, na momente. To ne bih nazvao bugom jer ta pojava nije nastala krivim prenošenjem ideje u kod već konfliktom ideja dvaju dijelova koda. I to je u ovoj verziji ispravljano.
Ako imate nove ideje koje bi mogao dodati, svakako se izjasnite. Za sada je 3/3, što su mi ljudi sugerirali, to sam dodao.
Koncepti Zvjezdojedca: planeti
Da, smiješno i blesavo zvuči, al Zvjezdojedac je ime mog novog projekta the 4X strategije. Prošli put sam obećao popisati neke koncepte koje bih ostvario u Zvjezdojedcu. Odlučio sam ih pisati u par navrata, da se ne izgubim u pisanju. Počeo bih s konceptom planeta. Planeti su stanice organizma zvan civilizacija. Nešto tipa kao gradovi u Civilization serijalu samo mnogo više ograničeni u svojoj poziciji na "mapi" jer kruže po zadanim stazama oko zvijezda. Upravljanje planetima ostvario bih slično kao autori igre Master Of Orion (slika desno). Dakle s pomoću par kliznih traka s kojima se resursi raspoređuju i neke vrste izbornika za izabiranje tipa svemirskog broda koji se kod tog planeta pravi. Konkretno, klizne trake bi raspoređivale populaciju na proizvodnju hrane, znanost, vojni projekt i civilni projekt a s posebnim izbornicima bi se birali tipovi vojnih i civilnih projekata.
Proizvodnja hrane bi direktno utjecala na demografsku sliku planeta, čim vaći višak hrane tim veći natalitet (e sad, da li će to bit linearno, to još nisam odlučio). Pothranjivanje bih onemogućio, odnosno, napravio bih da igrač ne može sam odabrati da se hrane proizvodi manje no što je potrebno za održavanje populacije ali da se to može dogoditi ako je radna snaga potrebnija u održavanju kolonije.
Klizna traka za znanost bi određivala koliko ljudi će raditi kao znanstvenici i primarno bi doprinosila poene razvoja. Znanost bi podijelio u dvije kategorije: istaživanje i razvoj. Istraživanje bi značilo otkrivanje potpuno novih tehnologija i događalo bi se spontano dok bi razvoj bio usavršavanje postojećih tehnika i tehnologija i bio bi usmjeriv na određeno područje.
Civilni projekti bili bi razno razni, od otvaranja radnih mjesta, poboljšanja uvjeta na planetu (terraforming i takve stvari) do velikih znanstvenih projekata. Radnih mjesta bila bi nešto što bi objedinjavalo industrijske građevine, znanstvene laboratorije i farme. Općenito bih izbacio koncept razlike između te tri stvari (farme, tvornice, laboratoriji), to bi sve "ista" radna mjesta. Napravio bih kao i u Master Of Orion serijalu da populacija bez radnih mjesta ipak nešto proizvodi. Velikih znanstveni projekati bili bi slični small wonred-ima u Civilization serijalu, omogućavali bi civilizaciji neku specijalnu mogućnost, npr. divovski akceleratori čestica bi omogućavali pronalazak novih čestica i time učinili neke tehnološke grane dostupnima.
Vojni projekti bili bi ono što je viđeno u Master Of Orion 3, gradnja svemirskih brodova i obrambenih postrojenja. Tipovi svemirskih brodova bi bili oni koje je igrač dizajnirao (o tome više kasnije) a obrambena postrojenja bi bile stvari poput raketnih silosa, protubrodskih topova, prigušnih polja i inih štitova za planete. Uza sve dobre namjere i "kolonijalni" brodovi bi spadali pod vojne projekte.
Toliko o načinu upravljanja planetom. Sad malo o svojstvima planeta. Prvi atribut koji planeti imaju u gotovo svakoj 4X igri je veličina i to svojstvo u principu određuje gospodarske potencijale planata. Svojstva planeta u Zvijezdojedcu bila bi spomenuta veličina (koliko populacije, radnih mjesta i obrambenih postrojenja stane na njemu), temperatura, ozračenost, gravitacija te atmosfera. Ti parametri bi određivali cijenu održavanja građevina (radnih mjesta i stambenih zgrada), učinkovitost radne snage te cijenu poboljšanja tih parametara. Gravitacija i atmosfera bi još dodatno utjecali i na cijenu gradnje svemirskih brodova. Uz ta svojstava, na naseljenim planetima igrač će moći vidjeti kojoj civilizaciji pripada, kako je imenovan te u nekim okolnostima (špijunažom ili posjedovanjem tog planeta) i gospodarsko stanje na njemu.
I to je to što se planeta tiče. Jesam se raspiso, a tek sam počeo s konceptima :). Do sljedećeg puta!
|
|
|
< |
veljača, 2008 |
> |
P |
U |
S |
Č |
P |
S |
N |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
|
|
Dnevnik.hr Gol.hr Zadovoljna.hr Novaplus.hr NovaTV.hr DomaTV.hr Mojamini.tv |
Opis bloga
Mjesto di uglavnom pišem o svojim radovima. Vrijeme objave posta: četvrtkom u 23:59
Zrnce mudrosti
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
- Antoine de Saint-Exupry
|
|