|
NEXUS 64213 kao blog
četvrtak 27.12.2007.
Zli poligoni, update V
Ovo još nisam doživio, da ni Božić ne mogu proslavit u miru! Na tehničkom fakultetu, iz društvenog predmeta, dobio sam seminar kojeg treba predat do 28.12., a tema je ono, istražiti poslovnu tajnu neke tvrtke. Primjera i uputa nigdje, samo tema i naputak kolko bodova što nosi i kako predati.
U Zlim poligonima, dodao sam mogućnost isćitavanja obrambenih programa i dodao kod koji će omogućavati nadogradnju obrane. Sljedeći korak je napravit istraživanje nadogradnji i igra je praktički gotova jer dodavanje neprijatelja minimalno mijenja kod i svodi se uglavnom na copy - paste postojećeg koda. Trenutni kod dopušta da se jedna vrsta obrane može nadograditi u drugu vrstu dakle, neće bit moguće imat neku "osnovnu" vrstu koja će se granati npr. na "brzu" i "jaku" verziju. Mislim, dalo bi se i to napravit, al to bi mi dodatno zakompliciralo sučelje, ne očekujte to. Još nemam na pameti kako bi izgledalo sučelje za nadogradnju, ali tu svakako kanim napravit mogućnost izbora.
Moram se odviknut pretjerane optimizacije, došo sam do te razine da sam počeo odbijat radit funkcije od par redaka za kod koji se često ponavlja, kako se ne bi gubilo na brzini. Kad sam se napokon odvažio napravit tih par funkcija za brzo generiranje poligona i teksta, kod je postao, ono čemu težim da bude, čitljiv i lak za razumijevanje. Neke stvari jednostavno nisu za mrcinski case blok. Za lakše snalaženje u kodu mi je također pomoglo razdvajanje funkcije za animiranje objekata i funkcije za generiranje poligona u zasebne datoteke tako da se lakše mogu snaći među manjim funkcijama.
Kod trenutno broji 2188 linija fino prozračnog koda. Račun kaže: u prosjeku 32 znaka po liniji. Ne bih htio ništ obećavati, ali ova igra bi mogla biti gotova u roku 2 tjedna.
Edit: Otkriven bug koji uzrukuje prerano završavanje nivoa, ispravljena verzija će bit objavljena sljedeći četvrtak. Bug bi se događao kada bi se tornjevi naštancali na početku gdje se neprijatelji stvaraju i ako bi se uništio prvi neprijatelj prije stvaranja drugog, igra bi završila nivo i prešla u sljedeći.
|
četvrtak 20.12.2007.
Zli poligoni, update IV
Ispravljeno par bug-ova, dodane informacije o obrambenim programima i neprijateljima. Možda tokom dana dodam još što.
Odgovor na prethodno pitanje je 64*64 povrh 3 tj. 11444858880 :) Ako rotirane trokute gledamo kao jednake, tada je račun nešto složeniji i broj mnogo manji.
|
četvrtak 13.12.2007.
Zli poligoni, update III
Ovaj post je trebao bit još u četvrtak objavljen, ali zbog tehničkih razloga sa strane blog.hr, nije.
Dakel, ispiti su napokon prošli i ja sam si dao oduška učiniti nešto po pitanju Zlih poligona. Obrana napokon puca, prozirnost teksta ostalih objekata radi, resursi se ponašaju kako je osmišljeno i zamijetih bug koji omogućava da se s više metaka nanese završni udarac istom neprijatelju što rezultira višestrukom dobivanju resursa od tog neprijatelja.
Osjećam potrebu da pojasnim stvar oko resursa jer u ovoj igri se tretiraju malo drugačije. Igrač u zlim poligonima raspolaže s 2 vrste resursa (3, ako se broje životi), jedan je procesorsko vrijeme, a drugi je memorija. Procesorsko vrijeme, ono plavo sa slikom čipa se ne troši učitavanjem obrambenih programa (da, nisu tornjevi nego programi i ne gradi ih se nego ih se učitava) već se koristi za njihov rad. Obrambeni programi koriste maksimalno procesor kada "pucaju" i kada se pripremaju za novu "paljbu" a u ostalim situacijama koriste 1/5 tog maksimuma. Neiskorišteni ciklusi procesora se iskorištavaju za pronalazak nadogradnji obrane. Memorija, ono zeleno s nečim zelenim na slici (trebala bi biti pločica od RAM memorije, sad, a sad kolko sam je pogodio, bože moj), normalno se koristi za učitavanje obrane. Uništavanje neprijatelja doprinosi povećanju raspoloživih resursa. Količina i vrsta, ovise o neprijateljima.
Možda igra izgleda skoro gotova, ali tu je još mnogo posla. Kao što rekoh, kanim dodati istraživanje i nadograđivanje obrane a time i nove stvari koje igrač može stvarati. Dodao bih još i informacije o objektima u igri, ono, kad igrač klikne na obrambeni program ili neprijatelja (zlog poligona :)) da se negdje pojave informacije o tom objektu. I naravno napraviti još nivoa i neprijatelja.
Do sljedećeg četvrtka, razmislite na koliko načina se može prikazati trokut koji nije veći od 64x64 :)
|
|
|
< |
prosinac, 2007 |
> |
P |
U |
S |
Č |
P |
S |
N |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
Dnevnik.hr Gol.hr Zadovoljna.hr Novaplus.hr NovaTV.hr DomaTV.hr Mojamini.tv |
Opis bloga
Mjesto di uglavnom pišem o svojim radovima. Vrijeme objave posta: četvrtkom u 23:59
Zrnce mudrosti
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
- Antoine de Saint-Exupry
|
|