Download
Trenutni projekti:
Zvjezdojedac


Zvjezdojedac stara verzija

Dovršeni projekti:
Char lovac


Potapanje mornarice


Sraz za astronome


Začarana tvrđava


Zli poligoni

spojeni ste na port:
free web counter
free web counter

NEXUS 64213 kao blog

četvrtak 13.12.2007.

Zli poligoni, update III

Ovaj post je trebao bit još u četvrtak objavljen, ali zbog tehničkih razloga sa strane blog.hr, nije.

Dakel, ispiti su napokon prošli i ja sam si dao oduška učiniti nešto po pitanju Zlih poligona. Obrana napokon puca, prozirnost teksta ostalih objekata radi, resursi se ponašaju kako je osmišljeno i zamijetih bug koji omogućava da se s više metaka nanese završni udarac istom neprijatelju što rezultira višestrukom dobivanju resursa od tog neprijatelja.

Osjećam potrebu da pojasnim stvar oko resursa jer u ovoj igri se tretiraju malo drugačije. Igrač u zlim poligonima raspolaže s 2 vrste resursa (3, ako se broje životi), jedan je procesorsko vrijeme, a drugi je memorija. Procesorsko vrijeme, ono plavo sa slikom čipa se ne troši učitavanjem obrambenih programa (da, nisu tornjevi nego programi i ne gradi ih se nego ih se učitava) već se koristi za njihov rad. Obrambeni programi koriste maksimalno procesor kada "pucaju" i kada se pripremaju za novu "paljbu" a u ostalim situacijama koriste 1/5 tog maksimuma. Neiskorišteni ciklusi procesora se iskorištavaju za pronalazak nadogradnji obrane. Memorija, ono zeleno s nečim zelenim na slici (trebala bi biti pločica od RAM memorije, sad, a sad kolko sam je pogodio, bože moj), normalno se koristi za učitavanje obrane. Uništavanje neprijatelja doprinosi povećanju raspoloživih resursa. Količina i vrsta, ovise o neprijateljima.

Možda igra izgleda skoro gotova, ali tu je još mnogo posla. Kao što rekoh, kanim dodati istraživanje i nadograđivanje obrane a time i nove stvari koje igrač može stvarati. Dodao bih još i informacije o objektima u igri, ono, kad igrač klikne na obrambeni program ili neprijatelja (zlog poligona :)) da se negdje pojave informacije o tom objektu. I naravno napraviti još nivoa i neprijatelja.

Do sljedećeg četvrtka, razmislite na koliko načina se može prikazati trokut koji nije veći od 64x64 :)

- 09:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mjesto di uglavnom pišem o svojim radovima. Vrijeme objave posta: četvrtkom u 23:59
Upload folder
binarije:
Projekti na box.net-u
alati:
Binarni editor
ToDo
slike:
photobucket.com
Zrnce mudrosti

"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."

- Antoine de Saint-Exupry