Ovaj post je trebao bit još u četvrtak objavljen, ali zbog tehničkih razloga sa strane blog.hr, nije.
Dakel, ispiti su napokon prošli i ja sam si dao oduška učiniti nešto po pitanju Zlih poligona. Obrana napokon puca, prozirnost teksta ostalih objekata radi, resursi se ponašaju kako je osmišljeno i zamijetih bug koji omogućava da se s više metaka nanese završni udarac istom neprijatelju što rezultira višestrukom dobivanju resursa od tog neprijatelja.
Osjećam potrebu da pojasnim stvar oko resursa jer u ovoj igri se tretiraju malo drugačije. Igrač u zlim poligonima raspolaže s 2 vrste resursa (3, ako se broje životi), jedan je procesorsko vrijeme, a drugi je memorija. Procesorsko vrijeme, ono plavo sa slikom čipa se ne troši učitavanjem obrambenih programa (da, nisu tornjevi nego programi i ne gradi ih se nego ih se učitava) već se koristi za njihov rad. Obrambeni programi koriste maksimalno procesor kada "pucaju" i kada se pripremaju za novu "paljbu" a u ostalim situacijama koriste 1/5 tog maksimuma. Neiskorišteni ciklusi procesora se iskorištavaju za pronalazak nadogradnji obrane. Memorija, ono zeleno s nečim zelenim na slici (trebala bi biti pločica od RAM memorije, sad, a sad kolko sam je pogodio, bože moj), normalno se koristi za učitavanje obrane. Uništavanje neprijatelja doprinosi povećanju raspoloživih resursa. Količina i vrsta, ovise o neprijateljima.
Možda igra izgleda skoro gotova, ali tu je još mnogo posla. Kao što rekoh, kanim dodati istraživanje i nadograđivanje obrane a time i nove stvari koje igrač može stvarati. Dodao bih još i informacije o objektima u igri, ono, kad igrač klikne na obrambeni program ili neprijatelja (zlog poligona :)) da se negdje pojave informacije o tom objektu. I naravno napraviti još nivoa i neprijatelja.
Do sljedećeg četvrtka, razmislite na koliko načina se može prikazati trokut koji nije veći od 64x64 :)
|