Download
Trenutni projekti:
Zvjezdojedac


Zvjezdojedac stara verzija

Dovršeni projekti:
Char lovac


Potapanje mornarice


Sraz za astronome


Začarana tvrđava


Zli poligoni

spojeni ste na port:
free web counter
free web counter

NEXUS 64213 kao blog

četvrtak 27.12.2007.

Zli poligoni, update V

Ovo još nisam doživio, da ni Božić ne mogu proslavit u miru! Na tehničkom fakultetu, iz društvenog predmeta, dobio sam seminar kojeg treba predat do 28.12., a tema je ono, istražiti poslovnu tajnu neke tvrtke. Primjera i uputa nigdje, samo tema i naputak kolko bodova što nosi i kako predati.

U Zlim poligonima, dodao sam mogućnost isćitavanja obrambenih programa i dodao kod koji će omogućavati nadogradnju obrane. Sljedeći korak je napravit istraživanje nadogradnji i igra je praktički gotova jer dodavanje neprijatelja minimalno mijenja kod i svodi se uglavnom na copy - paste postojećeg koda. Trenutni kod dopušta da se jedna vrsta obrane može nadograditi u drugu vrstu dakle, neće bit moguće imat neku "osnovnu" vrstu koja će se granati npr. na "brzu" i "jaku" verziju. Mislim, dalo bi se i to napravit, al to bi mi dodatno zakompliciralo sučelje, ne očekujte to. Još nemam na pameti kako bi izgledalo sučelje za nadogradnju, ali tu svakako kanim napravit mogućnost izbora.

Moram se odviknut pretjerane optimizacije, došo sam do te razine da sam počeo odbijat radit funkcije od par redaka za kod koji se često ponavlja, kako se ne bi gubilo na brzini. Kad sam se napokon odvažio napravit tih par funkcija za brzo generiranje poligona i teksta, kod je postao, ono čemu težim da bude, čitljiv i lak za razumijevanje. Neke stvari jednostavno nisu za mrcinski case blok. Za lakše snalaženje u kodu mi je također pomoglo razdvajanje funkcije za animiranje objekata i funkcije za generiranje poligona u zasebne datoteke tako da se lakše mogu snaći među manjim funkcijama.

Kod trenutno broji 2188 linija fino prozračnog koda. Račun kaže: u prosjeku 32 znaka po liniji. Ne bih htio ništ obećavati, ali ova igra bi mogla biti gotova u roku 2 tjedna.

Edit: Otkriven bug koji uzrukuje prerano završavanje nivoa, ispravljena verzija će bit objavljena sljedeći četvrtak. Bug bi se događao kada bi se tornjevi naštancali na početku gdje se neprijatelji stvaraju i ako bi se uništio prvi neprijatelj prije stvaranja drugog, igra bi završila nivo i prešla u sljedeći.

- 20:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mjesto di uglavnom pišem o svojim radovima. Vrijeme objave posta: četvrtkom u 23:59
Upload folder
binarije:
Projekti na box.net-u
alati:
Binarni editor
ToDo
slike:
photobucket.com
Zrnce mudrosti

"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."

- Antoine de Saint-Exupry