Houm pejdž

30.11.2005., srijeda

Kako se radi ružica

Upute na linku

- 11:43 - Komentari (9) - Link na ovaj članak

29.11.2005., utorak

Upute za spiralni šal

Napokon sam uspjela postaviti i upute za spiralni šal koje mi je poslala Sandra: [LINK=http://blog.stvaraonica.hr/pletenje/2005/11/29/spiralni-sal-upute/">[/LINK]
- 23:14 - Komentari (9) - Link na ovaj članak

Pulover

Nakon što sam prošli tjedan svojoj kćeri završila ovaj pulover, nakon što sam s puno ljubavi plela svaku očicu, sama izmislila shemu za pahuljice i nakon što sam rukom sve sašila, gospodična je odlučila da više ne voli ružičastu boju. Dakle, pulover je na prodaju, nikad nošen, ručni rad, veličina za djevojčicu 5-6 godina :-)
- 23:11 - Komentari (2) - Link na ovaj članak

Dugovi

Najprije ružica koju dugujem:

- 23:04 - Komentari (2) - Link na ovaj članak

25.11.2005., petak

Stigla je!!!

Sinoć me po povratku s posla dočekala moja nova knjiga: Detalji
Ljudi, ja sam oduševljena! Ovo mi je prva narudžba preko Amazona, moram priznati da sam bila prilično skeptična, mislila sam da ću morati platiti i carinu (a nisam :-) ). Jedino me muči što mi ju je poštar ostavio pred vratima (!?) i mogao ju je netko maznuti kao što mi uvijek netko ukrade LaRedoutov katalog :( Sljedeći put ću tražiti da mi pošalju na posao, sigurno je sigurno.
Sinoć sam napravila par ružica i listića po uputama iz knjige, danas ću ih poslikati i navečer staviti na blog.
- 10:00 - Komentari (18) - Link na ovaj članak

22.11.2005., utorak

I did it my way

Godinama sam radila na svojem duhovnom uzdizanju, pročitala nekoliko šlepera knjiga, završila faks, učila, učila, učila, čitala, razmišljala, promišljala, kontemplirala, borila se za pravdu, istinu, slobodu, podučavala...

Cijeli tekst pročitajte na novoj adresi bloga Pletenje je cool: http://blog.stvaraonica.hr/pletenje/2005/11/22/i-did-it-my-way/
- 12:23 - Komentari (9) - Link na ovaj članak

18.11.2005., petak

Jesen stiže dunjo moja

Jesen stiže dunjo moja
Ne miriše više cviće
Zumbul, lale, jorgovani
Jesen stiže dunjo moja
Ne miriše više cviće
Zumbul, lale, ljubičice

A i ti me iznevjeri
Dunjo moja
Otišla si, slavuj šuti
Lišće žuti
Jesen stiže, dunjo moja
Ne miriše više cviće
Zumbul, lale, jorgovani

S cvjetnih grana lišće pade
S njima ode moja ljubav
Moja mladost moje nade

A i ti me iznevjeri
Dunjo moja
Otišla si, slavuj šuti
Lišće žuti

Sad ni ne znaš kolko patim
Kad se sitim jorgovana
Ljubičica i jasmina
Kad se sitim jorgovana
Zumbul, lala i jasmina

- 14:45 - Komentari (6) - Link na ovaj članak

17.11.2005., četvrtak

Šetlandska čipka

Prije nego što odem na talijanski još vam želim pokazati početak šetlandske čipke :)
A sad idem probati napisati domaću zadaću :(
- 16:15 - Komentari (1) - Link na ovaj članak

Pelerina

Hvala svima koji su mi pomogli donijeti odluku što ću s onim bordo moherom :-) Evo da vidite kako to izgleda na početku. Nije loše, ha?
- 14:07 - Komentari (1) - Link na ovaj članak

U izradi

Zahvaljujući mojim novim prijateljicama iz Radionice snova jučer sam se natjerala poslikati nešto od radova u izradi.
Evo fotke spiralnog šala koji radim prema Sandrinim uputama.

- 11:31 - Komentari (4) - Link na ovaj članak

15.11.2005., utorak

Dvojba

Išla sam si kupiti nešto vune. Našla sam neki otkačeni moher čija je nit slična ovome:

Nikad nisam plela s takvom niti. Moj je moher boje crnog vina i ima po sebi na svaka dva metra tamnozeleno zadebljanje koje zgodno izgleda na pletivu. Sad sam na dvojbi što napraviti - najprije sam si mislilla napraviti vestu, počela i odustala. Sinoć sam krenula napraviti trokutastu maramu, ali opet nisam zadovoljna jer mi se sad čini da bi najbolje bilo napraviti neku mini pelerinicu/svojevrsni pončo:

odnosno nešto ovakvo, samo dulje i čupavije:

Zapravo sam tražila alpaku (toga kod nas nema, samo da znate) ili nešto ovakvo za šal:

ali ni toga kod nas nema :-(
Našla sam nešto slično, ali je toliko tanka nit da ću morati izvući pletaću mašinu i pokušati nešto s njom napraviti.
Za utjehu sam kupila dva klupka ružičaste vune za probu (glatka i angora) jer kći treba novi pulover. Ove su mi vestice preslatke:


- 09:24 - Komentari (13) - Link na ovaj članak

13.11.2005., nedjelja

Ja i Info

Bila sam na Infu, Interliberu i Educi plus. Čak sam se i slikala (doslovce sama sebe):


- 15:18 - Komentari (6) - Link na ovaj članak

11.11.2005., petak

Pončo je gotov

http://blog.stvaraonica.hr/pletenje/2005/11/11/ponco/
- 09:33 - Komentari (10) - Link na ovaj članak

09.11.2005., srijeda

Sivi šal od debele vune

Ipak ću ga staviti, ali samo detalj:

Isheklala sam i pripadajuću ružu - broš. Nisam imala upute, pa izgleda tako kako izgleda, kad mi stigne ona knjiga napravit ću cijeli buket :))

I slika je malo mutna, moram poraditi na fotografu ;-)

- 09:27 - Komentari (13) - Link na ovaj članak

08.11.2005., utorak

Radovi, radovi

Danas radim li ga, radim, a nikakvog rezultata :-(
Taman napišem tekst i od silnog veselja odem sa stranice prije nego što sam stisnula Objavi post. I opet napišem ispočetka i ovaj put pazim da stisnem taj famozni gumbić, međutim moj post netragom nestane. Ojoj, ojoj, ojoj.
Nego, htjela sam napisati kako imam malo vremena, a previše obaveza i ne stignem se toliko baviti pletenjem koliko bih htjela. Zato se nemam baš čime pohvaliti osim pončom za kćer koji još nije dovršen. Dakle, fakat se nemam čime pohvaliti.
Prošli sam si tjedan naručila knjigu preko Amazona. Bila je to moja prva takva narudžba u životu, a knjiga bi trebala stići oko 22. studenoga. Inače nisam impulzivni kupac, ali kad sam vidjela ove divne cvjetove na rubu ovog šala, nisam si mogla pomoći i narudžba je pala. Nadam se da ću uspjeti shvatiti kako se to radi kad mi (i ako) stigne knjiga.



- 19:36 - Komentari (5) - Link na ovaj članak