bosim nogama

18.12.2004., subota

Plavi irisi

Kako se naša tijela poznaju iako nam je bliskost izblijedila u sjećanjima, rasplinula se u nekim drugim pogledima i mirisima plavih irisa procvjetalih na novim izvorima.I dok tvoja ruka meko klizi niz moju podlakticu vidim tvoj pogled malog dječaka ispod plavog čuperka i bacam ti se u naručje i ljubim te opet ko nekad davno prije ovog vremena u kojem smo postali stranci.

Prepoznajem nas po dodiru moje ruke u tvojoj kosi,po vibracijama neke davne muzike u mojoj utrobi,po okusu soli na tvom čelu .I ne znam da li po prvi puta otkrivaš sve moje odgovore ili su se samo sjećanja moja i tvoja poigrala s nama.

Jer sad kad te gledam meka i snena i tako čulno zadovoljna vidim da te opet ne poznajem,samo su plahte tople, a plavi irisi u vazi izgubili su boju.

- 13:58 - Misao se pojavi i nestane,ovdje je zabilježi ako želiš (1) - print - # - On/off -

<< Arhiva >>

[favs] [linkovi] [arhiva] [mail] [blog]





Muzika:noći izvan konteksta
Slika:Catherine McIntyre

Copyright © 2005-2010 plejadablue

Free Counter


online