< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

Sve i svasta....moj s*eban zivot....nema se vise kaj za rec.....



kolko vas je bilo od 30.04.....13:25

free hit counter

hit counter

hit counters

Blogichi:

Tea i Petra

Aladin

Lucija

Marina

Enchy






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Nesto o meni:

...hmm....od kud poceti....znaci zovem se skr.Miha......a mozete me zvati i Mixa.....idem u 1.razz srednje skole.....uibs.....oni koji idu u tu skolu znat ce sta se krije pod tim.....zivim u Zg..tj u Sesvetama.......Imam 15..god....(jos uvijek ne vjerujem).........rodena sam 30.10.1993......slusam sve....naravno osim gluposti (npr. opera,metal,.....)......imam buraza i seku.....buraz godinu dana stariji,a seka mlada.......i tako to.......
Volim svoje frendove....family......psa zubo...papagaja Piku sretan.....cokoladu....more.....cvijece.....aute....krevet.....msn..............

Ne volim umisljene ljude...laz....skolu......preseravanje.......dosadivanje...................

My msn
sad_girl_3010@hotmail.com

ponedjeljak, 19.05.2008.

da da da.....opet jaa....ne znam sta da pisem.....a moram pisat.....zna se kome treba zahvalit........a da pocnem?....hhmmm....ne znam kak.........po starom dobrom obicaju nema nista kod mene........osim kaj horoskop za ovaj mjesec djeluje.....nemres vjerovat..........koje cudo..........a to nije dobro.......ne znam kaj mi je i ne znam kako sam to uspijela ali sam se razbahatila.....bar mi to boj burkic kaze i to svaki dan..vjerujem ja njemu sretan..............za tjedan i 6 dana krizma..ne mogu vjerovat.......brzo ce to proci.......... a ja sam ok........al bit su super kad mi Tea kaze da i oni sad odi na more hihih..........bilo bi nam zakooonn...........dole bu bil i slovenacc...........i splicani bi bilo 100%............. a bilo bi fakat preeeluuddooooooooooooo.........zubozubozubo...............aj to je od mene........ako imate neku dobru ideju za pjesmu da svira u pozadini recite jer ja nemam...thanks svima kaj kommate...........pooooozzzzzzz.....pusssaaaa



~12:28~ Say anything... (97) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.