travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

Sve i svasta....moj s*eban zivot....nema se vise kaj za rec.....



kolko vas je bilo od 30.04.....13:25

free hit counter

hit counter

hit counters

Blogichi:

Tea i Petra

Aladin

Lucija

Marina

Enchy






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Nesto o meni:

...hmm....od kud poceti....znaci zovem se skr.Miha......a mozete me zvati i Mixa.....idem u 1.razz srednje skole.....uibs.....oni koji idu u tu skolu znat ce sta se krije pod tim.....zivim u Zg..tj u Sesvetama.......Imam 15..god....(jos uvijek ne vjerujem).........rodena sam 30.10.1993......slusam sve....naravno osim gluposti (npr. opera,metal,.....)......imam buraza i seku.....buraz godinu dana stariji,a seka mlada.......i tako to.......
Volim svoje frendove....family......psa zubo...papagaja Piku sretan.....cokoladu....more.....cvijece.....aute....krevet.....msn..............

Ne volim umisljene ljude...laz....skolu......preseravanje.......dosadivanje...................

My msn
sad_girl_3010@hotmail.com

utorak, 29.04.2008.

Nema meeee

Ovako ljudi.....nema me do nedjljelje doma......Ovaj post je onak slucajno napisan.......samo tako dase javim........Tea bome si se namucila hahahaha......ma nije to tebi problem...znam ja......Ma uglavnom hvala svima kaj ste kommaliii.......Tea see ya na moru.....Ana nadam se da ces i ti doci yes....ma moras docc.......joooojj Aladineee.......jooojj....falit ces miiii crycrycry.........ii punoo hvala kaj ces mi se brinut o vitezu....hiiiiiiiii..........ma sta da vise kazem.....idem sad.....jos se nisam ni spremila...najradesutra nebi isla u skolu....al stariii....grrr..........ajjj idem ja sad....lijepo mi se odmorite dok me nemaa hiiiiiiiii..............poooozzzzzzzzzzzzz.....puusssaaaaaaaaa



~21:20~ Say anything... (41) print #


ponedjeljak, 28.04.2008.

Evo mene opet....

Kao sto vec svi znate ovo mi je vec milijunti blog....Ne znam kolko ce zdrzati,ali mislim vrlo malo....Necu pisat svaki drugi dan, nego svaku drugu prijestupnubelj......Inace nece biti zanimljivo.....ko i svaki put.....pa ak necete citat ne morate...... Danasnji je dan bio kommaa......Prvo sam saznala da na vanjskom vrednovanje koje cebiti 6. i 8.5 pisem one najgore predmete....a to su njemacki, biologija, fizika i kemija.....ma kommaa.........Onda mi je buraz reko da mozda nece ici na more...ma killl......to znaci da onda nebi ni ja islaaa........aa smrcc......a ja ocu vidjet i Anu, Sanju, Marinu i naravno svoju Teuuuu.......Ostala sam bez svog mp4-a koji je na popravku uiducih 15 dana...al bolje da se popravi......hiiii.....Hmmm.........dan je fakat komaa........Najrade bi otisla spavat i probudila se na ljeto.......Al idemo dalje......Eto to je to od mene za prvi putt..........Pisem kad se sjetim.....Nadam se da necu zaboravit nick i pass bang...al nikad se ne zna........ajjjj pooooozzzzzz..........pusssaaa.......



~19:47~ Say anything... (206) print #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.