< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

Sve i svasta....moj s*eban zivot....nema se vise kaj za rec.....



kolko vas je bilo od 30.04.....13:25

free hit counter

hit counter

hit counters

Blogichi:

Tea i Petra

Aladin

Lucija

Marina

Enchy






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Nesto o meni:

...hmm....od kud poceti....znaci zovem se skr.Miha......a mozete me zvati i Mixa.....idem u 1.razz srednje skole.....uibs.....oni koji idu u tu skolu znat ce sta se krije pod tim.....zivim u Zg..tj u Sesvetama.......Imam 15..god....(jos uvijek ne vjerujem).........rodena sam 30.10.1993......slusam sve....naravno osim gluposti (npr. opera,metal,.....)......imam buraza i seku.....buraz godinu dana stariji,a seka mlada.......i tako to.......
Volim svoje frendove....family......psa zubo...papagaja Piku sretan.....cokoladu....more.....cvijece.....aute....krevet.....msn..............

Ne volim umisljene ljude...laz....skolu......preseravanje.......dosadivanje...................

My msn
sad_girl_3010@hotmail.com

četvrtak, 04.12.2008.

Nis ne znam...:s

da da da....novi postek..ne znam zasto.....valjda zbog dosade.....ne znam kaj da pisem....pa eto pisat cu ono kaj mi dode na pamet.....jos 2 tjedna i praznicii wiii jedva cekaaam...........jucer i danas nisam bila u skoli....prehladena sam od vikenda...imam temperaturu i tako to....u zadnje vrijeme sanjam puunooo togaa....i to gluposti hihi.....to vam necu pisati.....eto..ne znam kaj da pisem...promjenila sam dizajn,.......ne znam zasto.,....ahh....bas sam zmotana.....jedva cekam praznike da vidim teeuu hiiii..........nemate pojma kolko ju dugo nisam vidlaa.....aaaaaaaa.....jos od moraa......ufff......i eto tako....dosli smo do kraja..uzivajte.....mozda zbrisem blog......aj pusseek.....pozzz



~21:06~ Say anything... (15) print #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.