srijeda, 01.11.2006.

Kako Crni nije uspio izdržati 10 dana + rasprava o analnom sexu (e sad sam vem sve otkrila ;D)




Nadam se da ste se je jučer svi zabavili i dostojno proslavili Helloween!! Ja jesam, napio me frend od tri shootersa... headbang katastrofa za mene, osobu koja, fala bogu, dobro podnosi alkohol... strašno, jedva sam došla do doma... lud
ali, nećemo o tome... cool


Nego ćemo o tome kak sam se ja s Crnim našla nakon 5 dana, a ne 10 kako je reko da ćemo se nalazit... kiss
Na moje pitanje kak to da smo se ranije vidjeli, samo je rekao da me morao vidjeti, da nije mogao bez mene! cerek cerek
Eh, sad vjerovati ili ne? Ne znam, nek se još malo situacija slegne... bar s moje strane, jer on se ponaša ko da onog prekida nije ni bilo, pa sad.... namcor

Ali jednu stvar ću vam priznat... Osjećam da smo si puno bliži nego prije, puno se bolje ponaša nego prije (prema meni, jasno)... Ne znam, možda je u onih 12 dana kolko je bio s bivšom skužio da je ipak pogriješio, možda mu je došlo iz dupeta u glavu, a možda sam ja ipak krivo radila kaj sam ga zvala tek tolko da se čujemo jedanput na dan (prije), a sad ga uopće ne zovem?? Ko će ga znat, al zato znam jednu stvar, on mi neće nikad ništa priznat, a ni ja nisam dovoljno hrabra da mu takvo pitanje postavim...

Sad ćemo na pikanterije...
Sjetio se on da bismo mogli probat analni sex, ja se protivila, dobro, još se uvijek protivim! yes
On, naime, ima teoriju kak nije istina da to tolko boli, da smo to mi žene namjerno izmislile (zašto namjerno? pojma neam! ustvari, brijem da je reko al sam zaboravila) = aha sjetila sam se!! da smo mi to namjerno izmislile jer nam više paše vaginalni.. pa DDDD, normalno, jer ajmo statistički, zdravstveno i činjenično, analni sex je neprirodan, gura se u rupu koja služi samo za izlaz, kaj ne??? naughty

E sad, on je to predložio jer su meni tad bili «those days of a month», pa kao ovo možemo, a možemo i bez kondoma??!! Kaj?? bang
Kad sam mu ja, obrazovana, opet fala bogu, kaj se toga tiče (išla na predavanja Memo AIDS u Klaićevu itd.) rekla kak je to opasnije neg u pičku bez kondoma (oprostite na mojoj vulgarnosti) on me gledo ko tele u šargopirgasta vrata!!
Valjda znate zakaj...
Ak ne, dat ću si slobode u idućem postu pa napisati nešto i o tome, if you want...

I tako smo na moju molbu okončali raspravu o analnom sex-u, bar sam ju ja okončala, dok je on još uvijek potiho, a na glas, maštao kak bi on mene guzio...
Aj dobro, ne krivim ga, imam dobru guzu, hihihihi... smijeh
Al, neka...

Trebao je u ponedjeljak doć do mene ujutro, dok sam solo doma, taman prošli oni dani u mjesecu, al prošlo 10, pa 11 i ja digla slušalicu i da ga nazovem (da, nazvala sam ga, jer me zanimalo dal bu došo il ne da znam dal se trebam spremit do kraja il ne), pošto znam da je u to doba solo doma... Ali, nije bio, javio se njegov buraz...
Javio se Crni... Pitam ga jel bu došo, a njegov odgovor bijaše (he, malo književnog) ne mogu sad...
Moj Crni odbio vrlo otvorenu ponudu za sex!!!!! Kaj???
I danas sam gledala Svi vole Raymonda s istom tematikom..... I opet: KAAAAJJJ????

Očitat ću ja njemu bukvicu kad se idući put vidimo... Najozbiljnije... Jer glupo mi je to radit prek telefona, al ne brinite, sve bute znali... rofl


Ljuba vas kiss
Vaša
Amazonka

- 20:40 -

Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Što Amazonka ima reći o sebi???

nick: Plava Amazonka...

age: donijeta na svijet davne godine gospodnje 1987.

horoscope: virgo (podznak libra), a po kineskom - zekonja

LOVE: prijatelje na kojima bogu zahvaljujem jer treba ponekad i istrpit moje monologe ali koji su uvijek uz mene (u dobru i u zlu kiss), najdraže kumče, Ceceliu Ahern i Lauren Weisberger (autorice u čijim se riječima u zadnje vrijeme jako puno prepoznajem), sumrak, The Twilight saga, HP books, mein little faithfull friend with lots of music on it :), mithology, fairies, tinkerbell, vampires, dragons...

music: mostly rock, 80s

hobby: pjevanje (svugdje i u svako doba), ples, pisanje short stories, čitanje itd.

opis blogicha: "prebiranje" po mislima ne - tako - tipične 20 - i - nešto - godišnjakinje

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

pišite mi, pišite
e-mail: amazonka13@net.hr

....Sfashtara....

Molim vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!




Misc

Myspace

Myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting file

image hosting file





Malo sthicha blabla


everybody's fool

perfect by nature
icons of self indulgence
just what we all need
more lies about a world that
never was and never will be
have you no shame don't you see me
you know you've got everybody fooled
look here she comes now
bow down and stare in wonder
oh how we love you
no flaws when you're pretending
but now i know she
never was and never will be
you don't know how you've betrayed me
and somehow you've got everybody fooled
without the mask where will you hide
can't find yourself lost in your lie
i know the truth now
i know who you are
and i don't love you anymore
never was and never will be
you don't know how you've betrayed me
and somehow you've got everybody fooled
it never was and never will be
you're not real and you can't save me
somehow no


"Because Of You"

I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself
Cause my heart so much misery
I will not break the way you did,
You fell so hard
I've learned the hard way
To never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake
A smile, a laugh everyday of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you


MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



MySpace

MySpace