subota, 09.09.2006.

Nešto što je bilo dugo spremljeno ugledava svijetlo dana...

A sad, mogli bismo krenuti...
Kada sam u drugom srednje, što je bilo jako davno, čak prije 2 godine upoznala imenjakinju, nas dvije smo počele (kao, jelte) pisat erotski roman. Dogovor je bio da će svaka napisati jedno poglavlje. Tada smo na piku imale jednog maturanta koji se meni sviđao i neku plavušu za koju je on bio zapaljen i cilj je bio nju prikazati kao kurvu (wicked, I know).
Kada sam joj dala prvo poglavlje koje napisah ja, njezin je komentar bio jasan i glasan: «Stara moja, kak si ti perverzna!» Ja sam se izvlačila neko vrijeme sa ma nisam i tak, ali svojoj true nature nisam mogla pobjeći... I tako je postalo opće poznato da je Amazonka perverzna, hihi!! Moja Poglavarica nije mogla ni izreći riječ sex ja sam naveliko pričala o tome. U razgovoru sam naravno prevladavala ja (što je sada smiješno jer sam tek nedavno izgubila nevinost, a ona pri početku ove godine, al nije bad), dok je ona govorila: «Znaš, ono...»

Voljela sam pričati o sexu, sada ga volim prakticirati i nikada neću požaliti što sam ga prvi put iskusila sa 18 godina i 10 mjeseci (tj. skoro 19). Do tada sam tako reći skupljala informacije, obrazovala sam se, kak sam znala reći.

Nikad neću zaboraviti... Kad je počela spika o sexu tam negdje u 8. razredu, govorila sam ništa prije 2 godine veze, godinu nakon toga ništa prije godinu i pol veze, nakon toga ne prije godinu veze, pa prije 8 mjeseci, prije 6, prije 3, a na kraju je bilo da nakon 2 mjeseca veze možemo radit bilo kaj.
Tak je bilo i sa Crnim, koji je ujedno i moj prvi dečko. Taman je otišao raditi na more i već sam se pobojala i počela se žaliti Poglavarici kak sam u vezi a da ću ostati djevica, dok me jednu večer nije Crni iznenadio i pojavio mi se na vratima oko ponoći.
Priznajem, taj prvi put je bio pakao kolko me bolilo, mislila sam da ću umrijeti! On je bio razočaran, ne znam jel zbog tog šta nije uspio svršit ili zbog tog kaj je mene tak bolilo ili zbog oboje. Ali nikad mi nije to rekao i iako je tad rekao da je sve OK, vidla sam mu na licu da nije...

Drugi put, koji je bio nakon par dana, došo je kod mene s frendovima (da, starci su bili na miru, solo sam bila mjesec dana). Nakon priče, cuge, zezancije, dečkima je postalo vruće, pa sam ih otprtila u vrt, a jedan je ostao i glumio DJ-a na kompu. Crni me odmah pozvao da sjednem do njega i pokušavao me nagovoriti da odemo u kupaonu na malo pa ručnog rada i partiju oralnog. Nisam htjela, iskoristila sam izliku da su mu tu frendovi, a i bila sam ljuta jer je dečkima reko kaj mi sve radimo nakon šta se meni kleo da im niš ne govori! Tipical!!! How I hate that!!

Dečkima je postalo dosadno u vrtu, DJ je skužio da sam nešto loše volje. «Ma ne nisam» i popratim laž osmijehom. Sjedila sam na fotelji pored Crnog, a Branko se ustao, uhvatio mene i njega za ruke i otfuro nas u moju sobu. Tad je bilo prejebeno, samo je on malo prebrzo svršio, jer, po njegovom objašnjenju, sam mu prije pušila.

Mali preskok....
Da bi sada ispalo da se njemu bivša javila dok je bio na moru, radio je na Lošinju, i da se on sad dvoumi i mora odlučiti između nas dvije... Priznao mi je da je jedini razlog zašto bi bio ponovno s njom – otvorena veza. Da li da mu i ja ponudim otvorenu vezu? Natuknula sam već to... No, bez obzira na sve on se mora odlučiti. Sam je priznao da sam bolja od nje, da imam bolje sise, da bolje pušim (to mu je izgleda izuzetno važno, al kojem tipu nije), a kaj se sexa tiče «tu ste negdje, podjednako» bile su njegove riječi. Kad smo se zadnji pit vidjeli, prije 4 ili 5 dana rekao je da vodim. Rjeđe se viđamo trenutno jer uči za ispite.

Najsmješnije je što sam ja znala da će ovako biti čim ja počnem nešto osjećati za njega, a ja se glupača (kako da se drugačije nazovem?!) zaljubila u njega nakon 3 mjeseca veze, al ono poštenski sam se zatelebala. A on meni sam' veli «pa kaj? buš ošla u bou i naći ćeš drugog, boljeg od mene!»
KAJ ON MISLI DA SAM NEKA LUTKA BEZ OSJEĆAJA?? DA ĆU SAM TAK ZABORAVIT TKO JE ŠTA JE I KAKAV JE????????
Nažalost teško ću ga zaboraviti!! Koliko god se on prema meni glupo ponašao, ne javljao se, koliko god ja željela da naša veza bude ko na početku, koliko god ja željela da ne posuđuje mobitel tolko okolo > toliko ga ja neću zaboraviti!!!

Tko se od vas sjeća svog prvog dečka ili cure, svog prvog brijača ili brijačice, prvog/u s kojim/om ste okusili, isprobali, prvi put prakticirali najrasprostranjeniji sport na svijetu????????? SVI!!!

Crni je meni bio prvi dečko, prvi jebač (ispričajte me na vulgarnosti)..... Ono čega sam postala svjesna uz njega je moje samopouzdanje, moja ljepota, saznanje da nešto vrijedim kao žena!!

I zato, a i zbog milijun drugih stvarčica neću ga nikad zaboraviti, niti će mi ikad biti žao što mi je baš on bio prvi.........

!!!!WHAT DOESN'T KILL YOU, MAKES YOU STRONGER!!!!

- 15:48 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Što Amazonka ima reći o sebi???

nick: Plava Amazonka...

age: donijeta na svijet davne godine gospodnje 1987.

horoscope: virgo (podznak libra), a po kineskom - zekonja

LOVE: prijatelje na kojima bogu zahvaljujem jer treba ponekad i istrpit moje monologe ali koji su uvijek uz mene (u dobru i u zlu kiss), najdraže kumče, Ceceliu Ahern i Lauren Weisberger (autorice u čijim se riječima u zadnje vrijeme jako puno prepoznajem), sumrak, The Twilight saga, HP books, mein little faithfull friend with lots of music on it :), mithology, fairies, tinkerbell, vampires, dragons...

music: mostly rock, 80s

hobby: pjevanje (svugdje i u svako doba), ples, pisanje short stories, čitanje itd.

opis blogicha: "prebiranje" po mislima ne - tako - tipične 20 - i - nešto - godišnjakinje

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

pišite mi, pišite
e-mail: amazonka13@net.hr

....Sfashtara....

Molim vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!




Misc

Myspace

Myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting file

image hosting file





Malo sthicha blabla


everybody's fool

perfect by nature
icons of self indulgence
just what we all need
more lies about a world that
never was and never will be
have you no shame don't you see me
you know you've got everybody fooled
look here she comes now
bow down and stare in wonder
oh how we love you
no flaws when you're pretending
but now i know she
never was and never will be
you don't know how you've betrayed me
and somehow you've got everybody fooled
without the mask where will you hide
can't find yourself lost in your lie
i know the truth now
i know who you are
and i don't love you anymore
never was and never will be
you don't know how you've betrayed me
and somehow you've got everybody fooled
it never was and never will be
you're not real and you can't save me
somehow no


"Because Of You"

I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself
Cause my heart so much misery
I will not break the way you did,
You fell so hard
I've learned the hard way
To never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake
A smile, a laugh everyday of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you


MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



MySpace

MySpace