Hešteg pitamzaprijatelja https://blog.dnevnik.hr/pitamzaprijatelja

ponedjeljak, 07.10.2019.

Perilica dulje živi uz...

Nedavno sam išao kupiti tablete za uklanjanje kamenca u veš mašini (nikako se ne mogu naviknuti na naziv perilica rublja). Preporučili su mi jedan novi proizvod kojeg sam htio isprobati, no nisam ga uspio pronaći, pa sam opet uzeo Calgon. I tada mi je sinulo koliko su ljudi koji su se brinuli za marketing tog proizvoda napravili dobar posao s pjesmicom "Perilica dulje živi uz Calgon". Nakon svih godina, meni je i dalje taj pjevani slogan u glavi. Čim sam ga vidio na polici, odmah sam zapjevao u mislima. Naravno, ne na glas sretan
Nisam samo ja začaran tom pjesmicom. Kolega mi je ispričao i da su to klinci pjevali u gimnaziji jednoj djevojci "_ _ _ _ _ica dulje živi uz kondom". Pretpostavljam da je djevojka bila malo slobodnija još u gimnaziji sretan

Na stranu zadirkivanje klinaca, ali nije lako našim brendovima postići takav uspjeh sa svojim sloganima. Pogotovo kad je danas teško napraviti nešto da je uspješno, a da ne podsjeća nekako na nešto drugo. Nedavno sam snimao ponovo jednu reklamu, zbog toga što je kompanija morala smisliti novi slogan. Prvi je bio odličan, ali je, navodno, podsjećao na jedan slogan druge tvrtke. Mene nije, ali su iz predostrožnosti ipak snimili novi. I drugi je odličan, ali moram priznati da mi je prvi ipak bio malo bolji.

Naziv brenda, slogan ili poruku nije lako uvijek ni izdvojiti. Pogotovo na radiju ili TVu. Prije par godina sam snimao reklamu za jednu slovensku tvrtku koja se oglašava kod nas, i njihov direktor je htio da njegov brend naglasim na način koji je meni bio čudan, ali smo snimili i reklama je išla neko vrijeme. Kada smo snimali drugu reklamu s opet istom željom, otkrio mi je da je bitno povezati brend sa zvukom. Važno je da ljudi u trenutku povežu naziv njegove tvrtke, kad ga ugledaju, s nečim što su čuli, a takvo naglašavanje je jedan od načina da se to napravi. I, evo, ja pamtim i o tome pišem par godina kasnije. Znači da je kod mene uspio sretan

Vani ima puno uspješnih primjera, koji su slogane uspjeli ubaciti u urbani rječnik:

Nike je napravio sjajan posao sa "Just do it":

Just do it


Mislim da nisam čak ni trebao napisati naziv tvrtke. Jeste li znali da je i ovo naručena kampanja:


NY


"I Love NY" je naziv kampanje iz 1977. godine, kad je New York State Department of Commerce angažirao marketinšku agenciju da napravi kampanju za New York.

Navodno ni dijamanti nisu bili vječno vječni:


Diamonds


Ovaj slogan, koji je čak proglašen najuspješnijim sloganom dvadesetog stoljeća, potječe iz 1947. godine kad je krenula promocija nakita s dijamantima.

Danas je jedan od pokazatelja uspjeha i hešteg. Ako uspijete postići da ljudi koriste vaš hešteg uz svoje poruke, svaka čast. Ne znam za marketinške slogane koji su to uspjeli, ali znam za pjesme. Vojko V je napravio to s dvije pjesme čak: "Ne može", i "Kako to"


Vojko V - Kako to



Kandžija je u jednom trenutku postao dio aktualnog urbanog rječnika s nema labavo


Kandžija i Gole žene - Nema Labavo



Ako sam vas sad podsjetio na neki slogan ili reklamu koja vam je "ušla u uho", to je velika pohvala ljudima koji su radili na toj kampanji. Vjerojatno veća pohvala nego što su dobili od šefova sretan



Lijepi pozdrav,

Mladen Bomoštar

07.10.2019. u 11:04 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2019 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2020 (2)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (3)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (4)

Opis bloga

Opis bloga... Uhhhhhh... Blog o svemu i svačemu :) Nadam se da ćete naći nešto korisno ovdje

Linkovi

https://www.facebook.com/pitamzaprijatelja