Hešteg pitamzaprijatelja https://blog.dnevnik.hr/pitamzaprijatelja

četvrtak, 19.09.2019.

Prve blog riječi

Dobro došli na blog pitamzaprijatelja :)

Odlučio sam se pisati blog zato što sam nezaposlen, pa da zaradim milijune :) Šalim se, naravno.

U posljednje vrijeme sam se dosta dopisivao s dragim ljudima preko društvenih mreža o raznim temama, i saznao puno zanimljivih stvari o ljudima, običajima, ali i zanimljivim stvarima oko nas. Već duže vrijeme sam htio podijeliti i neke misli, linkove i informacije koje mogu olakšati ili uljepšati život, pogotovo na radnom mjestu dok nema šefice, i nisam znao kako. I zato je sad ovaj blog tu. Velika mi je želja da ćete naći barem nešto korisno ili zanimljivo u ovom blogu.

Prvo par riječi o meni, ne zato da se hvalim, nego više zato da ljudi koji me ne znaju, donekle imaju ideju tko ovo piše :) Otac sam sina koji studira (nadam se da ovaj dio teksta neće dugo stajati), dugogodišnji DJ i voditelj, snimam glas za najave i reklame (vjerojatno ste me čuli iz radija ili TVa već puno puta a da niste znali tko vam to nudi, recimo, auto na popustu :) ). Obožavam glazbu, dokumentarce, crtiće, filmove, svemir, znanost, puno čitam ( doduše u zadnje vrijeme više slušam audio knjige), i veliki sam gejmer ili gamer. Sami odaberite koje pisanje vam je draže.

Uspio sam biti čak i traženi pojam u križaljci :)

križaljka

Ako to nije mjerilo uspjeha, onda ne znam što može biti :)



Na Radiju 101 sam već napravio svoje prve trapave blog korake, a sad ovdje pokušavam nastaviti hodati. Nadam se barem malo manje trapavo

http://radio101.hr/zovite-josipu/

http://radio101.hr/fali-nula-vol-1/

http://radio101.hr/zabava-zivciranje-0-kn/



Kao što i sam naziv bloga kaže, htio bih ubacivati tekstove i linkove za prijatelja ili prijateljicu, ali i krasti ideje od njih (vas), da i ja učim ili otkrijem nešto novo. Htio bih s vama dijeliti stvari koje pronalazim na internetu i u svijetu oko nas, hvaliti ono što mi se sviđa i što podržavam. Nemam namjeru pljuvati po drugima, ni stavljati ružne stvari, već hvaliti ono što je dobro. Ovdje neće biti dubokih političkih i religijskih rasprava, dramatičnih ispovijesti, ali će biti puno stvari za koje se nadam da ćete otkriti da su zabavne, korisne, ili jednostavno zanimljive za čitanje.

Probat ću objavljivati dva puta tjedno tekstove s raznim temama, ali nemojte me držati za riječ da ću ovu najavu i poštovati :)

Uskoro ovdje već nešto pitam za prijatelja, a do tada vam želim da imate puno prijatelja za koje možete nešto pitati.

Lijepi pozdrav,

Mladen Bomoštar

19.09.2019. u 01:14 • 29 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2019 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2020 (2)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (3)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (4)

Opis bloga

Opis bloga... Uhhhhhh... Blog o svemu i svačemu :) Nadam se da ćete naći nešto korisno ovdje

Linkovi

https://www.facebook.com/pitamzaprijatelja