piskaralo Tixi

utorak, 06.05.2008.

računam

kako mi je u zadnjih nekoliko tjedana
srce za dva broja
naraslo
pa kada tišina uplovi u uvalu očiju
čujem
kako mu pod našom težinom
odjeća puca po šavovima
i kako se koprca
u želji da iskoči
iz tijesnog kreveta prsnog koša

spavanje na lijevom boku
pretvorilo se
u putovanje jednosmjernom ulicom
pa te nagovaram da se okrenemo na desni bok
i prespavamo jutro

no u svojem privatnom svemiru
ti sviraš bubnjeve
govoriš mi kako želiš
razgrnuti trepavice
i potegnuti novi dan za jezik

tebe ne zanima
jesam li iskočila iz pidžame
koliko mi čuperaka strši na glavi
niti koliko ćemo još dana sami moći obući čarape

bilo jutro plavo žuto ili mačje sivo
gurkaš me koljenima
a onda isturiš glavu
kao da ćeš svaki čas iskočiti van
a zapravo me pitaš
kojim ćemo još nijansama
obojiti dan

- 10:36 - Komentari (29) - Isprintaj - #