piskaralo Tixi

utorak, 09.01.2007.

Pet stvari koje niste znali o meni


Cruela De Vil ime ti je Wanda!!! ; )

Mene si našla: pod krinkom komentara si me nasamarila.
Koga ću, koga ću, Tixi ću.
Ovo ni pas s maslom ne bi pojeo, ali nek' te voda nosi,
i nek' ti modro more napuni kupaće gaćice s pijeskom na Baćama,
a sve ću ti lijepo u Žbircu naplatiti. ; )


Nema smisla nešto novo slagati, pa ću samo kopirati
Pet stvari koje niste znali o meni:

1. kad popijem mogu ti reći sve, što trijezna ne bi ni pomislila, ali nažalost znam postati svadljiva, pa mi baš nije preporučljivo

2. grizem nokte, pa ih preventivno režem do daske

3. godinama sam bojala kosu u crveno, a sada, već više od godinu dana hodam sa svojom smeđom po svijetu i sve me nešto opet vuče na crveno

4. volim društvene igre, i rado ću sudjelovati, i neću se ljutiti ako izgubim ili ispadnem, no jedina za koju to ne vrijedi je: čovječe ne ljuti se

5. bez imalo ću ti suzdržavanja i na ulici obrisati nos: profesionalana deformacija ; )

Imam čast štafetu vama predati:
madarinica, Rusalka, misko, Gogoo i guedes!

I da, ne zaboravi, glupo: šalji dalje! ; )

- 00:05 - Komentari (15) - Isprintaj - #