subota, 20.12.2008.

Klice i lignje

Bolestan sam. Stalno povraćam i proljevujem.

Zapravo, prizdravio sam. Samo jedem kokošju juhicu.

Kuhala draga.

Jučer mi je bilo najgore. Povraćao sam lignje.

Nikad u životu nemojte povraćati lignje.


Image Hosted by ImageShack.us


Dvadeset minuta sam pokušavao iskopati pipak iz nosa.

Čovjek ne bi rekao, izgledaju onako tečne i sluzave. I sjajno ih se da napraviti.

Nisu bile pokvarene, jer ih je još ljudi jelo.

Mora da je virus.

Klice.

Moram piti puno tekućine. Popio sam i onaj prašak za dehidraciju.

Kupila draga.

U teoriji, puno sam bolje, sutra se nadam da ću izaći van. Ali već me dugo ništa nije ovako puknulo.

Znam točno gdje sam ga pokupio. Više nikad neću ići u Hollywood.

Ako nešto imaju da potpišem, neka mi šalju mailom. Ili pošalju nekog, ako mora biti hardcopy.

Sve sam izrigao. Cijela kupaona je bila u kolutićima. I usmrdio sam čitav jedan ručnik. A tako sam u potražnji otkad treniram četiri puta tjedno.

Pitam se hoće li ove morske avanture imati utjecaja na trening. Valjda ću moći za par dana nazad u teretanu. Imam čak i svježe opranu robu.

Oprala draga.

I ništa, eto. Sjeo pred monitor. Sigurno ste mislili da sam vas zaboravio. Nisam. Ja sam jako odgovoran kad je život u pitanju. Znam da bi vas još jedan dan šutnje dokrajčio.

Raspisan je natječaj "Marin Držić" a ja opet nemam ništa spremno 100%, pa ću sad radit na tome. Boli me kičma od sjedenja i ležanja, ali što se mora teško je , a što se ne mora, neće se.

Jučer je čak i stara došla da mi pomogne skinut temperaturu. Trajalo je skoro sat vremena. Imao sam 39, što je prilično uspaljena bilanca. Mučile su me s hladnim oblozima i alkoholom, a čak su mi stavile i krumpire na tabane. Nisam imao snage se braniti. Na kraju su mi skinuli temperaturu na sve strane, samo mi je glava ostala topla. Stara je rekla da je takvo što normalno, jer sam uvijek bio usijana glava.

Ne želite slušati da ste usijana glava premazani alkoholom i zavezani u hladne ručnike.

Ipak, prošlo me je. Dobio sam puno pusa. Baš su mi pasale. Puse najviše pomažu.

Poljubila draga.

Volim svoju dragu.

- 21:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>