Real situation

utorak, 24.10.2006.

...tebi kao da je netko ugravirao osmijeh....


Nisu mi smetale mutne fotografije,
Ni crni ljudi sa krunama.
Nije mi smetala neispavanost ni smijeh od kojeg me sve bolilo.
Uhvatili smo se za ruke i pustili struju da prođe kroz nas....
Bila sam sretna sto sam se mogla smijati i ne misliti na copy-paste dane

Image Hosted by ImageShack.us

Prazne ulice mi nisu izgledale tuzno.
Oni su bili tu,
nekako odrasli,ali ipak djeca.
Nestvarno ili mozda samo suprotno,
Drugacije od sada,drugacije od prije...

Image Hosted by ImageShack.us

Bila sam malena među velikim ljudima,
izgubljena u veseloj ulici vlastitih teorija...
Nasmijesena.


Image Hosted by ImageShack.us



- 18:35 - Komentari (17) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.10.2006.

Vecer je bila previse cudna,pomalo jeziva,ali nadasve smijesna

Njemu nije dobro,a ona trci okolo.
Nepovezane rijeci su mi plesale po kosi
dok smo trazile glazbu u zapetljanim nitima...


Strah kojim su zracile prazne ulice
Refleksirao se na osamljeno mjesto na kraju parka.
Uobicajen redosljed razgovora prekinuo je glasan krik Crne djevojcice.
Primjetila je zarko crveni opusak na mjestu gdje nije bilo nikoga...
Zbunjeni smo potrcali prema svjetlu
Kako bi zapoceli stvarati novi krug,
ali za trenutak smo se nasli na bucnom mjestu
punom osamucene djece,ozbiljnih zena i promasenih ljudi.
Kako uobicajeno....
...ali za nekoliko dana odlazim.Moram se odmoriti od ovog malenog grada,istih ulica i polumrtvih ljudi....

Image Hosted by ImageShack.us
- 15:20 - Komentari (20) - Isprintaj - #

srijeda, 11.10.2006.

Slomit cu ti to sviralo.....Slomit cu ti to sviralo......u pozadini se cuo plac i nista vise....

Promatram male ljude sa njihovim velikim željama
Kako se ubijaju u euforiji samoga jada...ali ništa.
Ja gasim žar posljednjim kapima vode koju imam.
Kao tvorac još hladnije uznemirenosti
Bježim u gorčinu vlastitih misli....
Ne mogu podnjeti njihov bijes.
Ne znam se boriti protiv njihove mržnje prema veselom djetetu,
Jednostavno ne znam zašto im razigranost toliko smeta....
Zašto žele da sve bude tako ozbiljno i prazno....
Image Hosted by ImageShack.us
- 22:11 - Komentari (12) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.10.2006.

Čarobno je upoznati nekoga tko ti je svakim danom sve draži i draži...

-Tko je to tamo?
-Nitko.Tko si ti?
-Nista.


-Hoces li mi biti prijatelj?
-...dobro...ako bas zelis....

-Volis li ovaj grad?
-Ne...
-A da pođemo negdje drugo?
-Ne,previse bi mi nedostajao ovaj lijepi gradic.

Image Hosted by ImageShack.us

-Mozes li zagrliti covjeka kojeg ne poznajes dobro?
-Naravno.Osoba koju si tek upoznao,a jako ti je draga uvijek ce ti dotrcati u zagrljaj.
-To je tako lijepo...
-Nije uvijek.Mozda je zamrzis kada je stvarno upoznas.
- 21:36 - Komentari (16) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.10.2006.

...ako vas moja krava toliko nasmijava,nema veze sto su joj sve noge u istoj liniji....

26.09.2006. ...Zrak je ispunjen prevelikim dozama gluposti i varke....Vecina je zarazena,a ja im ne mogu pomoci.Ne mogu ponuditi vise od zagrljaja,ali tada me strah da im ne prenesem i tugu....ne mogu pomoci sada....

28.06.2006.
Vec se danima provlacim kroz vrtove izopacenih uspomena.
Noge mi zapinju o visoku travu i ne mogu kontrolirati teske korake.
Oko mene su uplakani spomenici zatrpani liscem
i nista nije onako cisto kao nekada.
Samo bijesne zivotinje kote svoje mlade,
a sareni leptiri postaju mrtvi ukrasi
na dvorovima zlih kraljica.

Image Hosted by ImageShack.us

29.09.2006.
U daljini vidim cestu....
Znam da cu doci do nje.
Jednostavno moram uspjeti,
A tada cu vas zamoliti da je pređemo zajedno.

Image Hosted by ImageShack.us

02.10.2006.
....danas sam sretna!

- 18:14 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.