Misty morning

srijeda, 05.07.2006.

Volim velike šešire i dugotrajne razgovore

Dok spavam
kukci hodaju po meni.
Ubodu me,grizu,
A ja to grebem,kopam rane
I budim se krvava.

Image Hosted by ImageShack.us

Iako su opet pokušali retuširati more
Sve više me privlači.
Skočim sa stijene i ronim,
Ronim što više mogu
I zamišljam kako uplivavam u usta velike ribe.
Nestajem.
Kao da sam se sakrila iza stabla.
Kao da ne želim da znate gdje sam...

Image Hosted by ImageShack.us

I onda se vraćam puna energije.
Želim vas poljubiti,
želim da nosimo velike šešire
i da opet trčimo sjajnom cestom
koja je puna šarenih ljudi koji ne prolaze.

Image Hosted by ImageShack.us

Žicama hvatam lijepe trenutke.
Razvlačim je na metre i shvaćam koliko sam sretna.

Žene bez sluha pjevaju neke glupe pjesme.

Ali tad smo još sretniji.

Image Hosted by ImageShack.us
- 19:07 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>